Topic: [MW2] hacks, IW screwed up?

12 december 2009om 17:16

Wat vind jij ervan heeft iw het helemaal verneukt door hacks erin te laten zitten of niet ?
ik vind dat ze het gewoon grondig verneukt hebben dit kan veel beter iw!

50 reacties

1. User  avatar
    3650 XP

Idd mee eens 😐 Kom op als je zo easy wat kan aanpassen :|!

0
  2. User  avatar
    643 XP

IW moet toch echts iets verkeerd doen met de gamesaves. Hebben jullie al een game gezien die NIET van IW en die een hack heeft via de gamesaves?

0
  3. User  avatar
    2574 XP

[quote]IW moet toch echts iets verkeerd doen met de gamesaves. Hebben jullie al een game gezien die NIET van IW en die een hack heeft via de gamesaves?[/quote]

ja der is volgens mij nog een weet niet zeker
    maar kijk naar cod5 nu al ik weet niet hoe lang uit en nog steeds geen enkele hack en mw2 binnen 2 week ofzo :disgust1:

0
  4. User  avatar
    3388 XP

Online ben ik egt nog geen hackers tegen gekomen:O En die savegame hacks zoeken mensen te ver door :O Mensen horen helemaal niet te zoeken naar hacks! Gewoon spelen die hap!

0
  5. User  avatar
    2574 XP

[quote]Online ben ik egt nog geen hackers tegen gekomen:O En die savegame hacks zoeken mensen te ver door :O Mensen horen helemaal niet te zoeken naar hacks! Gewoon spelen die hap![/quote]

euuh je kan wel zeggen zoeken te veel door
    maar bij cod waw is er een heel jaar gezocht en niks gevonden !
    hoe verklaar je dat ?

0
  6. User  avatar
    2449 XP

bij cod4 wel:P

0
  7. User  avatar
    3388 XP

[quote]euuh je kan wel zeggen zoeken te veel door
    maar bij cod waw is er een heel jaar gezocht en niks gevonden !
    hoe verklaar je dat ?[/quote]

CoD 5 is echt niet goed ontvangen hoor 😉 als je kijkt hoeveel mensen er nu MW2 spelen dan dat er mensen CoD 5 hebben gespeeld. CoD 4 was ook DE grote game en dan wordt er beter gezocht naar hacks en bij MW2 is dit precies hetzelfde. En geeft toe….. het is zielig als mensen hacks gaan zoeken………:disgust1:

0
  8. User  avatar
    2574 XP

[quote]CoD 5 is echt niet goed ontvangen hoor 😉 als je kijkt hoeveel mensen er nu MW2 spelen dan dat er mensen CoD 5 hebben gespeeld. CoD 4 was ook DE grote game en dan wordt er beter gezocht naar hacks en bij MW2 is dit precies hetzelfde. En geeft toe….. het is zielig als mensen hacks gaan zoeken………:disgust1:[/quote]

euuh er is bij cod naar hacks gezoch door dezelfde hackers als die nu bij mw2 hebben gezocht,,,,
    zal ik je eens ff de save mw2 geven en daarnaast die van waw:

