deze 3 spellen heb ik te ruil en wil er een spel voor hebben
pro evo 2008
devil may cry 4
the club
deze spel zoek ik voor mijn kleine meid die is er gek van dat spel
soulcaliber 4 die wil ik wel ruilen voor 1 of 2 spellen als ik hem maar kan krijgen voor haar
geen promo AUB en wel kompleet met alles erbij
zijn mijn spellen ook helemaal 100%

Als je een spel wil voor een klein meisje 😛
Koop dan Little big planet xD
Echt een aanrader voor kleine kinderen 🙂
mijn kinder spelen niet zulke games ze spelen echte games niet die sokken spel
en ze is 14 en dat is mijn kleine meid
[quote]mijn kinder spelen niet zulke games ze spelen echte games niet die sokken spel
en ze is 14 en dat is mijn kleine meid[/quote]
Ik ben een jongen van 15 en kan het je zeker aan bevelen hoor :|?
LBP is da bomb! Maar gamen is sowieso niks voor meisjes meisjes als je snap wat ik bedoel:P Neem anders iets van singstar ofsow
mijn tip koop hem hier: [url]http://www.nedgame.nl/[/url]
daar kost dei nieuw 20 euro en gebruik 12 euro ben je klaar:)
[quote]LBP is da bomb! Maar gamen is sowieso niks voor meisjes meisjes als je snap wat ik bedoel:P Neem anders iets van singstar ofsow[/quote]
jy bent ** dom. Ik ken een chick jochie eee die is zo knap dat wil je niet weten en ze speelt cod en zy geeft je een pakslaag met cod mw2.
[quote]jy bent ** dom. Ik ken een chick jochie eee die is zo knap dat wil je niet weten en ze speelt cod en zy geeft je een pakslaag met cod mw2.[/quote]
Meisjes meisje heeft niks met knap of lelijk te maken :S maar Back On-Topic
[quote]Meisjes meisje heeft niks met knap of lelijk te maken :S maar Back On-Topic[/quote]
Hahah jy praaat over shit waar je geen verstand van heb maat. Back on-topic grootste spammer van het forum:rofl1:
volgens mij vraag ik wat te ruilen hier en niet over meisjes die dit kunnen of mogen Gewoon mijn meisjes spelen echte games die uitkomen en geen sokken spel of barbie of wat dan ook
ze houden er van hoe heftiger hoe beter
ze spelen ook cod mw2 online
[quote]volgens mij vraag ik wat te ruilen hier en niet over meisjes die dit kunnen of mogen Gewoon mijn meisjes spelen echte games die uitkomen en geen sokken spel of barbie of wat dan ook
[b]ze houden er van hoe heftiger hoe beter[/b]
ze spelen ook cod mw2 online[/quote]
Ai dat klinkt niet goed :$
Wat dacht je van Killzone 2?
devil may cry 4
voor
metal gear solid 4
of
bioshock
nee zoek alleen maar soulcaliber 4 voor mijn dochter die andere 2 games heb ik al sry
Maak niet uit;)