Topic: XMB opent elke keer met opties niet netjes onder de "kopjes"

25 december 2009om 22:17

Nogmaals een vraag:
Elke keer als XMB open, dan zou ik graag willen dat ONDER het kopje Muziek bijvoorbeeld, alle titels staan. En ONDER het kopje Settings, alle opties.
Bij mij staat er zowel boven als onder het kopje Settings, alle opties. Ziet er onoverzichtelijk uit.
Is er een mogelijkheid om gewoon alle opties ONDER de desbetreffende kopjes te krijgen?
Ik heb firmware 3.15

11 reacties

1. User  avatar
    3650 XP

Ik snap je helaas niet 🙁

Miss een foto (A)?

0
  2. User  avatar
    4 XP

Nou mijn XMB opent zo
    http://www.pspsps.tv/PS3_XMB2.jpg

terwijl ik wil m zo:
    http://loot-ninja.com/wp-content/uploads/2007/10/xmb_network.jpg

dus dat er niks boven het kopje “network” staat… Snap je?

0
  3. User  avatar
    3650 XP

Dat isomdat dat het bovenste dingetje is xD

Dat is namelijk normaal zodra je naar onder scrolt xD Gaat de rest er boven 😛

0
  4. User  avatar
    3388 XP

Klopt 😉 de optie waar je op staat daarboven staat altijd het hoofdicoon (muziek game etc.) en daarna zie je de opties die je voorbij gescrolled bent 😉 Zoals het er bij jouw uitziet, dit kun je niet veranderen

0
  5. User  avatar
    4 XP

Het gaat erom dat als ik de PS3 aanzet, er ook al opties staan BOVEN :shrug:het hoofdicoon, terwijl ik nog niks gedaan heb. DAT vind ik nou juist zo irritant. :disgust1: Maar volgens begrijp ik jullie niet of andersom.
    Zodra ik de PS3 aanzet hoort gewoon alles netjes ONDER de hoofdiconen (game, video, etc) te staan, en niet dan weer erboven, dan weer eronder enzo…

0
  6. User  avatar
    555 XP

De icoontjes blijven staan waar je gestopt bent 😉
    En als je hem aanzet gaatie automatisch daar naar toe. Of naar een plek toe.
    Dat kan je niet veranderen je moet er maar mee leren leven 🙂

0
  7. User  avatar
    4 XP

Volgens mij werkt dat ook niet, want het staat nog steeds door elkaar, zelfs als ik het netjes en geordend achterlaat zeg maar.. maar goed, I`ll get over it….

0
  8. User  avatar
    1390 XP

sorry hoor, maar waarom is dit zoon groot probleem eigenlijk?

0
  9. User  avatar
    20030 XP

[quote]sorry hoor, maar waarom is dit zoon groot probleem eigenlijk?[/quote]

Iedereen heeft toch ze eigen smaak, hij vindt het kut, nou dat mag 🙂

OT: Je kan hier helaas niets aan doen, wellicht verbeterd Sony in de toekomst het OS ooit nog eens, maar ik denk niet dat de door jou genoemde ergernis hoog op hun lijstje staat.

0
  10. User  avatar
    1390 XP

[quote]Iedereen heeft toch ze eigen smaak, hij vindt het kut, nou dat mag 🙂
    [/quote]

tuurlijk mag dat 😛

0
  11. User  avatar
    582 XP

jezus mensen!!!! denk na en je vind het… het blijft zo dus zijk niet

0