Topic: Killzone 2 END – Begin KILLZONE 3

08 december 2009om 21:16
[b]Als je Killzone 2 hebt gespeeld kun je ff het einde lezen door de witte tekst te selecteren.[/b] -Spoiler (denk ik)

Killzone 2 eindigt met Visari, Rico en Sev in een Visari’s kantoor. Visari zegt dat ISA de oorlog niet heeft gewonnen en begint dus te spreken. Sev wil graag horen wat Visari te zeggen heeft en aan zijn acties te zien is hij ook niet boos. Hij zegt dat Visari wordt gearresteerd volgens artikel… Rico kan Visari’s shit niet horen en schiet hem neer. Ondanks al het “kwade” dat Visari heeft aangedaan vindt Sev dit niet goed. Hij loopt naar buiten alsof de oorlog voor niets bezig is geweest. Ineens een vloor met Helghast schepen die voorbij komt waardoor het spel afgelopen is.

Ik denk dat Killzone 3 echt de bom wordt. Nadat ik het einde bekeek leek het alsof Sevchenko wil gaan overstappen. Ik denk ook echt dat hij Helghast wordt. Gezien hij niet boos was op Visari en aandachtig luisterde naar wat hij te zeggen heeft lijkt het alsof hij denkt dat Visari een punt heeft.
Het zal mij dus ook niks verbazen als de Helghast eigenlijk de goeien zijn (iedereen denkt toch dat waarvoor hij strijd het goede is) en dat we in deel 3 misschien wel als Helghast kunnen spelen. Het zou vet zijn maar ook totaal verkeerd. Het zijn maar speculaties.

Ik weet al wel dat Killzone 3 komt en misschien dat jullie nog wat hebben in te brengen:
– iets over Killzone 3
– ontdekkingen in het spel

Ik kan alvast niet wachten. Hoop dan ook dat deze toch binnen een jaar of 1.5 jaar al uit is.

8 reacties

1. User  avatar
    582 XP

kan maar 1 ding zeggen. youre fucking freaky kerel!!!! zelfde gedachte:P

0
  2. User  avatar
    1700 XP

Ik vond Killzone 2 zwaar tegenvallen..Maar ik heb wel die Killzone 2 pet (H) xd

0
  3. User  avatar
    3650 XP

Ik niet :O
    En heb die pet ook :$

En nu je het zegt zal het best kunnen 😛

0
  4. User  avatar
    1191 XP

[url]http://www.ps3-sense.nl/2009/10/in-2010-al-aan-de-slag-met-killzone-3/[/url]

0
  5. User  avatar
    343 XP

killzone 2 is toch wel een van mijn topgames maar ik denk niet dat hij 2010 al uit komt. Guerillia stelt vaak uit natuurlijk.
    Ik hoop wel dat ze controls veranderen opzich werkte goed maar voelde toch wel onnatuurlijk en na lang spelen kreeg ik ook kramp in mijn vingers 😛

0
  6. User  avatar
    59 XP

ik weet alleen dat de storyline vanaf deel 1 al mega vet is. Ik hoop ook zeker op een lekkere 3e titel met een goed verhaal. Online rukt me niet echt, speel killzone echt voor de singleplayer

0
  7. User  avatar
    52 XP

Ik kan niet wachten op KZ3:yahoo:

0
  8. User  avatar
    98 XP

Don’t use drugs 😉

0