Topic: Speel MW2 uit in een paar seconde!

27 november 2009om 08:51

Gamers,

Ik kwam dit tegen op internet. Geen idee of mensen dit al eerder gezien hebben. Ik vond het de moeite waard om het even te laten zien.

Hoe speel je COD: MW2 uit in een paar seconden?

Op deze manier: [ame=”http://www.youtube.com/watch?v=DYFM8aS_FJE”]http://www.youtube.com/watch?v=DYFM8aS_FJE[/ame]

13 reacties

1. User  avatar
    1191 XP

huh? wtf! hahahahaha vet!

p.s. Ik weet alleen niet of het echt is

0
  2. User  avatar
    778 XP

Nee, is niet echt. Ze hebben gewoon wat zitten editten.

P.s: Dit is wel een flinke spoiler! Mensen die hem nog niet uitgespeeld hebben kunnen dit filmpje beter niet zien…

0
  3. User  avatar
    1100 XP

An error onccurred, please try again later:O

Update: Klopt dit egt?

0
  4. User  avatar
    1191 XP

nee , ik heb het geprobeerd, dit klopt niet

0
  5. User  avatar
    3388 XP

Wkou net zeggen je ziet zo dat het fake is, hij vuurt 3 kogels af en het is in 1x poef naar aftiteling:P Je kon wel zien dat het nep was xD

0
  6. User  avatar
    420 XP

Wel geniaal!

0
  7. User  avatar
    2449 XP

whaha raar.. heel teovallig zag ik hem ook in de SP en wou ik ook op m schiete.. maar ik d8; nah laat maar.. xD

0
  8. User  avatar
    232 XP

Haha, zou wel kunne, als die gast later in het spel een gore terrorist werd ofzo

0
  9. User  avatar
    1536 XP

[quote]Nee, is niet echt. Ze hebben gewoon wat zitten editten.

P.s: Dit is wel een flinke spoiler! Mensen die hem nog niet uitgespeeld hebben kunnen dit filmpje beter niet zien…[/quote]
    De credits zijn een spoiler?

0
  10. User  avatar
    6621 XP

HAHAHA ja is wel grappig gedaan xD, eerste keer bij die pit run zat ik ook te denken zal ik op hem schieten of niet 😛

0
  11. User  avatar
    778 XP

[quote]De credits zijn een spoiler?[/quote]

Nee, het is een spoiler dat hij die man doodschiet, en dat dan het spel klaar is, want de credits komen. Als je het spel uitgespeeld hebt begrijp je nu wel wat ik bedoel, neem ik aan.

0
  12. User  avatar
    1536 XP

[quote]Nee, het is een spoiler dat hij die man doodschiet, en dat dan het spel klaar is, want de credits komen. Hieruit kan je opmaken dat het spel eindigt met het doodmaken van die persoon en dat is nogal een spoiler. Als je het spel uitgespeeld hebt begrijp je nu wel wat ik bedoel, neem ik aan.[/quote]
    Het is nogal vergezocht dat als je het hele spel nog niet heb gespeeld bedenkt dat die vent je vermoord. Je weet zelfs nog niet wie de gast is, helemaal niks. Het kan gewoon een willekeurig persoon zijn waar die glitch dan van toepassing op is.

0
  13. User  avatar
    2449 XP

Guys spoil t niet voor anderen;)

0