Beste forum-leden,
Hedendaags is mijn favoriete console, de PlayStation 3, heengegaan. Althans, ik heb de hoop opgegeven. Dit omdat hij geen discs meer aangeeft.
Ik heb verscheidene spellen geprobeerd, echter geen resultaat.
Iemand die zo vriendelijk is en wat ideeën heeft?
M.v.G
Robin
Dit is het probleem van robin. Iemand?

pikt hij normale DVD’s wel? Films enzo. Wss als ik dit zo lees is gewoon je drive kapot, dat wrodt lekker bellen met sony
Lens kapot!
Heb je ook games op je HDD? Speelt ie die nog af?
lens kapot !!! opsturen naar sony, maar het duurt wel lang. want een vriend van me heeft daarom in de tussen tijd een XDOOS gekocht 😀
Ik had dat eerst ook, heb toen de hardeschijf van de playstation geformatteerd en toen kon je de discs weer zien best wel vreemd snap er nog steeds niks van. Maar dat is dus een mogelijkheid om even te proberen, anders naar sony sturen binnen klein maandje heb je dan terug.
Jup lens kapot. Ik heb het zelfde probleem gehad. Als je nog binnen de garantie zit opsturen naar sony. En anders zou ik overwegen zelf nieuwe lens in te bouwen, zo gepiept.
gecondoleerd maar misschien kun je hem nog redden. Wees een held en probeer de opties hierboven.
Opsturen naar Sony :p
heb ik ook gehad 😛
opsturen naar sony
Buiten gerantie zit die 😛
En het was gelijk naar de nieuwe update!
ik ken wel iemand die je lens kan vervangen, maar volgens mij kan je dat ook makkelijk zelf doen 🙂
Mijne is ook kapot gegaan op 22 oktober opgestuurd wacht al 7 weken. :yay:
mijne ging na 1 dag kapot XD, gelukkig kon ik daardoor wel ruilen in winkel 😛
Opsturen naar sony, duurt max 2 weken. Tenminste als DHL opschiet….
[quote]Mijne is ook kapot gegaan op 22 oktober opgestuurd wacht al 7 weken. :yay:[/quote]
Even bellen met Sony en je RMA nummer door geven het is onredelijk dat een swap zo lang duurt.
Mijn PS3 is dus kapot,
Ik probeer nu een 2e herstel, en een schoonmaak cd voor de lens
Ik heb een nieuwe 80GB terug gekregen voor m’n 60GB met Uncharted 2 en die 80GB ging dood binnen 24 uur, en nu heb ik een 250GB en doet het nog steeds. 🙂
[quote]ik ken wel iemand die je lens kan vervangen, maar volgens mij kan je dat ook makkelijk zelf doen :)[/quote]
Wie dan???
Gewoon zelf vervangen, heb ik ook gedaan. Is erg makkelijk.
Je hebt vast wel wat aan dit: [url]http://www.hackwar.nl/hackblog/index.php/post/732/[/url]
Ik hoop dat je gelijk hebt!
Schoonmaak disc werkte trouwens niet