Hoi, ik heb hier altijd al problemen mee gehad xD
Met mijn pc is het echt ”alles perfect :O” maar op mijn ps3 is het een andere verhaal.
Kartelingen op de zijkanten maar voor de rest tiptoppie ;/
Ik snap alleen die kartelingen niet…
Ik heb HDMI kabel een tijdje trg gekregen, en instellingen enzv al gedaan.
Ik heb de PS3 slim sinds vorige week vrijdag 😛
Iemand nog ideeén?
Ik speel de games :
Gta 4, midnight club LA, little big planet ratchet and clank a crack in time en spiderman web of shadows.

Ik zou wel graag wat hulp willen hebben =)
Misschien stoort je PS3 het beeld? Zet je PS3 eens wat verder van je monitor af…
Het kan ook nog zijn dat je HDMI ingang (of kabel) kapot is.
Is het een full-HD scherm? (1080p)
Wat voor resolutie draait je PS3? Heb je dit probleem altijd?
Maybe staan je TV instellingen verkeerd of zit je kabel er niet goed in 😉 Of je moet bij TV instellingen 1080P en 740P instellen:P
Nee niet echt 😛
Monitor is denk ik automatisch 1080p dussuh ;/
Ja maar de games niet 😉 dus doe maar wat ik zeg
Hij is FULL HD 1080P, 24 inch 😛
Het is ook een goedkope HDMI kabel misschien ligt het daar aan!
Ik heb dit probleem echt precies bij games, ”alle games” maar bij ratchet kan je dat toch niet zo goed zien.
Bij GTA 4 , midnight club LA kan je dat duidelijk aan de kantjes van de auto’s zien, een beetje kartelingen.
Hij is echt superscherp met mijn pc maar met mijn ps3 is het een ander verhaal.
Sorry het gaat over een 240 HD 😛 samsung syncmaster!
Ik ben er nog steeds niet uit 🙁
Heb echt alle instellingen op de ps3 goed gezet, zoals bardfielt zei, maar kan niks belangrijks vinden op mijn monitor… huhu?
Heb wel vaker gehoord dat bij die syncmastertjes kartelingen geven, sterker nog.. er was hier en topic over geloof ik met plaatjes en al erbij waar het echt duidelijk bij was.
Geen idee wat ermee te doen
// Dawes
Dit is echt balen 🙁
Ik heb echt overal gezocht voor info maar kan ik nergens vinden, sterker nog ik denk dat niemand een syncmaster T240 heeft met een PS3 -.-
[quote]Dit is echt balen 🙁
Ik heb echt overal gezocht voor info maar kan ik nergens vinden, sterker nog ik denk dat niemand een syncmaster T240 heeft met een PS3 -.-[/quote]
[url=http://www.ps3-sense.nl/forum/showthread.php/t240hd-ps3-kartelig-beeldi-8947.html?t=8947&highlight=syncmaster]Dit[/url] topic, maar daar had je al gereageerd en staat idd geen oplossing..
// Dawes
Hallo, ik heb sinds kort een nieuwe HDMI kabel.
En vind het beeld van het menu echt prachtig.
Het enige probleem is dat de 720 P games ECHT lelijk zijn xD
Ik heb nu 52x ‘Staat normaal altijd aangevinkt’ en 720p en 1080p aangevinkt.
GTA 4 ziet er wel wat beter uit maar kan altijd nog beter 😉
Op de PC is GTA 4 nog veel mooier 😛
Ik zal wel moeten wachten op echte mooie games!