Topic: Wordt de M/Player van BFBC2 beter dan MW2 ?

02 januari 2010om 15:11

Wordt de multiplayer van BattleField Bad Company 2 beter dan die van Modern Warfare 2? :prankster:

De makers van BFBC2 denken namelijk van wel.
Wat denken jullie, en waarom denk je dat? (H)

12 reacties

1. User  avatar
    969 XP

tjoh, dat zegt iedere maker over hun eigen game

0
  2. User  avatar
    1100 XP

denk het niet, die voertuigen verpeste het denk:$

0
  3. User  avatar
    657 XP

ik heb de beta gespeeld en ik moet toegeven er zijn niet veel verschillen alleen de voertuigen en de maps zijn VEEL groter en de teams zijn ook VEEL groter dus ik twijfel een beetje we zullen het zien

0
  4. User  avatar
    1390 XP

[quote]denk het niet, die voertuigen verpeste het denk:$[/quote]

dat maakt t juist battlefield xD

0
  5. User  avatar
    2449 XP

idk, Battlefield: Bad Company 1 MP was echt zoo vet gewoon… echt grijs gespeeld, voertuigen waren tof.. alleen als je lag had is dat echt tergend irritant.. Ik weet niet of de MP van Bc2 beter wordt, ik denk wel dat ik hem ga halen want ik ben altijd al battlefield fan geweest en ik vind tanks erg tof:P

0
  6. User  avatar
    931 XP

[quote]ik heb de beta gespeeld en ik moet toegeven er zijn niet veel verschillen alleen de voertuigen en de maps zijn VEEL groter en de teams zijn ook VEEL groter dus ik twijfel een beetje we zullen het zien[/quote]

idd, je hebt hier veeeel meer ruimte 😛

0
  7. User  avatar
    1390 XP

[quote]idk, Battlefield: Bad Company 1 MP was echt zoo vet gewoon… echt grijs gespeeld, voertuigen waren tof.. alleen als je lag had is dat echt tergend irritant.. Ik weet niet of de MP van Bc2 beter wordt, ik denk wel dat ik hem ga halen want ik ben altijd al battlefield fan geweest en ik vind tanks erg tof:P[/quote]

helemaal mee eens :yahoo:

0
  8. User  avatar
    3650 XP

Denk het wel de MP beta is geniaalxD

0
  9. User  avatar
    203 XP

als spel uitkomt gaat ea game online multiplayer slecht worden net als deel 1 connection wat denk jullie

0
  10. User  avatar
    718 XP

Het wordt mischien wel een tof spel. maar overtreft mw2 niet !

0
  11. User  avatar
    363 XP

Hopelijk wordt die beter maar ni zoveel mensen gaan hem halen denk k…

0
  12. User  avatar
    1390 XP

[quote]als spel uitkomt gaat ea game online multiplayer slecht worden net als deel 1 connection wat denk jullie[/quote]

met de connection van deel 1 was niks mis mee, dan heb jij gewoon barre verbinding..

0