Kun je special ops online ook random met vreemden doen?
ik zit er namelijk wel eens in te wachten op mensen(terwijl mijn vrienden mijn invites wegwerpen) maar er komt nooit iemand bij. kan dit online alleen met vrienden?
Topic: Modern Warfare 2 Special Ops online
13 november 2009om 15:01

Volgens mij alleen met vrienden (online), offline, of in je 1tje 🙂
jammer jah…
random is toch niet leuk.
nee opzich is dat wel waar maja op die manier kan ik wel sneller die trophies halen (A) maar je hebt opzich wel gelijk jah
best wel veel special ops kan je solo halen. er zijn er maar een aantal die te moeilijk zijn in je 1tje.
ik wil je altijd wel helpen.
voeg me toe: bf-the-bad-bom
ik heb nu 63 sterren.
maar sommige levels zijn moeilijk, zit nu op die scrapyard volgens mij, moet je een of andere laptop jatten en naar een extraction point gaan, maar die juggernauts, hoe krijg je die zo snel mogelijk kapot?
ik weet dat je hem met een flashbang vertraagd en dan op zijn hoofd moet schieten, maar wtf, komen er op een gegeven moment 2, een van voor en een van achter.
als je een 50 kaliber hebt is het 5 schoten op de kop en hij is zeker dood.
2 juggernauts zijn nog weinig bij de echo ops heb je 1x dat je er 15 moet doden en 1x dat je er 10 moet doden met alleen explosiven en knife.
ik kan op t moment helemaal niet spelen want mijn account is geblokt… een andere r vuijk uit nederlands heeft gemailed naar psn dat iemand op zijn gebruikersnaam (vuijky) zit en of die verwijderd kon worden… dat is dus mijn gebruikersnaam en die lui doen dat ook zo:S:S wat raar… iig ik kan nu dus niet gamen want ik weet t wachtwoord van mijn email niet meer… want vanaf dat email adres moet k mijn verhaal mailen en dan gaan ze kijken wat ze kunnen doen. maar ik zou dus zo een mail kunnen sturen naar psn van jah iemand gebruikt mijn account, kunnen jullie die verwijderen? jah hoor wat is je psn id? jah hakoom
kan gewoon de nummer 1 trophyhunter ter wereld laten bannen van het psn, das toch krom!
tot die tijd iig geen special ops voor mij:(
wtf dat slaat nergens op? …
Vragen ze niet ff naar je emailadres of weet ik veel wat :s? ..
kennelijk niet, naar aanleiding van die mail hebben ze gelijk de account geblokt