Beste sense-leden,
ik heb een probleem met Assassins Creed 2 trophies; ik zit al in sequence 9, maar ik heb vanaf sequence 5 al geen trophies meer gehad. Ook krijg ik de andere trophies niet meer, zoals Roofvogel, die van de sarcofagen etc.
Ik kwam hier net achter, maar ik heb, zoals je misschien wel begrijpt, geen zin om het hele spel overnieuw te spelen.
Is er een andere manier om deze trophies te krijgen, of zit er niets anders op dan me savegame te verwijderen en vervolgens helemaal opnieuw te beginnen?
Ik hoop dat iemand hier het antwoord op weet,
groetjes, Niels
Topic: Assasins creed 2 trophy glitch(?)
07 december 2009om 21:09

moet je opnieuw beginnen. en eventueel de game data ook verwijderen.
Ja, savegame dumpen en opnieuw beginnen.
helaas moet je opnieuw beginnen. Maar vanaf sequence 5 geen trophies meer? de trophy roofvogel hoor je toch al in DNa sequence 1 of 2 te kijgen ofzo?
[quote]helaas moet je opnieuw beginnen. Maar vanaf sequence 5 geen trophies meer? de trophy roofvogel hoor je toch al in DNa sequence 1 of 2 te kijgen ofzo?[/quote]
Roofvogel is de bedoeling om een wachter te trappen in de vliegmachine. 🙂
[quote]Roofvogel is de bedoeling om een wachter te trappen in de vliegmachine. :)[/quote]
aah oke, ik was in verwarring met een andere waarbij je moet syncroniseren met het uitkijkpunt op de dom in florence
okay, helaas…hartelijk bedankt voor de hulp,
hier kan een slotje op 😀
What the hell
Waarom zou je je savefile eraf gooien????
Je hebt 3 slots voor (dus 3) stories, 3 profiles, je hebt waarschijnlijk nou de 1e alleen bezet, en dan kan je toch gewoon op de 2e plek een nieuwe beginnen?…
[quote]What the hell
Waarom zou je je savefile eraf gooien????
Je hebt 3 slots voor (dus 3) stories, 3 profiles, je hebt waarschijnlijk nou de 1e alleen bezet, en dan kan je toch gewoon op de 2e plek een nieuwe beginnen?…[/quote]
Volgens mij ligt het aan de game data.
Ik vind het maar vaag allemaal, k heb namelijk halfuurtje geleden de trophy gehaald waarbij je, ik dacht 8 bewakers in een hooiberg moest doen… Die deed het wel gewoon, alleen sommige sarcofagen en de sequent trophies krijg ik niet (vanaf 5 dacht ik)..
Maar zou het niet zo kunnen zijn dat je online moet zijn om die trophies te halen? of is het heel erg raar wat ik nu zeg :$
Ook niet als je ze opnieuw probeert te halen? (De trophies die je niet kreeg)
En nee, het maakt niks uit of je nou online of offline aan t spelen bent 🙂
ah okay :D,
volgens mij kun je de missies niet apart opnieuw spelen, dan zou ik opnieuw moeten beginnen vanaf het begin tot sequence 6, maar ik heb momenteel niet zo heel veel vrije tijd, dus dat kan ik niet zo snel doen.
De trophy “hoogvlieger” kan ik alleen halen bij de missie met die vliegmachine en die trophy kreeg ik toen ook niet, dus ik weet niet hoe ik de trophies kan halen zonder helemaal opnieuw te beginnen.
Als jij een manier weet hoe ik bij die missie terug kan komen, zonder dat spel helemaal overnieuw te spelen, hoor ik het graag 😉
Ik weet hoe:
wachten op een patch 😛
En kijk ff hier [url=http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/5251069024/m/1001056608]http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/5251069024/m/1001056608[/url]
Daar is iemand een petitie gestart zodat de gamers druk zetten op Ubisoft om een patch uit te brengen of dat we op 1 of andere manier de story missions kunnen terugspelen, zonder helemaal opnieuw te beginnen.
Stem dan ook meteen ff op Yes 😛
Buiten dat: je moet sowieso de missies opnieuw spelen, tis alleen de vraag of als je het nu opnieuw speelt, daadwerkelijk de trophies krijgt.
okay, dan zit er niks anders op dan wachten, ik zal gelijk de petitie eff tekenen 😀 bedankt voor je moeite 😉
No problem 😛
Juist leuk om te zeggen omdat ik het weet 😛
patch is inmiddels uit,
[quote]patch is inmiddels uit,[/quote]
helaas fixt de patch niet te trophies.. 🙁
????????????????????
srry het zal wel dom zijn van mij, maar wat is een patch eigenlijk en hoe kom ik eraan?
[quote]srry het zal wel dom zijn van mij, maar wat is een patch eigenlijk en hoe kom ik eraan? [/quote]
een patch, verhelpt problemen zoals glitches en bugs, meestal moet je de patch downloaden als je de game opstart.
een patch verbetert foutjes in een spel. deze krijg je door het spel op te starten, meestal krijg je dan een melding dat er een nieuwe update beschikbaar is..
oke bedankt