Ik heb 6% van de trophies dus ik moet nog heel veel maar ik ga een hunt doen wie als eerste platinum heeft wint
Topic: Assassins creed II Platinum Hunt
17 november 2009om 19:05
Ik heb 6% van de trophies dus ik moet nog heel veel maar ik ga een hunt doen wie als eerste platinum heeft wint
Dit is lullig he! spel is nog niet uit :|!
[quote]Ik heb 6% van de trophies dus ik moet nog heel veel maar ik ga een hunt doen wie als eerste platinum heeft wint[/quote]
Is wel een beetje lastig om in je eentje een hunt te doen… :p
[quote]Dit is lullig he! spel is nog niet uit :|![/quote]
Ik kon hem al halen:yahoo: en hij is morgen al uit ik ga vandaag niet meer door met spelen dus het is bijna geen verschil het is gewoon de eerste basis missies
[quote]Ik kon hem al halen:yahoo: en hij is morgen al uit ik ga vandaag niet meer door met spelen dus het is bijna geen verschil het is gewoon de eerste basis missies[/quote]
Donderdag :)!!!!
[quote]Donderdag :)!!!![/quote]
Nee hoor bij de gamemania site staat nog 16 uur dus dat is morgen
Ik wert @ bartsmit :P:) Game mania kan pot op dat is niet officiele release :)!
Wordt 19 november verwacht!
[url]http://assassinscreed.uk.ubi.com/assassins-creed-2/#/trailer/[/url]
Als je daar kijk staat die zelfs op vrijdag 😉
Zijn makkelijke trophies vind ik. gewoon het verhaal uitspelen en je hebt de platinum
[quote]Zijn makkelijke trophies vind ik. gewoon het verhaal uitspelen en je hebt de platinum[/quote]
Echt? Leipe shit!
[quote]Echt? Leipe shit![/quote]
Check dit [url]http://www.ps3-sense.nl/2009/10/trophies-assassin%E2%80%99s-creed-2[/url]
!!!!!!! Jij hebt em al???
Dat is echt naaiend, ik de Black Edition gepre-ordered bij bol.com, en er staat nog steeds: Wordt Verwerkt. Dus ik krijg hem op ze vroegst donderdag pas.
[quote]!!!!!!! Jij hebt em al???
Dat is echt naaiend, ik de Black Edition gepre-ordered bij bol.com, en er staat nog steeds: Wordt Verwerkt. Dus ik krijg hem op ze vroegst donderdag pas.[/quote]
Ja maar ik heb de White Edition niet de Black Edition maar alsnog geweldige game ik heb pas een uurtje gespeeld en ik vind hem al geweldig maar die man waar ik het van kocht zei dat ik het beter niet kan spelen als ik online sta want dan kan Sony me bannen maar dat was ik vergeten toen ik ging spelen en toen kon ik opeens niet meer in de PSN store nu maar hopen dat ze me niet hebben gebaned
[quote]Ja maar ik heb de White Edition niet de Black Edition maar alsnog geweldige game ik heb pas een uurtje gespeeld en ik vind hem al geweldig maar die man waar ik het van kocht zei dat ik het beter niet kan spelen als ik online sta want dan kan Sony me bannen maar dat was ik vergeten toen ik ging spelen en toen kon ik opeens niet meer in de PSN store nu maar hopen dat ze me niet hebben gebaned[/quote]
Kunnen ze niet xD want je hebt hem (neem ik aan:P) op de legaale manier gekocht + het feit dat je ook van een site kan zijn en bezig kan zijn met een review 😛
Verder zijn ze met de store bezig.
Kan iemand mij btw uitleggen wat nou verschil is met wit en zwart xD?
[quote]Kunnen ze niet xD want je hebt hem (neem ik aan:P) op de legaale manier gekocht + het feit dat je ook van een site kan zijn en bezig kan zijn met een review 😛
Verder zijn ze met de store bezig.
Kan iemand mij btw uitleggen wat nou verschil is met wit en zwart xD?[/quote]
Zwart is zeg maar de special edition.