[quote]
    SEMV……………………….¢g|?…..0…..2…………………………………………………………………………………………………………………………..h…… …..!…..Connect to the PlayStation®Network to get Modern Warfare 2 news and updates.”….@44444444444444444444444444444444444444444444444444.#..@.@4444444444444444444444444444444444444444444444444.$..€. savegame.svg.
    [/quote]
    [quote]
    늻ò¢üêÇï_ý¿.®..wõB™[P.²Ÿ‘?äðìå|®ƒ{€ÓÒáZY..Þ%GŽ.ÊáTZ ]€pp©.ðvd‘Æ-ÜK’!0?..µ.._‘7Ä1KôHø€9.‚*š·³á.Ÿ91ˆ€è!E*ÖQØ..¨óe.ù·.´óÆ)8Wnœ¹Öô..8NjèªÍµ±5ÅAÜônȦV.kÛƒÜù°p..«i,.´à™›¼`%.LŸ|Ï:mÃ-è.¨ýEœˆÆ(.蕸·3Ó]Ï9³§Zg.i˜–oéoKó>.0¼ª¡(.{g=|~rî.(Þ.V.ˆ<(©.®,."£Ú—§2ÖÝ¿.Ò¨dæRÉ’$eAö@½m.¡.‘.üÑhõw.|Œ.ƒ}’û*ZÕ-ˆ™.öëq¡w¨¢’)DoªÍ±ûô„ßpø.Ô6/«š*>™L¡—.Gç$.T.¼.aÍyÔ..s]áTs¸ŒÖ~g’¾¥˜ŠGqD.ú–Ð*&ÒþJýÀÞÎ….~Ç.k..Š•.}‘÷¥šW“Íyp3:§Wü‘Ñ©(,b5Âby.·DU»uçt.O^.ý.®§”ö\Aj%XÄÏ-””.²vðíZ.•&ï#.*¾Âd.ÕT9„6¨C(sŒYÆ©EÜU}–5além…q..ûú_ïäRžQ¶n7½+â.ñÅ”a.PD’²žÝ`wÊ..×8”h..˺8AhªtÅ.›c`p®£„‚ŽnÿÈ1^.Li–>!.¡R%K.þ†.Ê_.U.;EÕ.:}Ó.¡.»+Ï[ÊÛà±ü.Å8M¨Æ.Â=š¦Ú7¡?^.ÇȆ„@±ºÁµ;.Ò:ད0V¦…uéìØè^[jxè¶ù8ÃðŠ º.[åÁóa.+Ä.l..¨Úw7L[ä²».ûª›©.
    [/quote]
    begin je het al te snappen ?

0
  9. User  avatar
    3388 XP

Aaaaah oké ik begin het te snappen 😉

0
  10. User  avatar
    52 XP

Deze game is echt een van de meest bugged games die er zijn. Youtube staat vol met tutorials hoe je makkelijk de game zo makkelijk kan hacken.

0
  11. User  avatar
    3650 XP

Weetje wat ik zo lullig vind. MEGA games met 1 bug die niet zo heel overhyped is krijgen een 6 en helemaal afgekafferd en zo 😐
    Maar een game met 1000000000000000000 BUGS en weet ik veel wat. Die iedereen speelt en ik weet niet zo overhypt krijgt een 9 en zo. En iedereen + en iedreen koopt hem. Koop dan die met 1 BUG of zo 😐 Kom op :|!

0
  12. User  avatar
    3388 XP

[quote]Weetje wat ik zo lullig vind. MEGA games met 1 bug die niet zo heel overhyped is krijgen een 6 en helemaal afgekafferd en zo 😐
    Maar een game met 1000000000000000000 BUGS en weet ik veel wat. Die iedereen speelt en ik weet niet zo overhypt krijgt een 9 en zo. En iedereen + en iedreen koopt hem. Koop dan die met 1 BUG of zo 😐 Kom op :|![/quote]

Het gaat om de gameplay 😉 Kyk killzone zag er echt fantastisch uit met weinig tot geen bugs alleen de gameplay zoog echt hard! De CoD reeks heeft echt een lekkere gameplay alles gaat lekker snel lekker makkelijk etc. Glitches zoals op een speciaal dakje kunnen ofsow moet wel kunnen vindt ik maar mensen gaan nu echt gewoon ZOEKEN naar HACKS dat vindt ik echt zielig……..

