Topic: Algemeen PS3 Headset Topic

18 december 2009om 17:50

Hier kun je je vragen kwijt over bluetooth headsets.

Ik heb sinds vandaag mijn Gioteck EX-01 headset binnen gekregen, zodat ik eindelijk online kan communiceren met anderen zonder telkens over te schakelen naar de tekstchat als je toevallig dat persoon in je vriendenlijst hebt staan. Ik heb de headset bij play.com besteld. Tot mijn grote verbazing hebben ze de headset nog opgestuurd ook, want eigenlijk verzenden ze helemaal geen elektronica buiten Engeland :dizzy: . Hij heeft mij maar €16,50 gekost.

65 reacties

1. User  avatar
    1390 XP

ik heb een Logitec Usb headset, werkt perfect 😛

0
  2. User  avatar
    107 XP

ik heb een philips tapster, maar ik kan hem wel bij mw2 gebruiken maar niet bij die nieuwe guitar hero van haalen demo, hebben jullie dat ook?

0
  3. User  avatar
    135 XP

iemand suggesties voor een goeie goedkope headset?

0
  4. User  avatar
    571 XP

[quote]iemand suggesties voor een goeie goedkope headset?[/quote]

Deze misschien:
    [url]http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/6704615/Official-Sony-PS3-Wireless-Bluetooth-Headset/Product.html[/url]
    … ,die ik heb:
    [url]http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/3593100/Gioteck-EX-01-Bluetooth-Headset-For-PS3/Product.html[/url]
    … of een ene Jabra maar die kan ik niet meer vinden. Die was ook onder de €15

0
  5. User  avatar
    1700 XP

mijne heb ik ik simpel via Marktplaats gekocht, nieuw in verpakking, 25 euro ^^ das al ongeveer een jaar terug, en hij werkt nog uitstekend.

0
  6. User  avatar
    6621 XP

[quote]Hier kun je je vragen kwijt over bluetooth headsets.

Ik heb sinds vandaag mijn Gioteck EX-01 headset binnen gekregen, zodat ik eindelijk online kan communiceren met anderen zonder telkens over te schakelen naar de tekstchat als je toevallig dat persoon in je vriendenlijst hebt staan. Ik heb de headset bij play.com besteld. Tot mijn grote verbazing hebben ze de headset nog opgestuurd ook, want eigenlijk verzenden ze helemaal geen elektronica buiten Engeland :dizzy: . Hij heeft mij maar €16,50 gekost.[/quote]

Kan je ff zeggen wat je van je headset vindt, ik ben al 2 weken opzoek naar een nieuwe headset maar die van sony is overal uitverkocht en ik vertrouw andere merken niet echt.

0
  7. User  avatar
    58 XP

Ik heb twee jabra’s bt125 en een 135 van de 135 hoor ik mijn vrienden veel klagen over een echo. de 125 is een goeie headset die ik geloof ik al 2 jaar heb.

0
  8. User  avatar
    903 XP

ik heb iets van 9 maanden geleden…. de officiele sony playstation headset gehaald voor €40.

Erg goede headset 😀

0
  9. User  avatar
    162 XP

Een klein jaartje geleden heb ik die officiele van playstation gekocht voor 39 euro ofzo 😀 HD geluid +bluetooth en zit nog gemakelijk ook :D!!!
    Een goeie aankoop vind ik!

0
  10. User  avatar
    6621 XP

[quote]Een klein jaartje geleden heb ik die officiele van playstation gekocht voor 39 euro ofzo 😀 HD geluid +bluetooth en zit nog gemakelijk ook :D!!!
    Een goeie aankoop vind ik![/quote]

Vind het echt jammer datie nergens meer tekoop is, overal uitverkocht, bij dixons al een halfjaar 🙁

0
  11. User  avatar
    571 XP

Bij play.com kun je de officiele kopen voor €23,49

[url]http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/6704615/Official-Sony-PS3-Wireless-Bluetooth-Headset/Product.html[/url]

… levertijd 3 á 5 weken :mellow:

Ik vind de Gioteck erg fijn om het oor zitten. Ik heb hem zo’n 2 uur continu om mijn oor gehad en niks geen last gehad van pijn. Mooi design erg goedkoop. Ik heb nog geen mensen horen klagen over echo’s oid.

