Ok, mw2 is nu een tijdje uit en wat denken jullie.
Welke vond je beter call of duty world at war of modern warfare 2
Geef desnoods ook wat argumenten
mijn keuze is cod5
waarom:
De maps zijn veel leuker.
Geen spray snipers (die van afstand zelfs bij een schot boven de torso niet in een keer dodelijk zijn).
Gewoon een vast aantal streaks, waardoor ook minder mensen campen.
In vervolg op bovenste veel minder campers.
Nazi zombies.
En het blijft leuk naar een tijdje spelen dit heb ik bij mw2 niet.
Geen heartbeatsensor
Geen overpowerde lmg’s
oh jah en mensen die gaan zitten zeiken over tanks 2 satchel charges en ze zijn kaboom
[b]CoD4 telt dus niet mee![/b]
Mw2 natuurlijk, ik haat die honden en voertuigen in cod5. En ik hou veel meer van de wapens in mw2.
Ik vind CoD5 opzich ook beter, want zoals jij al zei Nis… veel minder campers..
en met CoD5 kun je tenminste [b]fijn[/b] snipen
ik vindt MW2 beter dan cod5 omdat ik cod5 gewoon een K.t game vindt 😛
[quote]Ik vind CoD5 opzich ook beter, want zoals jij al zei Nis… veel minder campers..
en met CoD5 kun je tenminste [b]fijn[/b] snipen[/quote]
ja hier ook al schiet ik in de borst vaak alleen nog maar hitmarkers ondanks dat je stopping power aanhebt
[quote]ja hier ook al schiet ik in de borst vaak alleen nog maar hitmarkers ondanks dat je stopping power aanhebt[/quote]
Oke, het ligt dus niet aan mij 😛
Ik heb zelfs de silencer eraf gehaald, en dan FMJ, en Stopping power, en nog gaan ze niet liggen in 1x (De Barret .50Cal) Meestal..
Maar ik vind MW2 beter, want ik vind deze wapens leuker, betere ‘sfeer’ (als je dat kan zeggen) in de game 😛
MW2 duidelijk! Ik vind de meeste wapens beter in balans, sommigen zijn extreem overpowered waarvan de akimbo shotgun en zo’n halfautomatische sniper 😛 De killstreaks, wapens, maps bij MW2 zijn veel vetter en de sfeer ook.
ik vind beide, cod5 wegens nazi zombies, en mw2 wegens vette wapens en killstreaks
Mw2 natuurlijk 😉
Bij cod 5 zijn die mappen kut. Op de een of andere reden werd ik heel vaak gerespawn killed
En de tanks vond ik niet zo leuk
[quote]Mw2 natuurlijk 😉
Bij cod 5 zijn die mappen kut. Op de een of andere reden werd ik heel vaak gerespawn killed
En de tanks vond ik niet zo leuk[/quote]
gespawnkilled bij cod5 eerder andersom bij mw2
mens bijna nooit gespawnkilled in cod5 maar mw2 ieder potje minimaal wel 2x
mw2 duhhhh
COD 5 zit ik al in prestige dus heb daar voor gekozen:p
ik kies mw2.
COD5 heb ik laatst nog een keer gedaan, maar het ziet er ineens heel oud uit 🙂
duidelijk mw2 lekker chilling de mappen zijn ook zeer goed
[quote]gespawnkilled bij cod5 eerder andersom bij mw2
mens bijna nooit gespawnkilled in cod5 maar mw2 ieder potje minimaal wel 2x[/quote]
Daar geef ik je wel gelijk in. Vandaag had ik ook bij MW2 werd ik eerst overhoop geknald, gerespawnd en nog geen 3 sec. later werd ik weer door me kop geschoten, werd ik weer gerespawnd en kreeg ik een harrier strike op me :S
(lekker uit de bocht) COD 4 MW
[quote]Daar geef ik je wel gelijk in. Vandaag had ik ook bij MW2 werd ik eerst overhoop geknald, gerespawnd en nog geen 3 sec. later werd ik weer door me kop geschoten, werd ik weer gerespawnd en kreeg ik een harrier strike op me :S[/quote]
ik heb dan misschien wel dikke pech
maar als er een predator aankomt ben ik zon beetje altijd de gene waar die naar toe gaat
—-
wat ik ook mis bij mw2 is de sfeer van cod5 een lekkere sfeer hebben die ik mis in mw2
[quote]ik heb dan misschien wel dikke pech
maar als er een predator aankomt ben ik zon beetje altijd de gene waar die naar toe gaat
—-
wat ik ook mis bij mw2 is de sfeer van cod5 een lekkere sfeer hebben die ik mis in mw2[/quote]
klopt… xD laatst een x…. een stuk of 7 predator missiles en 5 ervan ofzo gingen naar jou toe :rofl1:
jij schelden jonge… :rofl:
moet je scarvender als perk 2 nemen nis xD
[quote]moet je scarvender als perk 2 nemen nis xD[/quote]
Scarvender? :rofl1::rofl1::rofl1:
Bedoel je misschien Cold-Blooded? :rofl:
ik heb probleem van gerespawn killed op mw2 ook heel erg. als je dan iemand dood schiet spawnt die om het hoekje en kan die jou vrijwel gelijk afschieten.
voor de rest vind ik ze allebei goed cod 5 voor zombies en mw2 voor online.
online van MW2 is vele malen beter. ziet er ook veel mooier uit.
Is nu al duidelijk dat MW2 de winnaar is 🙂
Anders koop je ze all2 als je geld teveel hebt?
mw2… die honden zijn kut maar ik geef je wel gelijk in sommige punten dat mw2 weer kut is, bijv geen heartbeatsensors en de campers
Modern Warfare 2 lijkt me duidelijk.
aargh maar dit topic is allang dood-,-
[quote]aargh maar dit topic is allang dood-,-[/quote]
Die andere was indd betuur 😉
En omdat deze dood is moet er een nieuwe aangemaakt worden, komaan global, als je hier herbegint te discuteren dan is ie niet dood meer ..
[quote]En omdat deze dood is moet er een nieuwe aangemaakt worden, komaan global, als je hier herbegint te discuteren dan is ie niet dood meer ..[/quote]
oh jawel xD
[quote]oh jawel xD[/quote]
alleen voeg ff cod4 optie toe :P:surrender:
[quote]Scarvender? :rofl1::rofl1::rofl1:
Bedoel je misschien Cold-Blooded? :rofl:[/quote]
O ja xD ik haal die 2 altijd door de war :S
ik vind call of duty world at war beter als 4 en 6
http://i50.tinypic.com/mt4854.jpg
Heb mw2 op mijn pc gespeeld, en na een aantal dagen heb ik hem er weer af gemietert. Dit zijn niet het soort games waar ik van hou, dus geen van beiden.