0
  13. User  avatar
    3650 XP

Neej maar ook andere games waar game plat gewoon goed, en zelf games zonder bugs/ Zoals ME die gewoon niet verkoopt vind gewoon zonder. Maar ik bedoel meer te zeggen als iemand bij FIFA klein bugje maakt gelijk iederen boos. IW 100000 bus niemand nou egt boos of zo ?xD

0
  14. User  avatar
    778 XP

Ik ben het eens met bardfielt. Je moet gewoon de game spelen zoals de makers het bedoeld hebben, en niet naar allerlei dingen gaan zoeken en zeuren over dingen die je eigenlijk helemaal niet hoort te doen.
    In Cod5 kon je ook onder de map gaan lopen enzo, in stenen gaan zitten en in muren, dus alsof CoD5 zo goed was… Persoonlijk heb ik daar bij MW2 minder last van.
    Daarom vind ik het ook jammer dat er zoiets is als een hacker/glitcher. Als dat soort mensen er nou niet waren, kunnen er nog betere games worden gemaakt, omdat men niet voortdurend hoeft te testen of er wel/niet misbruik gemaakt kan worden van bepaalde voorwerpen etcetra.

0
  15. User  avatar
    3388 XP

Qua bugs zit Mw 2 echt gewoon goed! Alleen het is absoluut niet hufterproef (ook wel hackproef) gemaakt. Games worden pas leuk als alles gewoon lekker in elkaar zit. Ik heb liever een game die dan wel gehacked kan worden dan een game die vol met bugs zit. Ik vind glitchen dan wel weer kunnen als het maar niet te erg word zoals bij CoD 5 onder het level.

[quote]Neej maar ook andere games waar game plat gewoon goed, en zelf games zonder bugs/ Zoals ME die gewoon niet verkoopt vind gewoon zonder. Maar ik bedoel meer te zeggen als iemand bij FIFA klein bugje maakt gelijk iederen boos. [b]IW 100000 bugs[/b] niemand nou egt boos of zo ?xD[/quote]

Bugs zie jij bugs in Mw2? :O Ben der nog geen tegen gekomen eigenlijk alleen van die klote hackerz die denken dat ze lauw zijn als ze bovenaan het leaderbord staan of met andere dingen………..

0
  16. User  avatar
    2574 XP

[quote]Ik ben het eens met bardfielt. Je moet gewoon de game spelen zoals de makers het bedoeld hebben, en niet naar allerlei dingen gaan zoeken en zeuren over dingen die je eigenlijk helemaal niet hoort te doen.
    In Cod5 kon je ook onder de map gaan lopen enzo, in stenen gaan zitten en in muren, dus alsof CoD5 zo goed was… Persoonlijk heb ik daar bij MW2 minder last van.
    Daarom vind ik het ook jammer dat er zoiets is als een hacker/glitcher. Als dat soort mensen er nou niet waren, kunnen er nog betere games worden gemaakt, omdat men niet [b]voortdurend hoeft te testen of er wel/niet misbruik gemaakt kan worden van bepaalde voorwerpen etcetra.[/b][/quote]

euuh hier is in mw2 absoluut nooit op getest hoor :rofl1:

en @onder map lopen deze thread gaat over hacks niet glitches en hacks was bij waw wel degelijk beter want die saves zaten gewoon zo dicht als wat

0
  17. User  avatar
    582 XP

wat een kutpol!!! lekker zwart wit allemaal eey

0
  18. User  avatar
    778 XP

[quote]euuh hier is in mw2 absoluut nooit op getest hoor :rofl1:

en @onder map lopen deze thread gaat over hacks niet glitches en hacks was bij waw wel degelijk beter want die saves zaten gewoon zo dicht als wat[/quote]

Ach, denk wel dat ze het getest hebben, maar onvoldoende, dat blijkt.

En aangezien CoD WaW met MW2 vergeleken werd en het over irritaties ging, vond ik dat het weldegelijk nuttig was om te zeggen dat er in WaW meer geglitcht kon worden, en bijna iedereen dat ook deed.

0
  19. User  avatar
    3388 XP

[quote]Ach, denk wel dat ze het getest hebben, maar onvoldoende, dat blijkt.