0
  12. User  avatar
    903 XP

[quote]Vind het echt jammer datie nergens meer tekoop is, overal uitverkocht, bij dixons al een halfjaar :([/quote]

Ik had hem toen bij Mediamarkt gehaald… daar hingen er echt heel veel :wacko:

Dus misschien daar kijken? :$

0
  13. User  avatar
    162 XP

[quote]Vind het echt jammer datie nergens meer tekoop is, overal uitverkocht, bij dixons al een halfjaar :([/quote]

Ja k’begrijp eigenlijk niet waarom je hem niet vind … 2 dagen geleden liep ik in de saturn en daar hangen die rekken nog vol met officiele headsets. (belgië) :yay: en anders gewoon even bestellen bij gamemania ofzo die zullen er nog leveren.:mellow:

0
  14. User  avatar
    6621 XP

[quote]Ja k’begrijp eigenlijk niet waarom je hem niet vind … 2 dagen geleden liep ik in de saturn en daar hangen die rekken nog vol met officiele headsets. (belgië) :yay: en anders gewoon even bestellen bij gamemania ofzo die zullen er nog leveren.:mellow:[/quote]

Ja vind het ook raar, heb de dixons, FRS, intertoys, gcshop.nl, 12game ect. maja daar ff kijken dan.

0
  15. User  avatar
    441 XP

ik hb de Logitech Vantage bleutooth headset,
    werkt perfect, zit goed, en nooit klachten gehad over een echo..:P

0
  16. User  avatar
    6621 XP

Ik ga zometeen naar de saturn hopelijk hebben ze hem daar 😀

0
  17. User  avatar
    491 XP

Ik heb nog die Jabra die bij Warhawk zat. Niet zo’n goeie, maar het kan ermee door.
    Kzou graag die officiële hs kopen van Sony, die ziet er echt goed uit, maar die kost wel veel.

0
  18. User  avatar
    6621 XP

Ik heb hem 😀 die van sony en wat isie chill zeg :O echt mooi geluid 😀

0
  19. User  avatar
    722 XP

Heb de fake Playstation headset gekocht 25 euro volgens mij
    werkt perfect kwa geluid geen echo (tenminste heb niemand horen klagen)
    Alleen het opladen moet ik nog even uitzoeken van hoe en wat beetje vaag nog

0
  20. User  avatar
    77 XP

[url]http://www.bol.com/nl/p/games/gioteck-ex-01-bluetooth-ps3-headset/1004004006206741/index.html#product_overview[/url]

Deze krijg ik vandaag binnen. Opzich prima prijs voor de kwaliteit. Geen klachten of zo gehoord. Dus is een aanrader.

0
  21. User  avatar
    571 XP

[quote][url]http://www.bol.com/nl/p/games/gioteck-ex-01-bluetooth-ps3-headset/1004004006206741/index.html#product_overview[/url]

Deze krijg ik vandaag binnen. Opzich prima prijs voor de kwaliteit. Geen klachten of zo gehoord. Dus is een aanrader.[/quote]

Gast jij betaalt gewoon het dubbele voor dezelfde headset als ik :P. Ik heb hem bij play.com besteld voor €16,50

0
  22. User  avatar
    602 XP

Ik heb er bij de Bart Smit voor €5,- een gehaald, doet het net zo goed als officiële Playstation headset

0
  23. User  avatar
    8 XP

Ik gebruik de officiele sony headset, geen klachten over dat ding, alleen begint hij soms aan mn oor te irriteren.

0
  24. User  avatar
    284 XP

[quote]Ik heb er bij de Bart Smit voor €5,- een gehaald, doet het net zo goed als officiële Playstation headset[/quote]
    Really? Binnenkort eens gaan kijken daar, zoek nog een goede maar zeker ook goedkope.

0
  25. User  avatar
    602 XP

[quote]Really? Binnenkort eens gaan kijken daar, zoek nog een goede maar zeker ook goedkope.[/quote]

Jupp, echt waar, BlueONE heet die volgens mij. Ik zoek ff linkje voor je.

edit: Zie hem op internet niet voor €5,- , dan zou je even in de Bart Smit moeten kijken 😉

0
  26. User  avatar
    284 XP

[quote]Jupp, echt waar, BlueONE heet die volgens mij. Ik zoek ff linkje voor je.

edit: Zie hem op internet niet voor €5,- , dan zou je even in de Bart Smit moeten kijken ;)[/quote]
    Zal ik zeer zeker doen, bedankt iig!

