Iemand nog tips hoe je een nuke kan halen, welke perks, killstreaks wapen?
Kom er niet uit , heb zoveel dingen geprobeerd maar niks lukt
Iemand nog tips hoe je een nuke kan halen, welke perks, killstreaks wapen?
Kom er niet uit , heb zoveel dingen geprobeerd maar niks lukt
als ik een nuke wil gebruik ik, harrier strike -> ac-130/chopper gunner-> nuke:P
bovenstaande is wel het makkelijkste om hem te halen, vind persoonlijk choppergunner het fijnst maar dat is persoonlijk.
zelf vind ik het handig om een silencer op me geweer te hebben en beweeg ik als ik het idee heb dat de tegenstander al weet waar ik zit/rond loop
silencer zou kunnen ja, alleen ikzelf doe het niet.. je kunt ook gewoon gaan nooben met een heartbeat sensor:P
Hey,
ik hb ongeveer in totaal 32 nukes gehad. kijk naar mijn tips:
PERKS:
perk 1…. Scavenger Pro
perk 2…. Stopping Power Pro
perk 3…. Ninja of commando Pro (mag je zelf weten)
KILLSREAKS:
Harrier strike – Chopper Gunner – Tactical Nuke
Pak een ACR Silencer of een SCAR-H FMJ, ga niet campen want dat is voor noobs. je moet rennen en als je het gevoel krijgt van ‘shit, ik ben omsingeld’ ga dan ergens onopgemerkt liggen en wachten totdat ze weg zijn.
Dus niet gaan rushen want dan heb je kans tot de dood xD
[quote]Hey,
ik hb ongeveer in totaal 32 nukes gehad. kijk naar mijn tips:
PERKS:
perk 1…. Scavenger Pro
perk 2…. Stopping Power Pro
perk 3…. Ninja of commando Pro (mag je zelf weten)
KILLSREAKS:
Harrier strike – Chopper Gunner – Tactical Nuke
Pak een ACR Silencer of een SCAR-H FMJ, ga niet campen want dat is voor noobs. j[b]e moet rennen en als je het gevoel krijgt van ‘shit, ik ben omsingeld’ ga dan ergens onopgemerkt liggen en wachten totdat ze weg zijn.[/b]
Dus niet gaan rushen want dan heb je kans tot de dood xD[/quote]
Dat is juist campen, xD!!
@GLOBAL
Campen is overdreven ergens in een hoekje w8ten tot ze voorbij komen, en wat ik zei is gewoon ff rusten
[quote]@GLOBAL
Campen is overdreven ergens in een hoekje w8ten tot ze voorbij komen, en wat ik zei is gewoon ff rusten[/quote]
zolang je niks doet (dus niet schieten tijdens het rusten) dan is het toch geen campen xD
jongens!
tijdens het rusten kan je met gemak schieten maar niet al te lang, weten jullie wel wat campen is, jullie blijven ook wel is stilstaan om ff te rusten tog?, HET IS GEEN CAMPEN!!!
[quote]jongens!
tijdens het rusten kan je met gemak schieten maar niet al te lang, weten jullie wel wat campen is, jullie blijven ook wel is stilstaan om ff te rusten tog?, HET IS GEEN CAMPEN!!![/quote]
wel als je het heel vaak doet en lang achter elkaar
idd, cold-blooded kan ook handig zijn
voor het geval de vijand een uav heeft 😛
Neem ump silenced
perk 1: 1 man army
perk 2: hardline/cold blooded
perk 3: ninja/comando
claymore ,stun
maak nog zo;n perk maar dan met tac insertion
nog zon class maar dan met tr knife, frag,semtex
zet op plekjes waar veel mensen langs lopen een clmoreswitch met one man army naar de class waar je al in bent. je krijgt nog een clmore die zet je op een ander plekje. (als je een derde neerzet ontploft de 1st geplaatste dus max. 2
swap naar tac ins class en plaats hem op n goed plekje
swap naar frag class
loop voorzichtig rond aan de randen van de map.
zodra 1 clmore ontploft ga er voorzichtig naartoe en plaats nieuwe
als killstreaks
harrier
choppergunner/pavelow
nuke
succes
hehe krijgt hij eindelijk na 3 jaar antwoord.
[quote]hehe krijgt hij eindelijk na 3 jaar antwoord.[/quote]
ololololol