Nu ik in een antikraakpandje woon heb ik me bigassgame-tv bij me ouders thuis staan. Nu wil ik wel kunnen gamen in me kantoortje en kan ik een kleine oudere tv meenemen. Maar is het beeld dan wel oke? Kan me voorstellen dat het er vrij (…) uitziet op een oudere kleine (kleuren) tv.
Topic: PS3 op oude SD TV
12 december 2009om 00:02

Vergeleken met wat je had ziet het er niet uit 😉
Maar er valt verder prima op te gamen 😉
Nee, er valt niet prima op te gamen. Teksten zijn zéér moeilijk te lezen op een SD tv en je ziet gewoon heel weinig. Ik raad je aan om een goedkoop HD-Ready schermpje te kopen. (kan ook gewoon een PC monitor zijn).
[quote]Nee, er valt niet prima op te gamen. Teksten zijn zéér moeilijk te lezen op een SD tv en je ziet gewoon heel weinig. Ik raad je aan om een goedkoop HD-Ready schermpje te kopen. (kan ook gewoon een PC monitor zijn).[/quote]
Daar ben ik het niet mee eens:O Ik herb bijna 2 jaar gegamed op een SD-TV. En nooit problemen gehad 😐
[quote]Daar ben ik het niet mee eens:O Ik herb bijna 2 jaar gegamed op een SD-TV. En nooit problemen gehad :|[/quote]
Als je van HD naar SD gaat is het echt wel poep hoor! Ik zit bij me broertje wel eens te kijken als hij CoD aan het doen is……. hij schiet dan echt op iets waarvan ik denk…. WTF?!?! dat je dat mannetje kan zien:O Dusja ik heb ook heel lang een SD TV gehad maar als je HD hebt is SD echt helemaal poep! Beter koop je dan een HD monitortje voor 200 euro ofsow
[quote]Nee, er valt niet prima op te gamen. Teksten zijn zéér moeilijk te lezen op een SD tv en je ziet gewoon heel weinig. Ik raad je aan om een goedkoop HD-Ready schermpje te kopen. (kan ook gewoon een PC monitor zijn).[/quote]
Als je het zeer moeilijk vind lezen, dan moet je maar eens een bril kopen. :hypo: Want de letters zijn gewoon normaal formaat en kan je gewoon goed lezen.
ik game sinds 2005 op een SD-TV met mijn PS3 en de kleine letters zijn inderdaad moeilijk te lezen maar de spellen zijn net zo leuk en het valt prima te doen
P.S. heb nu sinds een paar maanden een FULL-HD tv
[quote]Als je het zeer moeilijk vind lezen, dan moet je maar eens een bril kopen. :hypo: Want de letters zijn gewoon normaal formaat en kan je gewoon goed lezen.[/quote]
Als je een grote HD tv hebt praat je wel anders 😉 Het ligt er ook aan wat voor SD tv je hebt:P heb je zo’n klein 4kant blok ding dan zie je indd geen klote, maar heb je een wat grotere (minstens 66cm) dan is het wel te doen
Is gewoon te doen hoor, en voor de prijs is het toch helemaal goed?