Sinds de update van afgelopen donderdag, worden mijn controllers niet gevonden door de PS3. Ik moet ze opnieuw aansluiten met de USB-kabel voordat ze gevonden worden. Het zijn de gewone standaard controllers die ik bij mijn PS3 kreeg. Hebben meer mensen hier last van of weet iemand wat de oplossing is voor dit probleem.
Groet,
oUo

Ik heb er wel is eerder last van gehad. Maar dat ging vanzelf over ;)!
ik heb er ook last van sinds de update, soms doet hij het wel, soms niet
als hij het niet doet moet je dit doen: aan de achterkant van je controller in het midden zit een schroefje, naast dat schroefje zit een heel klein rond gaatje. als je daar met een paperclip in gaat en op het knopje drukt dat in het gaatje zit (de reset knop) moet hij het weer doen
al 20x geprobeerd 😉
Wat bij mij nu werkt, is door de usb kabel erin te doen als de PS3 aanstaat. En dan opnieuw opstarten… en dan de usb kabel verwijderen. Tot nu toe werken ze nog.
[quote]als hij het niet doet moet je dit doen: aan de achterkant van je controller in het midden zit een schroefje, naast dat schroefje zit een heel klein rond gaatje. als je daar met een paperclip in gaat en op het knopje drukt dat in het gaatje zit (de reset knop) moet hij het weer doen[/quote]
WTF! nooit geweten dat daar een resetknopje zat :huh:
Lol, wist ik ook nie 😐
Heb er al heel lang last van dat ineens mn controller en/of headset uitvalt.
Heel irriterend, vooral als je online speelt.
Denk dat het ligt aan de bluetooth in de PS3 zelf die nie goed werkt.
Tip: hetgeen ik doe als ik mijn PS3 nie aan krijg met de controller is, de knop vanachter aan de PS3 eens uitzetten en terug aanzetten. Dan doet ie het weer 🙂
[quote]WTF! nooit geweten dat daar een resetknopje zat :huh:[/quote]
ik eerst ook niet, maar mijne was kapot en ik ging op zoek bij youtube xD
Gast USB kabel er in en klaar.
Euuuhhh…je hebt neppe controllers:hypo:? Sinds FW 3.00 duiken deze problemen op…
[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=mji_PLB7Tb0″]Kijk hier maar eens…[/ame]
Dat probleem heb ik ook. Ook na de update, heb er verder nooit eerder last van gehad. ook de reset knop al een aantal keer geprobeerd. maar met die usb kabel krijg je ze wel weer aan de praat maar het werkt niet tof zo. hoop dat sony er vlug iets aan doet.
[quote]Gast USB kabel er in en klaar.[/quote]
Dat zal hij vast al wel gedaan hebben.
Ik heb het nog steeds, dus nu moet ik elke keer de usb kabel erin doen voordat ik kan spelen. Erg irritant, ik kan de PS3 wel aanzetten met de PS-knop. Maar daarna blijven de lampjes knipperen. Ik hoop ook dat er snel een update komt. En nee ik heb geen ‘neppe’ controllers gewoon de standaard PS3 Controllers die ik bij mijn PS3 heb gekregen.
Mss heb ik een tijdelijke oplossing gevonden. Ik zet de ps3 altijd aan via mijn controller. Nu zet ik hem aan via de normale aan knop op de ps3 en pas de controller aanzetten als hij opgestart is. Dan pakt hij de controllers wel in een keer. Mss niet de beste oplossing maar beter dan steeds de usb kabel erin te doen. Is er ook een mailadres waar we dit aan sony kunnen melden? Op [url]www.playstation.nl[/url] kon ik niet echt wat vinden.