0
  27. User  avatar
    135 XP

heb nu die van logitech geen 1 minpunt

0
  28. User  avatar
    602 XP

Die van mij, nog geen problemen mee gehad, maar gaat misschien iets korter mee met de batterij 😉

0
  29. User  avatar
    1100 XP

heb de sony headset, top ding.:)

0
  30. User  avatar
    414 XP

[quote]Ik heb nog die Jabra die bij Warhawk zat. Niet zo’n goeie, maar het kan ermee door.
    Kzou graag die officiële hs kopen van Sony, die ziet er echt goed uit, maar die kost wel veel.[/quote]

Die kost niet meer dan andere bluetooth headsets hoor…

0
  31. User  avatar
    602 XP

Nouw, wel meer dan die van mij.

€5,- xD

0
  32. User  avatar
    136 XP

Ik heb gewoon de officiele

Sony The best!

0
  33. User  avatar
    216 XP

Ik heb de officiële headset van Sony. Nu, ik heb een vraag.
    Wanneer ik myn headset wou opladen kon ik ook nog praten. Maar ineens lukt dat niet meer. Wanneer ik het wil opladen komt er bovenaan op het scherm dat de verbinding is verbroken. Weet iemand hoe het lukt?

0
  34. User  avatar
    571 XP

Ik kan mijn headset ook niet gebruiken wanneer ik hem aan het opladen ben. Staat ook in de handleiding 🙁

0
  35. User  avatar
    216 XP

[quote]Ik kan mijn headset ook niet gebruiken wanneer ik hem aan het opladen ben. Staat ook in de handleiding :([/quote]

In het begin lukte het wel bij mij :s
    Heb je ook de officiële?

0
  36. User  avatar
    778 XP

Ik heb ook de officiële en het kan weldegelijk. Volgens mij moet je een of ander knopje indrukken.

0
  37. User  avatar
    216 XP

[quote]Ik heb ook de officiële en het kan weldegelijk. Volgens mij moet je een of ander knopje indrukken.[/quote]

Hmm. Maar welke knopje dat is het probleem? Seg hoe laad jij uw headset op? usb kabel verbonden aan u ps3?

0
  38. User  avatar
    571 XP

ik heb de Gioteck EX01 en daar kan het niet mee. Ook al had het wel gekund dan had ik het nog niet gedaan, want dan heb je zo’n rot kabel langs je bek hangen en die USB kabels die ik heb zijn niet lang genoeg om ook nog eens comfortabel te kunnen zitten.

0
  39. User  avatar
    363 XP

Ik heb Tritton AX PRO 5.1 zeer goede headset!

0
  40. User  avatar
    602 XP

Lol, headset van €120,-

Ik heb Creative Fat1laty, maar die kan niet op mijn ps3 als ik mic aan wil zetten volgens mij.
    Maar heb een Bluetooth headset, dus dat is goed.

0
  41. User  avatar
    524 XP

Ik heb een Jabra [url]http://www.phonesreview.co.uk/wp-content/phoneimages/2007/06/jabra-bt150-bluetooth-headset-1.jpg[/url] Werkt uitstekend en weet niet of hij duur is ik kreeg hem,

0
  42. User  avatar
    1 XP

krijg foutcode 8011011e
    wat betekent dat

0
  43. User  avatar
    220 XP

volgensmij kan je die nog bestellen bij speelgoed winkels kijk maar bij bart smit ofzo

0
  44. User  avatar
    5395 XP

M’n PS3 headset is net kapot gegaan.. Mja, wou eigenlijk toch al een nieuwe.

Ik wil een komplete headset, dus een hoofdtelefoon met een microfoon.

Iemand suggesties?

Het liefst draadloos, als dat kan. De kwaliteit van het geluid moet gewoon goed zijn, ik hoor het verschil niet echt tussen 7.1 of 5.1 o.i.d. dus dat boeit me niet zo. 😛

0
  45. User  avatar
    2610 XP

de sony wireless stereo headset 90 eu bij bp games

heb hem zelf en het is zo geweldig!

0
  46. User  avatar
    773 XP

[quote]M’n PS3 headset is net kapot gegaan.. Mja, wou eigenlijk toch al een nieuwe.

Ik wil een komplete headset, dus een hoofdtelefoon met een microfoon.

Iemand suggesties?