En aangezien CoD WaW met MW2 vergeleken werd en het over irritaties ging, vond ik dat het weldegelijk nuttig was om te zeggen dat er in WaW meer geglitcht kon worden, en bijna iedereen dat ook deed.[/quote]

Daar tegenover zat WaW ook nog eens vol met bugs 😉 en hoeveel bugs heb je al in Mw2 gevonden?:O Zero……….. Mw2 zit wel beter inelkaar omdat ze een ander systeem gebruiken die overgeins wel makkelijker te hacken is. In het begin van WaW speelde ik WaW niet meer door al die mensen onder het level enzo, dit is gewoon nog speelbaar ondanks de hackerz

0
  20. User  avatar
    2574 XP

[quote]Daar tegenover zat WaW ook nog eens vol met bugs 😉 en hoeveel bugs heb je al in Mw2 gevonden?:O Zero……….. Mw2 zit wel beter inelkaar omdat ze een ander systeem gebruiken die overgeins wel makkelijker te hacken is. In het begin van WaW speelde ik WaW niet meer door al die mensen onder het level enzo, dit is gewoon nog speelbaar ondanks de hackerz[/quote]

euuh iw heeft geleerd van waw hoor
    waarom denk je dat er nu overal onder de maps death bariers zitten
    want onder kan je bij veel maps al onder de map net zoals bij waw

0
  21. User  avatar
    3388 XP

[quote]euuh iw heeft geleerd van waw hoor
    waarom denk je dat er nu overal onder de maps death bariers zitten
    want onder kan je bij veel maps al onder de map net zoals bij waw[/quote]

Ze leren van elkaar zeg jij? Bij CoD 4 kon je ook niet onder de map……. bij WaW kon jij bijna bij elk level onder de map 😉 dus ik denk dat WaW niet goed opgelet heeft dan :O En die savegame hacks zijn niet te verhelpen hoor 😉 Tenzij je ze in zo’n raar taaltje gaat zetten als WaW maar dan kan je zelf moeilijk ook bugs oplossen als je niks van je savegame snapt. Als mensen Mw2 eens niet zo probeerde te hacken was het gewoon een perfect spel!

0
  22. User  avatar
    778 XP

[quote]Ze leren van elkaar zeg jij? Bij CoD 4 kon je ook niet onder de map……. bij WaW kon jij bijna bij elk level onder de map 😉 dus ik denk dat WaW niet goed opgelet heeft dan :O En die savegame hacks zijn niet te verhelpen hoor 😉 Tenzij je ze in zo’n raar taaltje gaat zetten als WaW maar dan kan je zelf moeilijk ook bugs oplossen als je niks van je savegame snapt. Als mensen Mw2 eens niet zo probeerde te hacken was het gewoon een perfect spel![/quote]

Amen.

Hackers zijn walgelijke mensen die zich zogenaamd gamer noemen.

Een inbreker die gaat toch ook niet zeggen van: Ja, het huis was niet goed genoeg beveiligd, de bewoners hadden niet genoeg geïnvesteerd in het alarmsysteem en daarom is het mag ik inbreken. Zoiets hoor je gewoon niet te doen. Zo zie ik het ook met hackers. Je doet dingen met het spelletje waarvoor het niet bedoelt is.

0
  23. User  avatar
    582 XP

[quote]
    Citaat:

Amen.

Een inbreker die gaat toch ook niet zeggen van: Ja, het huis was niet goed genoeg beveiligd, de bewoners hadden niet genoeg geïnvesteerd in het alarmsysteem en daarom is het mag ik inbreken. Zoiets hoor je gewoon niet te doen. Zo zie ik het ook met hackers. Je doet dingen met het spelletje waarvoor het niet bedoelt is.
    __________________[/quote]

ver gezocht maar ben het helemaal met je eens

0
  24. User  avatar
    3388 XP

Niet vergezocht tis gewoon de kern van waarheid! Als je bij een belangrijke computer inbreekt krijg je gelijk celstraf alles en dit komt wel zo’n beetje op hetzelfde neer dus Iw moet er echt gevolgen aan vasstellen, als jij wordt opgepakt voor het hacken van de belangrijkste computer vd bank dan gebruik je toch ook niet als argument, ja zie je wel het is niet goed genoeg beveiligd en ik ga weer naar huis massols! :O Echt hackers zijn kansloos, als je zoiets dan echt zoekt met de rede van kijk eens Iw zie wat er niet goed is? En mail het ze dan en ga het niet uitgebreid op youtube zetten

