Topic: AC2 Vraagje

08 december 2009om 16:37

Hej,
Ik heb sins kort ac2 en het bevalt me goed. Alleen vroeg ik me af of jullie ook last hadden van frame drops en een slome map.

Ik hoor het het wel.

17 reacties

1. User  avatar
    3343 XP

[quote]Hej,
    Ik heb sins kort ac2 en het bevalt me goed. Alleen vroeg ik me af of jullie ook last hadden van frame drops en een slome map.

Ik hoor het het wel.[/quote]

Ik heb laatst een video gemaakt waarin ruim 20 sec. lang frame drop zit. Als je link wilt, moet je even zeggen. 😉

0
  2. User  avatar
    6621 XP

[quote]Ik heb laatst een video gemaakt waarin ruim 20 sec. lang frame drop zit. Als je link wilt, moet je even zeggen. ;)[/quote]

Dus ik ben niet de enige?

0
  3. User  avatar
    3343 XP

[quote]Dus ik ben niet de enige?[/quote]

Nee, zal ik de video even posten. Na heel kort zie je dikke framedrop, het begint op 0:28.

Hier is de video:

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=Xzl-wPltSpE[/ame]

0
  4. User  avatar
    6621 XP

Ja zie het, vind het dan wel dom dat het nergens in reviews word vermeld, vind het soms namelij kscheit irritant 🙁

0
  5. User  avatar
    1700 XP

:O Ik heb nergens last van, ik hoef nog maar 4 thropies en dan heb ik Platinum 😀
    Eigenlijks 3 maar ben genakt door het spel :@ kreeg thropie niet van 1 tombe -.-

0
  6. User  avatar
    6621 XP

[quote]:O Ik heb nergens last van, ik hoef nog maar 4 thropies en dan heb ik Platinum 😀
    Eigenlijks 3 maar ben genakt door het spel :@ kreeg thropie niet van 1 tombe -.-[/quote]

Nooit framedrops gehad ofzo,
    Ik zat zo te denken, bij gta 4 was het zo dat als je autosave uit zette het veel sneller liep enzo, maar kan die optie niet vinden in ac2.

0
  7. User  avatar
    511 XP

Heb er nauwelijks last van gehad, de game is ook nog nooit vastgelopen oid.
    Ook gewoon alle trophies gehad in 1x, dus.. vage shit 😛

Net als dat filmpje haha 😛 Heel droge en super srs-business stem 😛
    Je klimt wel een beetje moeilijk die toren op, maarja

0
  8. User  avatar
    3343 XP

[quote]Heb er nauwelijks last van gehad, de game is ook nog nooit vastgelopen oid.
    Ook gewoon alle trophies gehad in 1x, dus.. vage shit 😛

Net als dat filmpje haha 😛 Heel droge en super srs-business stem 😛
    Je klimt wel een beetje moeilijk die toren op, maarja[/quote]

Ja, mijn filmpje, ik weet, was er niet helemaal bij. Maargoed, die stem is wel dope vind ik voor een computer stem. xD

0
  9. User  avatar
    511 XP

Inderdaad, vele malen beter dan M$ Sam 😛

Ik hoor er veel mensen over (op internet) in mijn directe omgeving is er maar 1tje waarvan ik weet dat het spel al minimaal 6x is vastgelopen, door 2x achter elkaar een double assassination uit te voeren

0
  10. User  avatar
    6621 XP

Omg helemaal geen framedrops oid 😐 Dan toch maar es die gamedata opnieuw installeren.

0
  11. User  avatar
    511 XP

Nou, dat zeg ik ook weer niet, ik heb er geen last van 😛 Maar ik heb het zeer zeker niet zó erg als dat in dat filmpje te zien is

0
  12. User  avatar
    441 XP

waar hb je het dan..? ik ben net begonnen dus, miss hb ik het strax op het zelfde punt..?

0
  13. User  avatar
    6621 XP

[quote]waar hb je het dan..? ik ben net begonnen dus, miss hb ik het strax op het zelfde punt..?[/quote]

Ik heb het zeg mr ik drukke gebieden als je opeens begint te rennen even, als het spel net opstart even, soms bij een lange leap of faith. En ik vind het er erg lelijk uitzien op sommige plekken, heeeeel erg zonde.

0
  14. User  avatar
    511 XP

Precies, vind ik ook… de textures laden veel te sloom, en mensen ‘poppen-up’ 😛 (mooi woord he), en dat is gewoon zonde. Maar dat is bij iedereen zo

0
  15. User  avatar
    4682 XP

Die vage gebouwen kon ik nog wel door de vingers zien, maar de framedrop die je krijgt als je op een uitkijk-post staat niet + de soms irritante camera. maar wel 100% 🙂

0
  16. User  avatar
    511 XP

Er is een update, 1.0 voor AC2
    [url=http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/5251069024/m/9551071318]http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/5251069024/m/9551071318[/url]

Officiele AC2 forum btw..
    Patched aardig wat dingetjes 😮
    Maar niet iets van de story missions replay oid, en geen texture update 😛

0
  17. User  avatar
    277 XP

ik had er ook last van, en game data opnieuw installeren had geen zin. Ook is het spel soms vastgelopen waardoor mijn TV opeens opnieuw ‘opstartte’. En daarna deed het spel het ook weer maar soms had ik dan een half uur geen geluid. Anyway, toch 100% behaalt en met de nieuwe patch is in ieder geval de double assasination(met altairs armour) bug opgelost.

0