Heej Sensers,
Ik ben bezig met een paar maten van me om elke twee weken een nieuwe Nederlandstalige sketch op YouTube te uploaden. Het zijn soort sketches van ong. 2 min. zoals New Kids. Mensen die worden doodgereden, humor, die shit. Echter kunnen we geen originele naam verzinnen. Iemand een idee hier? Ik hoor het graag. ^^

Me, you and the few
Waarover gaat het?:P Games en wat doe je precies in je show? Ondervraag je mensen? Laat je dingen zien wil je mensen wat wijs maken. Aan de hand daarvan moet je naar de naam gaan kijken.
Show…. Het zijn soort sketches van ong. 2 min. zoals New Kids. Mensen die worden doodgereden, humor, die shit.
[quote]Show…. Het zijn soort sketches van ong. 2 min. zoals New Kids. [b]Mensen die worden doodgereden, humor[/b], die shit.[/quote]
Oke nice, ofzo? wtf 😛
[quote]Show…. Het zijn soort sketches van ong. 2 min. zoals New Kids. Mensen die worden doodgereden, humor, die shit.[/quote]
New Kids II xD Neej euhmmm………. Sjoerd Bobbie en de rest,
Graag antwoorden die gemeent worden, dank je Killermen, zal hem in de groep gooien. 🙂
zeg maar 24 geval alleen dan 2 xD
met de naam.. The 2 minutes.. ofzo
“Ik haat sketcheees” xD
Als je niet eens de creativiteit kan opbrengen om een fatsoenlijk naam te verzinnen voor je show. Hoe wil je dan de creativiteit op brengen om een goede, grappige show te maken?
[quote]Als je niet eens de creativiteit kan opbrengen om een fatsoenlijk naam te verzinnen voor je show. Hoe wil je dan de creativiteit op brengen om een goede, grappige show te maken?[/quote]
Als je een bedrijf opricht is ook bijna altijd het moeilijkste de naam verzinnen. Het moet lekker in de mond liggen en makkelijk te onthouden zijn en herkenbaar zijn. Zoiets als New Kids, als mensen daar over praten weet je waar ze het over hebben omdat ze iets herkenbaars hebben. En goede streken zijn niet zo moeilijk te bedenken 😉 Daar ben je jong voor ^^ Naam is echt moeilijk te bedenken hoor.
[quote]Als je niet eens de creativiteit kan opbrengen om een fatsoenlijk naam te verzinnen voor je show. Hoe wil je dan de creativiteit op brengen om een goede, grappige show te maken?[/quote]
Inderdaad en daarbij ben je met zijn vieren waardoor de een zegt dat het geen leuke naam is en de ander wel.