Het liefst draadloos, als dat kan. De kwaliteit van het geluid moet gewoon goed zijn, ik hoor het verschil niet echt tussen 7.1 of 5.1 o.i.d. dus dat boeit me niet zo. :P[/quote]

Ik heb zelf de px21, ik kocht hem online voor €70,- Het mooie is dat deze headset ook nog gebruikt kan worden voor de pc, Mac of de Xbox, maar hij is gemaakt voor de ps3. Je kunt je gamegeluid, chatgeluid en de bass regelen.

0
  47. User  avatar
    9970 XP

[quote]Hmm. Maar welke knopje dat is het probleem? Seg hoe laad jij uw headset op? usb kabel verbonden aan u ps3?[/quote]

Als Je Je mic wilt muten of aan unmuten moet Je gewoon 1x kort op Je linker oor drukken, waar Je em normaal mee aan zet
    Opladen doe ik gewoon via de ps3, en hij is dan nogsteeds te gebruiken

Iemand enig idee wat het is met de Sony headset, als je de aanknop heel lang in houd, krijg Je 2 korte piepjes, en gaat het ledje knipperen

0
  48. User  avatar
    5395 XP

[quote]Ik heb zelf de px21, ik kocht hem online voor €70,- Het mooie is dat deze headset ook nog gebruikt kan worden voor de pc, Mac of de Xbox, maar hij is gemaakt voor de ps3. Je kunt je gamegeluid, chatgeluid en de bass regelen.[/quote]

Is ie draadloos? (of lange kabel?) M’n TV staat zeg maar ergens waar veel mensen langs lopen en ik wil niet dat ze dan struikelen over die kabel en de headset kapot maken…

0
  49. User  avatar
    773 XP

[quote]Is ie draadloos? (of lange kabel?) M’n TV staat zeg maar ergens waar veel mensen langs lopen en ik wil niet dat ze dan struikelen over die kabel en de headset kapot maken…[/quote]

De kabel is maar 5 meter lang 😀 Volgensmij iets van 4 meter en 90 centimeter.

0
  50. User  avatar
    5395 XP

[quote]De kabel is maar 5 meter lang 😀 Volgensmij iets van 4 meter en 90 centimeter.[/quote]

Oh dat is wel lang genoeg. 😛

Maar heb je nu ook niet meer dat het geluid bij BF3 soms wegvalt? Een maat van me heeft namelijk laatst ook een nieuwe headset gekocht en sindsdien heeft hij er niet meer last van dat het geluid van BF3 plots wegvalt. Hij zei dat dit aan je TV of “slechte” headset ligt.

0
  51. User  avatar
    773 XP

[quote]Oh dat is wel lang genoeg. 😛

Maar heb je nu ook niet meer dat het geluid bij BF3 soms wegvalt? Een maat van me heeft namelijk laatst ook een nieuwe headset gekocht en sindsdien heeft hij er niet meer last van dat het geluid van BF3 plots wegvalt. Hij zei dat dit aan je TV of “slechte” headset ligt.[/quote]

Dat heb ik heel soms, maar dat ligt niet aan mijn headset/tv denk ik, iedereen heeft dat volgens mij wel eens, en ik heb dat alleen maar op BF3.

0
  52. User  avatar
    1489 XP

Weet iemand een goede headset voor ps3 ? iets wat ik graag erop wil hebben is 5.1/7.1 surround. Mijn budget gaat tot 200 euro maar zit liefst tog rond/onder de 150 euro. Die van Sony lijkt me eerlijk gezegt niets, design spreekt me niet echt heel aan.

0
  53. User  avatar
    773 XP

[quote]Weet iemand een goede headset voor ps3 ? iets wat ik graag erop wil hebben is 5.1/7.1 surround. Mijn budget gaat tot 200 euro maar zit liefst tog rond/onder de 150 euro. Die van Sony lijkt me eerlijk gezegt niets, design spreekt me niet echt heel aan.[/quote]

Triton?

0
  54. User  avatar
    2295 XP

[quote]Weet iemand een goede headset voor ps3 ? iets wat ik graag erop wil hebben is 5.1/7.1 surround. Mijn budget gaat tot 200 euro maar zit liefst tog rond/onder de 150 euro. Die van Sony lijkt me eerlijk gezegt niets, design spreekt me niet echt heel aan.[/quote]

Persoonlijk zou ik dan [url=http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/RAZER-MEGALODON-ELITE-7.1-GAMING,10259,350620,222991.html]100%[/url] voor deze gaan =)

Trouwens, ik ben verrast over de prijs/kwaliteit! Denk dat ik hem nu maar is op ga halen xD

