Hey,
Van me ouders mag ik een nieuwe pc uitzoeken als kerst cadeau. Ik gebruik me pc vooral om te internetten en af en toe om dingen voor school te doen in word of excel. ik hoef dus niet de allerbeste pc met videokaart enzo om te gamen. Zelf weet ik niet echt wat voor pc dan goed is, want hij moet wel een beetje snel zijn. Ik dacht misschien ook aan een laptop maar heb totaal geen idee wat dan een goeie is. Wat is volgens jullie een goeie pc om te nemen of zal ik een laptop nemen?
tnx alvast

In dat geval zou ik voor een laptop gaan, dan kan je overal internetten en dingen voor school doen. Als je op je computer wilt gamen, dan zou ik voor een PC gaan, maar dat wil je niet. 🙂
Dan maar laptop nemen lekker handig.
welke laptop zouden jullie dan aanbevelen?
[quote]welke laptop zouden jullie dan aanbevelen?[/quote]
Wat is ongeveer je budget?
Ligt aan je persoonlijke voorkeur, als ik jou was zou ik voor een laptop gaan.
[quote]Wat is ongeveer je budget?[/quote]
tot ongeveer 1500,-
daar kun je een mooie laptop voor krijgen..!:D
ik hb een Acer Extensa 7630 EZ, is een mooie en goede laptop, en ik hb er 759 euro voor betaald..
en en Acer vind ik lekker werken, zit goed in elkaar en is stevig.. (mn pa is een keer op de Acer van mn zus gaan staan, mn pa is in de 100 kilo:$:P)
[quote]tot ongeveer 1500,-[/quote]
Dat is een bak geld vriend 😉 Ik had voor dat geld voor een echt goede PC gegaan! Met gelijk goede video kaart erbij en alles, zo kun je bijv games downloaden op je PC en kyken of ze leuk zijn en vervolgens kopen op de ps3.
Je zou ook kunnen overwegen om een MACBook te kopen anders 😉 (laptop)
Als je een laptop neemt een Toshiba of een Asus. In ieder geval heen HP of Acer.
zelf pc bouwen
En iedereen vergeet de prachtige serie van Sony, de VAIO! xD
met dat budget kan je idd een mooie laptop kopen, dus kzou weldegelijk voor een laptop gaan 🙂
[quote]Als je een laptop neemt een Toshiba of een Asus. In ieder geval heen HP of Acer.[/quote]
Daar heb je gelijk in!!! Zijn staan aan de top van minst garanties (en niet omdat ze slecht zijn!) Trouwens ik heb een aantal weken geleden mijn ASUS (is ietsje beter dan toshiba) gekregen en vind hem top!!:yay:
Maar SONY en APPLE zijn natuurlijk ook zeer goed maar prijs/kwaliteit zijn die Toshiba/Asus toch wat beter!…
je kunt ook een dikke vette gaming laptop nemen, dan kun je beste games op je laptop draaien en ook nog gewoon internetten en weet ik veel waar je een laptop nog meer voor kan gebruiken.
1500 euro
en dat voor een kesrt cadeau
daar worden veel mensen jaloers op
[quote]je kunt ook een dikke vette gaming laptop nemen, dan kun je beste games op je laptop draaien en ook nog gewoon internetten en weet ik veel waar je een laptop nog meer voor kan gebruiken.[/quote]
zon vette gaming laptop is ook aardig zwaar
[url]http://configure.us.dell.com/dellstore/config.aspx?c=us&cs=19&l=en&oc=dkcwqt1&s=dhs&~lt=alienware[/url]
maar cker wel dope 1600 eurie:yay: