Hallo,
mijn ps3 heb ik met een hdmi kabel aangesloten op mijn samsung lcd tv.
en mijn dvdspeler met dolbies heb ik aangesloten aan mijn tv met een scart.
nu krijg ik alleen geluid via me tv.
ooit had ik een andere ps3, had ik een scart inplaats van hdmi kabel maar toen had ik wel geluid via me dolbies.
wat is het probleem? en hoe los ik dit op?:wacko:

kun je niet je dolbies (lollig woord xD) aansluiten op je ps3?
hoe? op mijn dvdspeler zit alleen een scartaansluiting die naar me tv gaat. enige wat over is, is een component aansluiting ( groen blauw rood) en een audio in ( rood en wit)
voor die component en audio kun je volgens mij een apart kabeltje kopen die je dan in je ps3 kunt doen..
ff een linkje:
[url]http://www.bol.com/nl/p/games/joytech-fusion-cable-pack/1004004006824269/index.html#product_images[/url]
Edit: die kabel is trouwens van een third party, dus als je die niet vertrouwt kun je volgensmij ook nog wel eentje van sony zelf bij bijvoorbeeld de mediamarkt of saturn kopen
-Laat de HDMI kabel in je PS3.
-Steek de scart kabel van de PS3 er ook in maar die verbind je met de DVD speler –> naar audio in.
-Vervolgens ga je bij de geluidsinstellingen
-selecteer dat je het geluid ook langs scart wil laten gaan en dan zul je geluid uit je dolbies kunnen krijgen.
bedankt doet het deze kan weggegooid worden
[quote]-Laat de HDMI kabel in je PS3.
-Steek de scart kabel van de PS3 er ook in maar die verbind je met de DVD speler –> naar audio in.
-Vervolgens ga je bij de geluidsinstellingen
-selecteer dat je het geluid ook langs scart wil laten gaan en dan zul je geluid uit je dolbies kunnen krijgen.[/quote]
had ik helemaal niet aan gedacht xD