Hey allemaal,
wat is jullie hoogste killstreak in CoD mw 2?
die van mij is 44 van 2 potjes, maar helaas werden die niet bij elkaar opgeteld en nu staat er maar 30, ik deed een perfect deathmatch en toen ging ik naar het volgende potje en haalde ik nog 14 kills zonder dood te gaan.
Wat is jullie record?

mijn hoogste killstreak is 38 dacht ik, ik heb ook al zo’n 30 nukes gehad
[quote]mijn hoogste killstreak is 38 dacht ik, ik heb ook al zo’n 30 nukes gehad[/quote]
30 nukes… maar waar is je groot moeder dan?
mijn record is 32:)
maar met die nuke telt die de kills er niet bij op dus staat er 26:(
ik denk dat ik er nu een van [b]47 [/b]heb, deze haalde ik op een team deathmatch op Afghan. Spijtig genoeg was het spel al redelijk snel gedaan (op 7500 punten) dus kon ik hem ni vergroten.
killstreak van 78 :$
Geen idee meer hoe ik die gehaald heb, gewoon chill zitte.
Alleen er staat 35, weet niet waarom : ‘(
net 1tje van 28 gehaald, had wel nuke maar had winning kill met me chopper gunner:O kon dus nuke niet aanzetten:(
[quote]killstreak van 78 :$
Geen idee meer hoe ik die gehaald heb, gewoon chill zitte.
Alleen er staat 35, weet niet waarom : ‘([/quote]
Er staat zelfs 27 bij jouw;)
[quote]Er staat zelfs 27 bij jouw;)[/quote]
Dan zou ik even goed kijken??
Sorry voor offtopic
Mijn Killstreak is 41 🙂 in Afghan gehaald 🙂
mijn killstreak is 32 die heb ik op highrise gehaald. vraag me niet hoe.
oke ik zal je niet vragen.. hoe?
ZZOOWWWw 32???? GRUWELIJK!!! :O:O:laughbounce::rofl:
zow gruwelijk is het niet maar je moet toch eerlijk zijn op een kleine map waar je nergens goed kan campen als je een chopper hebt en dan domination bij ground war met 9 tegenstanders.
mijne is 43 😀 chopper gunner bij wasteland… met TDM.
Gruwelijk.. XD
oww the-bad-bom, het moest sarcasme voorstellen :$
Jah, ik weet niet, jullie vinden het niet leuk om te lezen. (jalouss)
Maar mijn hoogste killstreak is nog steeds 78 en dat ga ik denk ik niet meer inhalen :$
met welke streaks heb je die gehaald?
[quote]met welke streaks heb je die gehaald?[/quote]
Je bedoeld: “met welke [i]hacks[/i] heb je die gehaald?”
Hahaha, just kidding (P_layboy_PV_)
mijne is 23.. zuig hard op mw2 (A) … ben wel prestige 2 maar nog geen 1x nuke gehaald.. 😛 😛
[quote]mijne is 23.. zuig hard op mw2 (A) … ben wel prestige 2 maar nog geen 1x nuke gehaald.. 😛 :P[/quote]
hehehe, ik ook. nog steeds geen nuke gehad.
ben prestige 2, lvl 30 ofzo, en heb van heel prestige 2 pas net mijn eerste chopper gunner gehaald, terwijl ik deze bij de eerst ronde, nog geen prestige, wel regelmatig haalde..
ben ik dan slechter aan het worden of wordt de rest beter? 🙂
Ik heb nu bijna 1000 kills met mijn Chopper Gunner:D
[quote]Ik heb nu bijna 1000 kills met mijn Chopper Gunner:D[/quote]
Dat is helaas geen killstreak xD
Maar togh nice 😉
[quote]hehehe, ik ook. nog steeds geen nuke gehad.
ben prestige 2, lvl 30 ofzo, en heb van heel prestige 2 pas net mijn eerste chopper gunner gehaald, terwijl ik deze bij de eerst ronde, nog geen prestige, wel regelmatig haalde..
ben ik dan slechter aan het worden of wordt de rest beter? :)[/quote]
Volgens mij word je gewoon slechter 😀
ehm, hoogste streak van mij is in de 20 geloof ik, maarja da’s alleen door de choppergunner, als je voorbij de 7 bent gaat het ineens hard, harrier, chopper gunner… :p
Door mijn lage level heb ik de nuke nog niet in mijn lijstje staan, anders had ik em al wel een paar keer gehad…
(A)
[quote]Volgens mij word je gewoon slechter :D[/quote]
thnx 😉
gister eindelijk weer eens een chopper gunner gehad.