0
  25. User  avatar
    582 XP

denk aan je bloeddruk bardfielt… ben het helemaal met je eens maar geef het de tijd en het zal in games niet meer zo tergend mogenlijk zijn zoals nu (op console). pc is en blijft gewoon kutje

0
  26. User  avatar
    1390 XP

zowat iedereen is ook al prestige 10 -.-
    dat vind ik de echte hackers..

0
  27. User  avatar
    2574 XP

[quote]Amen.

Een inbreker die gaat toch ook niet zeggen van: Ja, het huis was niet goed genoeg beveiligd, de bewoners hadden niet genoeg geïnvesteerd in het alarmsysteem en daarom is het mag ik inbreken. Zoiets hoor je gewoon niet te doen. Zo zie ik het ook met hackers. Je doet dingen met het spelletje waarvoor het niet bedoelt is.[/quote]

dat huis waar je inbreekt is niet van jou
    dat spel waar je “inbreekt” wel dus die vergelijking gaat niet op
    behalve als je het over online hacken hebt dan wel

0
  28. User  avatar
    3650 XP

Hacken is leuk =D Ook online 😛
    Alleen vind niet dat je het mag gebruiken 😛

En zoals nis al zegt een huis is niet van jou 🙂 En die game wel 😉

0
  29. User  avatar
    2574 XP

[quote]Hacken is leuk =D Ook online 😛
    Alleen vind niet dat je het mag gebruiken 😛

En zoals nis al zegt een huis is niet van jou 🙂 En die game wel ;)[/quote]

ja. want die game heb ik gekocht en dan zou ik ook gebruik mogen maken van alle mogelijkheden

0
  30. User  avatar
    135 XP

daar heeft nis-gens en punt

0
  31. User  avatar
    1191 XP

Hacker = Een gefrustreerd persoon dat nergens goed in is. Na langdurig keihard ge0wnd! te zijn, zijn ze de wanhoop nabij. En als dit punt is bereikt moeten de normale mensen er maar aan geloven dat zij zo kansloos zijn. Door op een gore achterbakse manier iemand te doden.
    Als ik dan de kans krijg om zo`n lul door dat kuthoofd van hem te schieten, ben ik echt blij.

Als je een trofee haalt, denk je ook van: yess! na alle moeite word ik eindelijk beloond, met een trofee. Persoonlijk voel ik me dan goed. Maarrrr… er zijn ook mensen die alle hoeken en gaten gaan uitzoeken om weer eens lekker het spel te verneuken coor anderen. Mensen zonder eer noemen we dat.
    Je kan ze een beetje vergelijken met verraders. Infinity Ward heeft twee jaar lang voor de gamers een spel gemaakt. en dan komen er mensen en die gaan zo op zoek naar dingen die verkeerd zijn en als ze dan eenmaal iets hebben gevonden, dan ze er helemaal stoer over doen en op openbare sites zetten zoals Youtube. en dan komen de meelopers, die met zijn duizenden tegelijk Modern Warfare 2 gaan verkloten.
    en dan is het allemaal van: oehhh kijk eens hoe goed ik ben? ik ben door vals spel al 5e prestige lvl 50. en als je dan kijkt bij hun kills zie je dat ze 1000 kills hebben. en schiet je ze elke keer dwars door hun sodemieter.

0
  32. User  avatar
    778 XP

Maar het spel dat ik heb gekocht is wel van mij. En met dat spel speel ik online, en een hacker verziekt het dan voor mij. Hij verziekt dus MIJN spel en mijn speelplezier en dus gaat die vergelijking wél op.

