Hallo sinds kort loopt m’n Call of Duty Modern Warfare 2 Vast :S, Alleen in de Multiplayer als ik een match wil beginnen of gewoon midden in de game. Erg vervelend. Weet iemand hoe dit komt?
Gr, Fazzel
Hallo sinds kort loopt m’n Call of Duty Modern Warfare 2 Vast :S, Alleen in de Multiplayer als ik een match wil beginnen of gewoon midden in de game. Erg vervelend. Weet iemand hoe dit komt?
Gr, Fazzel
waarschijnlijk loopt je ps3 dan vast xD
het wordt vast te warm
of je conectie is niet goed of je ps3 gebruikt veel zegmaar als je 4 dingen tegelijk doet,
Of als het de bovenstaande niet is, verwijder je game data en probeer het dan es.
Ik heb daar ook problemen mee, kan het spel niet eens fatsoenlijk spelen..: [url=http://www.ps3-sense.nl/forum/showthread.php/call-duty-modern-warfare-2-problemen-9768.html?p=133492#post133492]Zie Hier[/url]. Ik heb wel nog andere games gewoon gespeeld, maar ik merkte wel dat mijn PS3 al erg warm wordt als die gewoon aanstaat! Misschien dan maar zelf even nieuwe thermal paste op de CPU en GPU doen.
Heb je de laatste firmware en patches? heb je een overvolle harde schijf? allemaal dingen die mee kunnen werken aan het freezen van je ps3…
Staat je PS3 wel in een vrije omgeving dus niet tussen 2 planken?
Al de nieuwste firmware geïnstalleerd (3.15!)
heb je m al geprobeerd schoon te maken, werkte bij mij ook
Het kan ook gewoon aan de game liggen. Misschien gebeurt dit bij vele andere?
Ik heb al een nieuw COD toegestuurd gekregen en die werkt gewoon 🙂 Andere games werken ook gewoon dus het lag gewoon aan die Blu-ray disk 😛
[quote]Ik heb al een nieuw COD toegestuurd gekregen en die werkt gewoon 🙂 Andere games werken ook gewoon dus het lag gewoon aan die Blu-ray disk :P[/quote]
Welke retailer heeft je dan een nieuw exemplaar gestuurd?
Hallo mensen,
Ben nieuw hier en was op zoek naar mensen die ook hetzelfde probleem als ik hebben met de PS3. En toen kwam ik dus op dit forum terecht Jullie hebben het over warmte die vrij moet komen, geen stof en dergelijke, maar daar houden wij allemaal rekening mee.. Mijn probleem is, dat in het spel, hij elke keer op hetzelfde punt vastloopt en ook tot nu toe maar bij 1 spel. Nou moet ik zeggen dat we 2 spellen intensiever spelen dan de rest: het ene spel, spelen we vaker online en het spel waar we mee vast lopen, niet online.. Voor de rest zou ik niet weten waar het aan moet liggen, we zijn vandaag trouwens met dit spel terug naar de winkel gegaan en hebben een nieuwe mogen ruilen, maar daar loopt ie ook vast mee..
Groetjes! Nonna Manis
Misschien is je cd lezer kapot? :S
En ik denk dat je eerst ff een nieuw topic moet aanmaken 😛
DIt ligt aan het klote spel Mw2 ik heb het ook een veel andere ook. Het is gwn een kut spel baal er erg van dit is ook bekend door call of duty zelf. Er was 2 weken geleden een patch die dit verhielpt is ook zo maar sins gistren heb ik het weer:S
Jullie spelen denk ik gewoon te veel
Heb er nog nooit last van gehad
[quote]Jullie spelen denk ik gewoon te veel
Heb er nog nooit last van gehad[/quote]
en wat is dat voor dom lomp antwoord? ik heb allang nieuwe gekregen.. heb namelijk MW2 terug gestuurd en een nieuwe gekregen. en hij deed het weer (11november al ofzo )