ik heb eigenlijk nooit echt op trophies gelet maar bv. streetfighter is bij mij sinds januari niet meer bijgewerkt.
wat kan ik doen om alsnog de trophies te krijgen die ik wel behaald heb?
Topic: trophies bijwerken
28 november 2009om 23:26

opnieuw spelen.. is de enige mogelijkheid
Driehoekje klikken op je trophies icoontje in je XMB en dan Synchroniseer kiezen.
ik heb dat al een paar x gedaan maar er verandered niks???
dan heb je ze waarschijnlijk niet gehaald.
ik heb ze wel gehaald,maar nu bedenk ik me dat ik een een paar maanden geleden een nieuwe psn naam heb aan gemaakt zou het daardoor kunnen komen dat de trophies niet worden bijgewerkt?
[quote]ik heb ze wel gehaald,maar nu bedenk ik me dat ik een een paar maanden geleden een nieuwe psn naam heb aan gemaakt zou het daardoor kunnen komen dat de trophies niet worden bijgewerkt?[/quote]
Je trophies zijn afhankelijk van je PSN-naam. Dus je oude trophies zal je niet automatisch krijgen op je nieuwe naam, deze moet je eerst weer vrijspelen
moet er iest aanstaan of moet je iets doen om de trophies bij te werken?
ik heb tekken 6 en die heb ik maar met 1 gebruikersnaam gespeeld maar ik heb alleen maar trophies op de eerste dag gekregen wat ik daarna heb gehaald is niet meer bijgewerkt.
[quote]moet er iest aanstaan of moet je iets doen om de trophies bij te werken?
ik heb tekken 6 en die heb ik maar met 1 gebruikersnaam gespeeld maar ik heb alleen maar trophies op de eerste dag gekregen wat ik daarna heb gehaald is niet meer bijgewerkt.[/quote]
Als je op het icoontje van Trofeecollectie komt, druk eens driehoekje en dan sycroniseren naar server.
dat heb ik al een aantal x gedaan maar hij wordt niet bijgewerkt????
[quote]dat heb ik al een aantal x gedaan maar hij wordt niet bijgewerkt????[/quote]
Heb je wel internet connectie? Weetje zeker dat je de trophies hebt behaald? Als je gaat synchroniseren, krijg je dan een foutmelding? Zo ja, welke? Zit je wel op het goede PSN account ingelogd?
ik zit nu overal een beetje te lezen maar als ik het goed begrijp moet je regelmatig syncen?
ik heb dat nooit gedaan dus daar zal het wel door komen of staan ze altijd op de server?
ik krijg geen foutmelding bij het syncen en alles klopt voor de rest internet psn enz enz
[quote]ik zit nu overal een beetje te lezen maar als ik het goed begrijp moet je regelmatig syncen?
ik heb dat nooit gedaan dus daar zal het wel door komen of staan ze altijd op de server?
ik krijg geen foutmelding bij het syncen en alles klopt voor de rest internet psn enz enz[/quote]
eenmaal gesynced staan ze altijd op de server, ja. Maar als er nieuwe bijkomen, moet je wel nog eens syncen. Maar hoe weet jij dat ze niet worden bijgewerkt?
als je op de trophy list van het spel driehoekje drukt staat er bijgewerkt op:
maar ik heb net een trophy bij tekken 6 gehaald en gesynct en dan komt hij er gewoon bij
dus ik zal bij streetfighter wel wat fout hebben gedaan wel jammer want ik heb echt veel gehaald.
Ik snap je probleem volgens mij niet helemaal, maar goed. Is je PS3 stuk geweest in die periode. Als je je trophies niet synched en je verliest je savegame dan ben je de trophies ook kwijt.