Jij verziekt daarmee ook de mogelijkheden van anderen.

Als je een mes koopt mag je toch ook geen andere mensen ermee neersteken, gewoon omdat je de mogelijkheden van het mes mag benutten? Daar is het mes niet voor bedoeld, het is bedoeld om bijvoorbeeld eten mee klaar te maken.

0
  33. User  avatar
    3650 XP

[quote]Maar het spel dat ik heb gekocht is wel van mij. En met dat spel speel ik online, en een hacker verziekt het dan voor mij. Hij verziekt dus MIJN spel en mijn speelplezier en dus gaat die vergelijking wél op.

Jij verziekt daarmee ook de mogelijkheden van anderen.

Als je een mes koopt mag je toch ook geen andere mensen ermee neersteken, gewoon omdat je de mogelijkheden van het mes mag benutten? Daar is het mes niet voor bedoeld, het is bedoeld om bijvoorbeeld eten mee klaar te maken.[/quote]

Zodra die de hack ook daad werkelijk online gebruikt verziekt die het voor je =D Maar gewoon de hack zoeken niet 😉

0
  34. User  avatar
    533 XP

mwah ik vind het beter dat het online is gezet zo word het sneller bekent en zo word het probleem sneller opgelost. tho het zou netter geweest zijn als de hacker het eerst report en dan als hij geen antwoord kreeg het dan pas online zette.

Daarnaast vind ik dat je alles mag doen met het spel want je hebt het immers gekocht (nou eigenlijk niet maar dat doet er even niet aan toe) ik mag toch zelf bepalen of ik hack of niet. Ik zou het eigenlijk meer een probleem vinden als ik het niet mocht want in principe zijn mods ook hacks.

0
  35. User  avatar
    2574 XP

[quote]mwah ik vind het beter dat het online is gezet zo word het sneller bekent en zo word het probleem sneller opgelost. [b]tho het zou netter geweest zijn als de hacker het eerst report en dan als hij geen antwoord kreeg het dan pas online zette.
    [/b]
    Daarnaast vind ik dat je alles mag doen met het spel want je hebt het immers gekocht (nou eigenlijk niet maar dat doet er even niet aan toe) ik mag toch zelf bepalen of ik hack of niet. Ik zou het eigenlijk meer een probleem vinden als ik het niet mocht want in principe zijn mods ook hacks.[/quote]

dit is dus gebeurd << alleen iw is gewoon te lui om aandacht te geven aan de ps3 community

0
  36. User  avatar
    778 XP

[quote]Zodra die de hack ook daad werkelijk online gebruikt verziekt die het voor je =D Maar gewoon de hack zoeken niet ;)[/quote]

Ik klaag ook niet als mensen naar hacks zoeken, als ze dat zo leuk vinden, prima. Maar vind wel dat je ”medeplichtig” bent als je die hack online zet, op youtube of zoiets dergelijks. Voor offline gebruik vind ik het ook niet erg. Zolang het maar geen invloed heeft op online.

0
  37. User  avatar
    363 XP

[quote]Het gaat om de gameplay 😉 Kyk killzone zag er echt fantastisch uit met weinig tot geen bugs alleen de gameplay zoog echt hard! De CoD reeks heeft echt een lekkere gameplay alles gaat lekker snel lekker makkelijk etc. Glitches zoals op een speciaal dakje kunnen ofsow moet wel kunnen vindt ik maar mensen gaan nu echt gewoon ZOEKEN naar HACKS dat vindt ik echt zielig……..[/quote]

Zever, de gameplay van Killzone was goed, je kan dat spel toch niet vergelijken met CoD? OK, de besturing enzo was stroever maar dat gaf het spel ook meer realisme, in CoD lijkt het ofdat je op rolschaatsen loopt. Ik ben blij dat er nog games zijn die zich niet 100% inspireren op CoD.
    Wat betreft de hacks enzo: speel het spel zoals het moet en ga niet foutjes in het spel zitten uitbuiten omdat jezelf zo slecht bent dat je zonder al die hulpmiddelen geen kills kan maken.

