Ik heb een probleem met modern warfare 2. Al mijn randen van muren en mijn sights van bijvoorbeeld mijn ACR zijn heel gekarteld. Ik gebruik als TV een Full HD 100hz Philips 32PFL8404H/12. Zou dit aan instellingen in mijn Playstation kunnen liggen of ligt dit aan MW2 zelf? Ik gebruik mijn Playstation gewoon via HDMI zou het trouwens aan mijn HDMI kunnen liggen? Alvast bedankt, Paultje_B
Topic: Modern Warfare 2 Anti Aliasing probleem
12 december 2009om 12:44

Het kan zijn dat je alleen 1080 hebt geselecteerd bij instellingen en dat cod6 dat niet aankan, dit probleem had ik met LBP.
Ik heb een Lg en daar kan ik wel gewoon 1080p gamen dus daar zal het niet aan liggen ik denk dat het aan de instellingen van je ps3 beeld ligt
Maar niet alle games trekken het goed :P:)
😛 je moet gewoon 700P en 1080P aanvinken 😉 Dan is het altijd goed, kiest ie zelf de beste resolutie en hoe lang is je HDMI kabel als ik vragen mag?
700P? bedoel je niet 720P?:P
De ps3 versie van CoD:MW2 loopt op een resolutie van 1024×600 en heeft maar 2xAA dus het is mogelijk dat je op zo’n korte afstand zit dat je die kartel randjes ziet oftewel er is niks aan te doen… behalve de zit afstand te vergroten
Bron:[url]http://forum.beyond3d.com/showthread.php?p=1316146#post1316146[/url]
Kijk deze tut: [url]http://www.ps3-sense.nl/forum/showthread.php/speel-je-games-1080p-223.html[/url]
[quote]Ik heb een probleem met modern warfare 2. Al mijn randen van muren en mijn sights van bijvoorbeeld mijn ACR zijn heel gekarteld. Ik gebruik als TV een Full HD 100hz Philips 32PFL8404H/12. Zou dit aan instellingen in mijn Playstation kunnen liggen of ligt dit aan MW2 zelf? Ik gebruik mijn Playstation gewoon via HDMI zou het trouwens aan mijn HDMI kunnen liggen? Alvast bedankt, Paultje_B[/quote]
Ik heb ook een Phillips PFL bla bla alleen dan 42 inch en heb er geen last van en speel op HDMI 1080P, en ik heb geen problemen maar je kan bij je TV instellingen Sharpen veranderen misschien helpt dat… Of je doet even je AV kabels van je PS3 in je tv en kijk of je dan nog die kartel randen hebt.
Gr,
MR. Fazzel
Het ligt echt aan je ps3 instellingen
Maar check die tut, dan heb je er geen last van 😉
Kies 576i, 720p en 1080p bij beeldinstellingen. 😉
Ik heb 1080i afgevinkt en het werkt :D. Thanks iedereen voor de reactie’s