Ja hoor een nieuwe Call of Duty bij mij in huis, eindelijk… Maar ik mocht weer eens niet te vroeg juichen. Had ik eerder al problemen met Call of Duty 4: Modern Warfare krijg ik hetzelfde probleem alleen dan nog erger terug in Call of Duty: Modern Warfare 2 !!
Sony ook hier over gebeld maar helaas, mijn PS3 valt buiten de garantie en ze hebben niet van dit probleem gehoord.
Nou op internet zie ik toch al de nodige filmpjes met precies hetzelfde probleem als ik heb. Het spel start op maar de PS3 valt direct weer uit ! Eerst wordt het lampje geel voor ongeveer 1 sec. en daarna gaat het direct rood knipperen. Dit kan toch gewoon niet. Een PS3 is om spellen te spelen en Sony’s PS3 laat me niet eens toe om Modern Warfare 1 en 2 te spelen…
[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=H7UxOWPEF5g”]http://www.youtube.com/watch?v=H7UxOWPEF5g[/ame] Hier zie je precies wat er gebeurd. Sorry voor de slechte kwaliteit, heb niets anders dan mijn telefoon in de buurt.Nu is mijn vraag hoe ik dit opgelost krijg en of er nog meer mensen met dit probleem zijn. Een PS3 heb ik niet voor niets voor €600,- destijds gekocht. Daar mag ik toch van verwachten dat die het ook gewoon doet.
Mijn PS3 model: PAL 60GB CECH04, gekocht op de release-date.
Hopelijk weet een van jullie hoe ik dit opgelost krijg zonder de PS3 naar Sony op sturen want zij vragen zich een dikke €150,- voor het repareren van mijn PS3 (terwijl ze niet bewust van dit probleem zijn volgens de helpdesk…). Van Sony’s kant mag ik toch verwachten dat zij dit ook zonder extra kosten kunnen repareren want een PS3 hoort het gewoon te doen! Je betaalde er destijds niet voor niets €600,- voor en ik heb al eerder aangegeven dat ik problemen had met Call of Duty 4: Modern Warfare.
Een gefrustreerde PS3 gebruiker…

Wth? Misschien je hele ps3 herstellen? 🙁
Is dit alleen met Call of Duty 4 en 6?
@ JoostNL: Ik heb mijn PS3 al helemaal hersteld via het Recovery Menu.. Mocht helaas ook niet baten. Harde Schijf geformatteerd zoals ze ook aanraden bij Sony zelf, helaas. Ook de systeemsoftware netjes bijgewerkt naar 3.10 maar ook helaas daarbij nog steeds het probleem aanwezig.
@ sjoerdgames4: De PS3 crashed vooral bij Call of Duty 4 en 6 inderdaad. Ik heb wel af en toe ook crashes gehad bij Uncharted 2: Among Thieves en bij Killzone 2. Voor de rest werken alle spellen gewoon naar behoren daarom vind ik het ook zo raar.
Lijkt wel de YLOD 😐
alleen raar dat niet eeuwig is 😐 maar bepaalde spellen 😐
Ja dat vind ik dus ook zo raar. Mijn PS3 werkt gewoon nog, start netjes op en alles maar hij crashed wel alsof het een YLOD zou kunnen worden vooral bij de CoD’s..
welke versie ps3 heb je? de 60Gb,40,80 etc.?
[quote]welke versie ps3 heb je? de 60Gb,40,80 etc.?[/quote]
Even lezen..: [i]Mijn PS3 model: PAL 60GB CECH04, gekocht op de release-date.[/i]
[quote]welke versie ps3 heb je? de 60Gb,40,80 etc.?[/quote]
Als je goed leest, zie je dat hij precies vertelt welke versie hij heeft.
[i]Mijn PS3 model: PAL 60GB CECH04, gekocht op de release-date.[/i] EDIT: Rubnig was me voor 😛
ONTOPIC: Het ziet er uit als YLOD, maar ik kan je niet helpen, sorry!
Je bent niet de enige met zo’n probleem. Alleen is de YLOD dan permanent. Zoek maar in google naar: YLOD MW2
Dat gele lampje is gewoon een waarschuwingslampje. Meestal is hij zover van huis dat hij niet meer aangaat, maar een geel lampje hoeft niet per definitie een YLOD te betekenen. De launch ps3’s hadden daar toch ook minder last van als ik het me goed herinner?
Word hij niet veel te heet? Om zichzelf te beschermen schakelt hij zichzelf uit bij een bepaalde temperatuur. Kan het op het filmpje niet goed zien, maar staat hij in een kast ofzo?
Als hij inderdaad heet wordt is het misschien een idee om even die koeling gaatjes schoon te maken. Mijne zitten geregeld helemaal vol stof.