0
  55. User  avatar
    1377 XP

[quote]Persoonlijk zou ik dan [url=http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/RAZER-MEGALODON-ELITE-7.1-GAMING,10259,350620,222991.html]100%[/url] voor deze gaan =)

Trouwens, ik ben verrast over de prijs/kwaliteit! Denk dat ik hem nu maar is op ga halen xD[/quote]

Ik zou eerder voor een [url=http://www.turtlebeach.com/products/ps3-gaming-headsets.aspx]Turtle Beach[/url] gaan. Ontwikkeld speciaal voor de PS3, superieur geluid, mooi design en ze zitten lekker. En niet eens zo heel duur. Die Razer is echt een PC headset.

0
  56. User  avatar
    1489 XP

Ik zat zelf ook te kijke naar Tritten ax pro of Tritton ax720. Vooral omdat deze in de goede prijsklasse valt, maar ik weet niet welke van de 2 beter is ?

0
  57. User  avatar
    2295 XP

[quote]Ik zou eerder voor een [url=http://www.turtlebeach.com/products/ps3-gaming-headsets.aspx]Turtle Beach[/url] gaan. Ontwikkeld speciaal voor de PS3, superieur geluid, mooi design en ze zitten lekker. En niet eens zo heel duur. Die Razer is echt een PC headset.[/quote]

Ik heb al twee keer een Turtlebeach gehad, de duurdere, en goedkopere variant. En vind het niks. Ze gaan snel kapot en niet zo heel erg ergonomisch.
    Daar-in-tegen is de Tritton sterker en fijner in gebruik. Maar dit is puur mijn mening, no offense =)

0
  58. User  avatar
    1377 XP

[quote]Ik zat zelf ook te kijke naar Tritten ax pro of Tritton ax720. Vooral omdat deze in de goede prijsklasse valt, maar ik weet niet welke van de 2 beter is ?[/quote]

Ik heb zelf een Tritton (de ax720 volgens mij) en voor de prijs die je ervoor betaald krijg je imo te weinig. Zeker in vergelijking met Turtle Beach.

0
  59. User  avatar
    1489 XP

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de turtle beach van die prijsklasse nou niet echt super der uit ziet vinden haha, netzoals de px21 vind ik niet echt mooi vanwege het microfoontje etc.

@Selec1 Dus als ik het goed begrijp vind je de Tritton ax 720 niet waar voor z’n geld ??

De headset van turtle beach die ik mooi vind en mij verder aanspreken waren al gauw 240+ en dat vind ik iets TE duur.

0
  60. User  avatar
    9970 XP

Hou wel rekening dat als je een echte 5.1 of 7.1 headset wilt kopen, dat deze dan niet draadloos zullen zijn.
    Zo wel, dan zijn ze bloedje duur!

0
  61. User  avatar
    1489 XP

Nee die van Tritton is ook niet draadloos, aan de ene kant een voordeel : hij gaat namelijk nooit op
    Maar aan de andere kant ook weer een nadeel, want je bent beperkt aan een kleine ruimte MET draad.

Ik ben nooit echt zo’n geluid meester geweest of kunnen bepalen wat nou beter is. Bij mij gaat het er meer om of ik de vijanden kan horen lopen en voldoende geluid, niet dat je dat krakende geruis enzo hoort haha. Daarom ben ik bang dat ik het verschillen tussen virtual of real surround sound hoort, of sterker nog het verschil tussen 5.1 en 7.1

0
  62. User  avatar
    848 XP

Ik heb de [url=http://www.logitech.com/nl-nl/gaming/headsets/7362] Logitech F540[/url] al heel lang, ben nog steeds tevreden.
    Draadloos (zowel ingame geluid als mic) en de accu gaat echt heel lang mee (10 uur)!

0
  63. User  avatar
    2610 XP

de sony wireless stereo headset heb ik een tijdje al en ik soundrape iedereen er letterlijk mee dus het is echt een goeie keuze

0
  64. User  avatar
    973 XP

Ik ben niet echt een voorstander van bluetooth headsets. Het heeft zijn pro’s en cons, maar ik heb nog liever een headset aan een kabel dan een bluetooth headset die ik tamelijk irritant vind.

0
  65. User  avatar
    2295 XP

[quote] @Selec1 Dus als ik het goed begrijp vind je de Tritton ax 720 niet waar voor z’n geld ?? [/quote]

Dat klopt, maar ik ben nog wel benieuwd waarom… :p

0