Topic: Ps3 dood:|?

01 december 2009om 23:24

Beste forum-leden,

Hedendaags is mijn favoriete console, de PlayStation 3, heengegaan. Althans, ik heb de hoop opgegeven. Dit omdat hij geen discs meer aangeeft.
Ik heb verscheidene spellen geprobeerd, echter geen resultaat.

Iemand die zo vriendelijk is en wat ideeën heeft?

M.v.G
Robin

Dit is het probleem van robin. Iemand?

19 reacties

1. User  avatar
    3388 XP

pikt hij normale DVD’s wel? Films enzo. Wss als ik dit zo lees is gewoon je drive kapot, dat wrodt lekker bellen met sony

0
  2. User  avatar
    1299 XP

Lens kapot!

0
  3. User  avatar
    420 XP

Heb je ook games op je HDD? Speelt ie die nog af?

0
  4. User  avatar
    162 XP

lens kapot !!! opsturen naar sony, maar het duurt wel lang. want een vriend van me heeft daarom in de tussen tijd een XDOOS gekocht 😀

0
  5. User  avatar
    48 XP

Ik had dat eerst ook, heb toen de hardeschijf van de playstation geformatteerd en toen kon je de discs weer zien best wel vreemd snap er nog steeds niks van. Maar dat is dus een mogelijkheid om even te proberen, anders naar sony sturen binnen klein maandje heb je dan terug.

0
  6. User  avatar
    47 XP

Jup lens kapot. Ik heb het zelfde probleem gehad. Als je nog binnen de garantie zit opsturen naar sony. En anders zou ik overwegen zelf nieuwe lens in te bouwen, zo gepiept.

0
  7. User  avatar
    1983 XP

gecondoleerd maar misschien kun je hem nog redden. Wees een held en probeer de opties hierboven.

0
  8. User  avatar
    643 XP

Opsturen naar Sony :p

0
  9. User  avatar
    1390 XP

heb ik ook gehad 😛
    opsturen naar sony

0
  10. User  avatar
    3650 XP

Buiten gerantie zit die 😛
    En het was gelijk naar de nieuwe update!

0
  11. User  avatar
    2036 XP

ik ken wel iemand die je lens kan vervangen, maar volgens mij kan je dat ook makkelijk zelf doen 🙂

0
  12. User  avatar
    403 XP

Mijne is ook kapot gegaan op 22 oktober opgestuurd wacht al 7 weken. :yay:

0
  13. User  avatar
    70 XP

mijne ging na 1 dag kapot XD, gelukkig kon ik daardoor wel ruilen in winkel 😛

0
  14. User  avatar
    278 XP

Opsturen naar sony, duurt max 2 weken. Tenminste als DHL opschiet….

[quote]Mijne is ook kapot gegaan op 22 oktober opgestuurd wacht al 7 weken. :yay:[/quote]

Even bellen met Sony en je RMA nummer door geven het is onredelijk dat een swap zo lang duurt.

0
  15. User  avatar
    1040 XP

Mijn PS3 is dus kapot,
    Ik probeer nu een 2e herstel, en een schoonmaak cd voor de lens

0
  16. User  avatar
    403 XP

Ik heb een nieuwe 80GB terug gekregen voor m’n 60GB met Uncharted 2 en die 80GB ging dood binnen 24 uur, en nu heb ik een 250GB en doet het nog steeds. 🙂

0
  17. User  avatar
    1040 XP

[quote]ik ken wel iemand die je lens kan vervangen, maar volgens mij kan je dat ook makkelijk zelf doen :)[/quote]

Wie dan???

0
  18. User  avatar
    47 XP

Gewoon zelf vervangen, heb ik ook gedaan. Is erg makkelijk.
    Je hebt vast wel wat aan dit: [url]http://www.hackwar.nl/hackblog/index.php/post/732/[/url]

0
  19. User  avatar
    1040 XP

Ik hoop dat je gelijk hebt!
    Schoonmaak disc werkte trouwens niet

0