Topic: Sony Headset werkt niet meer?

01 januari 2010om 19:09

een tijdje geleden had ik dus een sony headset gekocht, hij deed het niks mis mee.
maar nu heb ik een nieuwe tv gekocht en wou ik laatst weer is met me headset gaan gamen en toen deed die het niet meer.
komt dit misschien doordat ik ook de keypad op me ps3 heb aangesloten of omdat ik iets bij instellingen van de ps3 of me tv moet veranderen?

11 reacties

1. User  avatar
    511 XP

gaat de headset wel aan? (Groene lampje)
    Dan moet je wel bij je instellingen (ik heb in het engels)
    –> Settings –> Accessory Settings –> Audio Device Settings
    Dan staat er Input Device, en Output Device.
    Daar moet je dan Wireless Headset selecteren.

Als ie hem niet ziet, moet je ff met die mini USB kabel je headset syncen met je ps3 (kabel erin doen, ziet em vanzelf volgens mij)

0
  2. User  avatar
    1100 XP

als ik de headset op me ps3 aansluit via die kabel gebeurt er niks, hij doet het gewoon niet.
    maar heeft overigens wel een groen lampje.

0
  3. User  avatar
    1100 XP

kan overigens ook niet de audio device settings veranderen. hoe kan je die veranderen? Ik kan daar alleen maar op bevestigen drukken:| en heb ook nog al me savegames verwijderd:@ doormiddel van alle instellingen te formatteren en ineens waren al me savegames weg:| met elk spel weer opnieuw beginnen, daar heb ik dus egt geen zin in man:S dat word dus voorderest alleen maar mw2 online spelen:(

help man headset moet het egt doen:$

0
  4. User  avatar
    3388 XP

Je moet je headset eerst registeren op je ps3 😉

0
  5. User  avatar
    1100 XP

[quote]Je moet je headset eerst registeren op je ps3 ;)[/quote]

vertel me dan ff waar dat is dan? want ik doe dat bij bluetooth apparaten beheren ofzo maar dan is die een uur aan het zoeken en vind die nog niks:|?

0
  6. User  avatar
    420 XP

Op dat moment moet je ook je headset synchroniseren (ofwel laten zoeken) .. zodat ze elkaar vinden en een paartje vormen.., bla blah bla bla..

Wanneer ze gesynchrt zijn dan werkt het weer (net zoals je wss de 1e keer heb gedaan). Je kan het testen door middel van bijvoorbeeld een chat te openen, opties te kiezen en daar stemvervorming te doen, praat wat.. hoor je je zelf? Dan zit het goed

// Dawes

0
  7. User  avatar
    1100 XP

@ Dawes hoe laat je je headset zoeken dan? gewoon aanzetten toch?:O

0
  8. User  avatar
    511 XP

Je hebt toch zoon usb kabel waarmee je ook je controller op laad?
    Die kabel moet je dus inpluggen in je headset (en de andere kant in je ps3 duh :P). Aan de bovenkant van je headset zit trouwens die usb aansluiting, dus niet aansluiten via die ‘pod’ die je erbij kreeg waar je je headset in kan opladen.

Als die dan aangesloten is, en je wacht ff, 3 seconden ofzo, knippert de mute knop rood? Moet wel gewoon.. anders is die stuk, maar lijkt me niet.

Dan de aan/uit knop ingedrukt houden van de headset totdat je dat deuntje hoort als je em aanzet (of uitzet..) en dan zou die volgens mij al gewoon gesynced zijn. Wacht ff 10 seconden totdat je een melding rechsbovenin krijgt dat je headset is aangesloten.

0
  9. User  avatar
    1100 XP

oh, zo ff proberen dan want ik deed het gewoon via die pod en niet via die poort aan de bovenkant.

0
  10. User  avatar
    1100 XP

hij doet het:D
    thanks Dawes en Dead-m

slotje?

0
  11. User  avatar
    1 XP

En als je die piep niet hoord normaal is toch 1x mute =piep. 2x mute =piep-piep

Wat gebeurt er als je op die tellefoontje klikt ???
    Die k****er ding doet het niet

0