[quote]Zwart is zeg maar de special edition.[/quote]
En wit dan krijg je ook poppertje bij :PXD
[b]Black Collectors Edition [Limited Edition] (PC) (Xbox) (PS3)[/b]1 x Game Disk
1 x Ezio Figurine – complete with upgraded “Master Assassin” cloak. (Note: this cloak is only available in the later stages of the game)
3 x in-game Bonus Missions – Palazzo Medicis (Florence), Santa Maria dei Frari (Venice), Arsenal Shipyard (Venice)
1 x Game Soundtrack – composed by Jesper Kyd, and nominated for a BAFTA in the “2009 Best Original Score in a Game”.
1 x Behind the Scenes DVD – which also includes all of the videos, behind the scenes goodies, and e-goodies about Assassin’s Creed II.
1 x Conspiracy book – a 64, parchment finished, page book with a finely crafted leather style hardcover, containing exclusive insights on the Game Art, Story, and Background, direct from the games developers. As well as this, secret faces are revealed from within the game’s overarching conspiracy. (NOTE: This is the ‘Art Book’ + even more goodies)
[i]All this comes in a Collectable Black Packaging – complete with a Unique authentic holographic signature.[/i]
[b]White Collectors Edition (PC) (Xbox) (PS3)[/b]1 x Game Disk
1 x Ezio Figurine – with his usual White assassin’s cloak.
1 x in-game Bonus Mission – Santa Maria dei Frari (Venice)
1 x Special Assassin’s Creed Hoody – only available from JBhi-fi.com.au
Thats about it. Er is ook een unboxing video van de black edition (en ook van de white volgens mij…) op youtube te vinden. Ben em alleen effe kwijt 😛
EDIT: hier de link naar de unboxing (zwart) 😛 [ame=”http://www.youtube.com/watch?v=-1QPlE7s6hk”]http://www.youtube.com/watch?v=-1QPlE7s6hk[/ame]
[quote]En wit dan krijg je ook poppertje bij :PXD[/quote]
Bij zwart krijg je ook een art book en een speciale doos om het allemaal in te doen maar dat vind ik niet nodig oh en je krijgt nog 2 extra special content codes
Die zwarte is die over tijdje nog te kopen :PXD?
Nope, was alleen in Juni bij bol.com te bestellen.
Was echt exclusive 😛 zelfs op play.com kan je niet meer bestellen want die neemt geen orders meer aan sinds paar weken 😛
Tenzij je em 2e hands wilt kopen ofzo, dan kan je altijd op ebay marktplaats oid kijken :p
[quote]Nope, was alleen in Juni bij bol.com te bestellen.
Was echt exclusive 😛 zelfs op play.com kan je niet meer bestellen want die neemt geen orders meer aan sinds paar weken 😛
Tenzij je em 2e hands wilt kopen ofzo, dan kan je altijd op ebay marktplaats oid kijken :p[/quote]
Miss komt nog een actie :$ xD
Ja, die is net afgelopen xd.
The Assassins Hunt, daar kon je de black edition winnen + ps3 😛
Als ik er iets over lees zal ik et je wel zeggen haha 😛
[quote]Ja, die is net afgelopen xd.
The Assassins Hunt, daar kon je de black edition winnen + ps3 😛
Als ik er iets over lees zal ik et je wel zeggen haha :P[/quote]
Hou ik je aan :)!
[quote]Zijn makkelijke trophies vind ik. gewoon het verhaal uitspelen en je hebt de platinum[/quote]
Is het ook XD! Maar je bent wel behoorlijk zoet mee als je hem wilt uitspelen. Er is echt veel te doen in de game. Ik ga de game deze week nog halen:)
Ging dit topic niet over trophies en niet de verschillen en hoe je eraan kan komen?
Ik doe wel mee aan de Thropy hunt 😀
Heb sinds gister de White Edition binnen en ik zit momenteel op: 31% van de Thropies 🙂
@Killermen, je hebt niet platinum als je story hebt uitgespeeld want je moet ook weer 100 veren vinden en 8 beeldjes ofzo en iets van 30 codex paginas
EDIT: die 31% is nu alweer 44%
Gaat lekker ^^
Heb de platina sinds gisteren:)
Netjes, ik zit nu op 91% alleen heb net een tombe gehaald en krijg de thropie niet :S