0
  38. User  avatar
    3650 XP

[quote]Zever, de gameplay van Killzone was goed, je kan dat spel toch niet vergelijken met CoD? OK, de besturing enzo was stroever maar dat gaf het spel ook meer realisme, in CoD lijkt het ofdat je op rolschaatsen loopt. Ik ben blij dat er nog games zijn die zich niet 100% inspireren op CoD.
    Wat betreft de hacks enzo: speel het spel zoals het moet en ga niet foutjes in het spel zitten uitbuiten omdat jezelf zo slecht bent dat je zonder al die hulpmiddelen geen kills kan maken.[/quote]

Ik geef je in deel 1 gelijk en in deel 2 half 🙂

Speeld idd het speel waar het voor dient, MAAR zoeken naar hacks moet je gwn kunnen doen =D En alleen gebruiken in PRIVATE matches of zo iets dergelijks =D
    Of nog beter gewoon niet =D
    Doe je het wel
    1e keer waarschuwing
    2e keer ban van maand
    3e keer ban van jaar 😉

0
  39. User  avatar
    363 XP

Ik zou het nog toelaten offline puur voor de fun dan. MAAR online => DIRECTE BAN voor de rest van zn gamecarrière. Cheaters en dergelijke moeten online hard aangepakt worden om volgelingen af te schrikken.
    PS: vinnie1234 voeg me ff toe op PSN donderdag avond kom ik online…

0
  40. User  avatar
    2036 XP

gister heb ik voor de eerste keer tegen een aantal gastjes gespeeld die 10de prestige waren lvl 70, maar die worden toch iedere dag gereset? of niet?

0
  41. User  avatar
    363 XP

Nu ondertussen wsch wel, maar dan nog vind ik dat je online niet je bezig moet moet houden met hacks en glitches. Offline heb ik daar geen probleem mee.

0
  42. User  avatar
    533 XP

nou ik zie steeds vaker mensen met 10 prestige…. hinderlijke boosters. anyway het is nog niet zo erg als op de X360… als je dat ziet woaaaaaaaah zelfde geld voor de PC

0
  43. User  avatar
    2574 XP

[quote]gister heb ik voor de eerste keer tegen een aantal gastjes gespeeld die 10de prestige waren lvl 70, maar die worden toch iedere dag gereset? of niet?[/quote]

leaderbord niet stats

0
  44. User  avatar
    1191 XP

Ik heb ook 10e prestige gezien. Maar er was er eentje met headset in 10e prestige lvl 54 ofzo. en dan hoor je zo`n noob van 12 jaar oud ofzo. en dan staat hij onderaan met 11-16…

Ik ben nu lvl 68 1e prestige en ik heb 15000 kills en dan staat er een 10e prestige onder me…
    Als je lvl 10 prestige bent moet je toch wel ongeveer 50000 kills hebben ofzo?

0
  45. User  avatar
    363 XP

[quote]Ik heb ook 10e prestige gezien. Maar er was er eentje met headset in 10e prestige lvl 54 ofzo. en dan hoor je zo`n noob van 12 jaar oud ofzo. en dan staat hij onderaan met 11-16…

Ik ben nu lvl 68 1e prestige en ik heb 15000 kills en dan staat er een 10e prestige onder me…
    Als je lvl 10 prestige bent moet je toch wel ongeveer 50000 kills hebben ofzo?[/quote]

veel mmeer dan 50000 ik heb nu iets van 25000 kills en zit bijna aan 4de als ik in prestige was gegaan…

0
  46. User  avatar
    903 XP

[quote]veel mmeer dan 50000 ik heb nu iets van 25000 kills en zit bijna aan 4de als ik in prestige was gegaan…[/quote]

maakt ook uit hoe goed je bent he 😀

Ik heb 8200 kills en ben level 31, eerste prestige…

0
  47. User  avatar
    363 XP

De recente update maakt het spel weer iets speelbaarder…

0
  48. User  avatar
    53 XP

en het maakt uit welk speltype je speelt.
    bij s/d 50000 kills zal ongeveer wel 10e prestige zijn.
    wat maakt het uit dat al die mensen naar 10e prestige glitchen daar hebben wij toch geen last van.

