Wie heeft de beta en wat vind je ervan?
Ik heb em, en vind em echt master! 😀
De gameplay is nu veel sneller. ”Call of Duty: Bad Company 2” ? :p
Me loves it 😀
Wie heeft de beta en wat vind je ervan?
Ik heb em, en vind em echt master! 😀
De gameplay is nu veel sneller. ”Call of Duty: Bad Company 2” ? :p
Me loves it 😀
ja ik heb de beta ook.
heb hem oop me us account gedownload en kan hem gewoon op me eu account spelen..
maar hij is wel leuk ja, ik zuig wel vies hard in bfbc2 word steets kapot geschoten terwijl ik in bc1 wel redelijk goed was.
maar moet wel zeggen dat ik de besturing wel heel lomp vind aanvoelen. heb als eerste de gevoeligheid van de rechtse stick bijna op snelste gezet, duurt een eeuw op om te draaien op de standaard instellingen.
Na een half uurtje bc2 spelen gaat hij me gewoon vervelen. Het is zo saai allemaal ik mis toch een radiootje met een muziekje of mischien wat meubels in de huisjes zodat het allemaal wat levendiger word. want alle gebouwdjes zijn nu zo van blokje blokej dak met deuren en ramen, het komt zo over van er moet wat staan om in te kunnen zitten. het is allemaal zo dood.
het is dan nog een beta maar hoop wel dat hier wat aan gedaan word want dit kan tegenwoordig niet meer..
bc 1 was altijd wel leuk.
Iemand sharen xD? Of kan dat niet :(?
Heb hem ook, vind hem beter dan deel 1, grafisch cker beter. Alleen nog een beetje pop-up en de knife animaties zijn echt bar slecht (weet het beta) Verder zijn mijn stats opeens allemaal weg maar vind het wel echt heel vet. Mssn mijn 2de bf voor de console 🙂
Zonet een hele goede ronde gespeed. 😀
51 kills (waarvan 39 headshots) en 5 deaths. :yahoo::yahoo:
Sniper ownz lol. heb de golden Star met de M24 sniper rifle!