had gister een killstreak van 37 gehaald:D
in dat potje trouwens had ik 41-1 :$
maar ga maar weer is me nuke aan zetten xD
want had net alweer 2 potjes achter elkaar een streak van 30:O
De rest word better, maar dan op een zwakke manier…
op het begin van mw2 speelde het ontzettend lekker… nu heb je in elke potje zoiezo wel één noobtuber of zo’n camper of zo’n shotgun maloot….
en die verpesten je killstreak gewoon… vooral die lui met die grenade launchers
[quote]had gister een killstreak van 37 gehaald:D
in dat potje trouwens had ik 41-1 :$
maar ga maar weer is me nuke aan zetten xD
want had net alweer 2 potjes achter elkaar een streak van 30:O[/quote]
Dat zei je nog tegen mij ja:p
on:
als je makkelijk nuke wilt moet je gwn harcore ricochet hq pro doen en dan een Fal met hardline, 1 shot kill en geen killcam:d dus je kan wn keihard campen:D
campen is zwak! Doe jij dat………. tssss
[quote]Dat zei je nog tegen mij ja:p
on:
als je makkelijk nuke wilt moet je gwn harcore ricochet hq pro doen en dan een Fal met hardline, 1 shot kill en geen killcam:d dus je kan wn keihard campen:D[/quote]
ik gebruik M16A4 ook 1 schot en dood (moet die wel raak zijn).
maar wat mormel zij heb ik ook veel last van, mensen met tacktical knife en granaat werper.
MW2 was in het begin inderdaad beter, nu campt echt bijna iedereen… Of van die mensen die je spawnkillen met noobtubes en mensen die blindelings granaten in het rond gooien. T*ring irritant
Killstreak: 48 + Nuke @ Domination – Wasteland:D
maar als je het spel veel speelt weet je na een tijdje waar de tegenstander start en hoe ze gaan of moeten lopen.
dan is het natuurlijk erg makkelijk om daar een semtex neer te gooien ofzo.
daar heb ik ook een hekel aan, en ook op highrise, maakt niet uit aan welke kant, maar de eerste kill is altijd van een sniper van het ene naar het andere gebouw.
ik weet niet hoe ze het doen, maar het is wel irritant 🙂
ik had hem inderdaad met me intervention gehaald:D
[quote]maar als je het spel veel speelt weet je na een tijdje waar de tegenstander start en hoe ze gaan of moeten lopen.
dan is het natuurlijk erg makkelijk om daar een semtex neer te gooien ofzo.
daar heb ik ook een hekel aan, en ook op highrise, maakt niet uit aan welke kant, maar de eerste kill is altijd van een sniper van het ene naar het andere gebouw.
ik weet niet hoe ze het doen, maar het is wel irritant :)[/quote]
Dit was dus bij mij van toepassing, ik heb nu zon 30000 kills en ik weet altijd precies waar en wanneer mensen spawnen. maar ik ben geen spawncamper( die heb je genoeg). Ik loop gewoon een hoekje om en verwacht dan dat er iemand anders staat zodat hij ook de kans krijgt om iets terug te doen.
ik heb nu zo’n 20.000 kills en ik ben absoluut geen spawn killer
Onder spawn killers versta ik mensen die met een rocket launcher of iets dergelijks bij je spawnplek campen, of van die luitjes die net zo lang bij je tactical instertion gaan zitten wachten tot je er spawnt, echt irritant. Of ze wachten eerst tot je je tactical instertion hebt geplaatst, schieten je dan dood en killen je dan nog eens omdat je weer spawnt waar je was doodgegaan, frustrerend is dat
29 ofzo op pc ps3 18 ofzo
[quote]Onder spawn killers versta ik mensen die met een rocket launcher of iets dergelijks bij je spawnplek campen, of van die luitjes die net zo lang bij je tactical instertion gaan zitten wachten tot je er spawnt, echt irritant. Of ze wachten eerst tot je je tactical instertion hebt geplaatst, schieten je dan dood en killen je dan nog eens omdat je weer spawnt waar je was doodgegaan, frustrerend is dat[/quote]
logisch toch dat je gaat wachten als iemand tacktical insertion gebruikt? eigenschuld moet diegene hem maar niet gebruiken;)