Forum

Topic: Vidzone, wat vinden jullie ervan?

Anoniem's avatar

hey allemaal,

Ik heb zojuist Vidzone gedownload en moet zeggen en ziet er echt heel leuk uit, snelle verbinding goeie kwaliteit video enz.

Laat hier weten wat jullie ervan vinden

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

26 reacties

  1. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    same here!!! Love it:)

  2. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Wel grappig πŸ˜›

    Maar youtube handiger xD Want zie nou niet egt iets nuttigs er aan 😐

  3. 3 XP
    Armageddonx7's avatar

    Humm ik krijg het hier niet lopend. Nu ben ik ook een beginner op de ps3.
    Maar als een beginner er niet zonder hulp uit komt tja dan zegt het iets over de interface.

  4. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Humm ik krijg het hier niet lopend. Nu ben ik ook een beginner op de ps3.
    Maar als een beginner er niet zonder hulp uit komt tja dan zegt het iets over de interface.

    niet bij de interface bij jou als eindgebruiker

    gewoon ff overeenkomt accepteren
    mailservice ja of nee
    dingen ff laten bijwerken (duurr heeeeel lang)
    en dan klaar

  5. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    zolang het gratis is/blijft is het mooi natuurlijk πŸ™‚
    inderdaad best goede kwaliteit, ook fullscreen.

  6. 6677 XP
    Myx's avatar

    Vind het een prachtige toevoeging πŸ™‚

  7. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Ik vind het echt een bagger interface, het aanbod is nu harstikke onduidelijk.

  8. 5 XP
    CrispGlo's avatar

    duurde even voor ik het werkend had, maar moet zeggen dat de kwaliteit van de video’s me niet tegenvalt

  9. 515 XP
    Dead-M's avatar

    Ik vind dat ze meer video’s moeten toevoegen..
    En het is idd wat onduidelijk (Zeer onduidelijk) wat er nou allemaal te kijken valt, die zoekfunctie is trouwens killing, veel te sloom. Ook is de navigatie te sloom (en vind ik wat onnatuurlijk, rare controls).
    De kwaliteit van de filmpjes valt wel mee, maar ik zou wel een HDoptie willen πŸ˜› als je internetverbinding het aankan, want nu starten de filmpjes meteen, zonder te bufferen (of iig zonder je t merkt) dat is wel een dik pluspunt.

    Voorderest vind ik t best nice, en tis gratis πŸ˜› Leuk voor achtergrond muziek op verjaardag of zoiets πŸ˜›

  10. 4 XP
    xblade93's avatar

    goeie kwaliteit, veel artiesten en ik hou van muziek dus voor mij is het een goed programma.

  11. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    goeie kwaliteit, veel artiesten en ik hou van muziek dus voor mij is het een goed programma.

    :disgust1: Geen goede kwalitiet πŸ˜‰

  12. 536 XP
    Glennps3's avatar

    persoonlijk vind ik het overzicht heel onduidelijk en bij mij speelt hij niet eens een video of er is al een fout. verschrikkelijk dus xD

  13. 108 XP
    Ratakira's avatar

    leuke toevoeging aan de ps3 best handig voor tussendoor

    de vids kan je zien door op select te duwen

  14. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    :disgust1: Geen goede kwalitiet πŸ˜‰

    juist wel in vergeleking met youtube is de kwaliteit meestal 4x zo goed

  15. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    juist wel in vergeleking met youtube is de kwaliteit meestal 4x zo goed

    helemaal mee eens.;)

  16. 23 XP
    Homer's avatar

    Ik vindt VidZone lekker makkelijk en goeie muziek. Staat vaak aan als ik druk bezig ben met iets, heerlijk gewoon πŸ˜€

  17. 50 XP
    Nikista's avatar

    gayshit!!! nie eens coldplay:O voor de rest….menu is top…lekker makkelijk enzo:P

  18. 157 XP
    RRBFryslan's avatar

    werkt perfect. Alleen dan zoek je Bijv. DJ tiesto op en dan krijg je niks, ze zetten alleen maar muziek op die net uitkomt of muziek van artiesten die je niet kent. en dan de bekende artiesten er niet opzetten. vind wel een beetje raar

  19. 63 XP
    Rullez's avatar

    Ik zou zeggen dat VidZone wel de beste applicatie is van het PlayStation Network. Alles werkt lekker, het menu ziet er strak uit en er is genoeg keuze qua muziek waar het immers omdraait. πŸ™‚

  20. 157 XP
    RRBFryslan's avatar

    Ja. klopt alleen ik vind dat ze alle soorten muziek erop moeten zetten en alle artiesten!

  21. 16 XP
    SaffraaN's avatar

    Wist niet dat dit gratis was. Heb meerdere mensen in mn lijst het in hun naam zien hebben, maar er verder niet bij nagedacht. Vandaag even proberen!

  22. 137 XP
    steef29's avatar

    ze hebben geen Rush, maar wel bon jovi en u2 πŸ™

  23. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Kort gezecht: niks aan

  24. 157 XP
    RRBFryslan's avatar

    Das ook niet waar! Tis een mooi toevoeging

  25. 39 XP
    janter's avatar

    werkt perfect. Alleen dan zoek je Bijv. DJ tiesto op en dan krijg je niks, ze zetten alleen maar muziek op die net uitkomt of muziek van artiesten die je niet kent. en dan de bekende artiesten er niet opzetten. vind wel een beetje raar

    Dat is niet helemaal waar, want bijvoorbeeld MJ staat er gewoon met velen nummers erbij πŸ˜›

  26. 480 XP
    Flow's avatar

    Het is een leuke toevoeging aan het PSN. Ik gebruik het echter niet zo vaak aangezien ik dat syncen met de server bij het opstarten van VidZone altijd kapot lang vind duren.

    Ook kunnen ze er wel wat meer artiesten in zetten met meer variatie en dat de video’s niet in HD worden gestreamed is echt van de gekke, maar voor de rest een leuke applicatie πŸ™‚