Topic: blu-ray lezer kapot

09 december 2009om 20:47

hallo,

Ik heb sinds van de week dat mijn ps3 gaan games en geen films meer zag enzo dus ik op internet zoeken en kwam er dus achter dat dit een veelvuldig probleem is en dat het dus aan je lens ligt en aangezien mijn ps3 buiten de garantie valt wou ik zelf die lens vervangen dat ging zonder problemen overal uiterst voorzichtig mee geweest perfect in teruggedaan en in elkaar gezet zoals die uit elkaar kwam maar nu heb ik dus het probleem dat als ik een spel erin wil doen hij hem wel accepteert dat het blauwe lampje gaat knipperen en dan gaat het blauwe lampje uit en komt mijn spel niet meer naar buiten wat ik ook probeer dus weer openschroeven en kwam tot de ontdekking dat het spel niet op de juiste plaats terechtkomt dus ik verder zoeken blijkt het magnetische spindeltje niet naar beneden te zakken waardoor dat spel niet goed komt te liggen ik verder zoeken en naast je loopwerk heb je 2 zwarte balkjes zitten aan weerszijde 1 die worden gebruikt voor het magnetische spindeltje maar die balkjes lijken te blokkeren en zitten zoeken maar kan niks vinden ja alleen dat het rechter balkje niet word gegrepen door de tandjes waardoor die niet omhoog en naar beneden gaat.
wat kan ik aan dit probleem doen? het liefst wil ik zo snel mogelijk weer spelen

mvg,
Bemo

3 reacties

1. User  avatar
    1390 XP

het beste is om gewoon naar sony te sturen..

0
  2. User  avatar
    571 XP

Ik heb het bericht ff vluchtig doorgelezen, maar ik denk dat je het beste ff Sony kunt gaan mailen over het probleem. Zij zullen hem waarschijnlijk maken, maar dan moet je denk ik wel de kosten zelf vergoeden. Als je je PS3 hebt opengeschroeft en de garantiesticker hebt verwijderd zit je zowieso buiten de garantie.

0
  3. User  avatar
    135 XP

had hetzelfde, heb gewoon nieuwe gehaald

0