0
  49. User  avatar
    1 XP

het hacken bestaat eigenlijk uit vershcillende onderdelen: voor mw2 bv zijn er op de pc enkel hacks verkrijgbaar als je er voor betaald. dit komt omdat de programmeur degene die eigenlijk het spel kraakt en dergelijke iets wil terugkrijgen voor al zijn werk en natuurlijk voor sommiggen van hen is het dagelijkske kost. zo zijn er die voor cod4, cod5 mw2 … ene heel reeks hacks hebben gemaakt en blijkbaar zijn die van cod4 en mw2 bijna hetzelfde opgebouwd. het 2de deel van het hacken is de persoon die de hacks van de programmeur gebruikt om “goed” te zijn in het spel en deze is zo dom om voor de hack te betalen. anyway zolang de spelers betalen voor de hacks zullen de programmeurs blijven zoeken naar nieuwe mogelijkheden.

het deel van de savegames dat is eerder cracken, ze cracken de files en die passen ze aan. deze zijn meestal gratis te verkrijgen. dit zou misschien verholpen kunnen worden door de bestanden beter te encrypten, maar hierdoor zou het spel zwaarder kunnen worden en misschien ook minder vloeiend verlopen en dus ook meer bugs/glitches…

over het glitchen of hacken zoals jullei het heir ook noemen. glitchen is niet hacken, glitchen is het gebruik maken van een bug om op bepaalde plaatsen te geraken zoals al eerder vermeld in dit topic onder de grond of in muren geraken en dergelijke. of bv dat er een plaats is dat als je blijft liggen en opzij beweegt op een bepaalde plaats dat je dan terug kan rechtstaan aan de andere kant van het gebouw ofzo en dan verder kan op een ander gebouw

dan heb je ook nog wat ik trickjumpen noem wat iets geheel anders is, dit is niet het gebruik maken van bugs en dergelijke maar gewoon van de ene plaats naar de andere springen om op een dakje te geraken ofzo.

ik vind glitchen niet erg zolang dat je neit doorde muren kan schieten en het boven de map blijft onder de map lopen is een beetje lame vind ik maar dat word tegenwoordig in veel spellen toch gepatched, zodat wanneer je op een bepaalde plaats komt dat je dood valt enz.

dat mensen hacken vind ik niet leuk want dit verpest de gameplay en het plezier van het spel. als je heel de tijd dood word geschoten en de andere niet dood krijgt enz. blijft het niet leuk natuurlijk. en dankzij de hackers voor pc bv. gaand e gamemakers meer en meer naar de consoles zoals ps3 en xbox… omdat daar hacken niet zo makkelijk is, hier kan je enkel je console modden en glitchen…

well anyway dit is wat ik erover denk het is niet perse IW die het heeft v erneukt want dit gebeurd gewoon bij zowat elke game die er uitkomt. het is gewoon omdat over cod4,5 en mw2 zo veel word gepraat dat de mensen op IW liggen te zagen. maar dit is evengoed eht geval bij BF2 en dergelijke ookal heb ik nog geen rank hacks gezien bij BF2 :/ maarja 🙂 ik vind mw2 nog steeds een goed spel (nochtans is het krak ehtzelfde als cod2,4,5… enkel andere graphics… en enkele dingen meer misschien zoals prestige en perks en dergelijke maarja dat zijn extras voor de rest is de gameplay net hetzelfde)

Greetz RappeYC

0
  50. User  avatar
    653 XP

Het is gewoon verneukt. Egt jammer die hackers moeten ze gewoon een nekschotje geven:P

0