als ik me ps3 opstart en ik heb verbinding dan duurt het nog 1 min voordat ik kan zien wie er online zijn en dat had ik eerder nooit
hebben jullie daar ook last van ?
Topic: Vriendenlijst laden
03 januari 2010om 14:15

Heb het soms ja.
[quote]Heb het soms ja.[/quote]
ok goed
ligt het dus niet alleen aan mij ps3 dus
:yay::yay:
heb ik al heel lang
Heb ik zo vaakl xD duurt vaak 5 min tot ze allemaal geladen zijn xD
Je hebt teveel vrienden man je bent te populair ^^
Nee maar ligt idd aan het aantal vrienden en soms gaat het sneller en soms langzamer. Kleine friendlists zijn heel snel geladen 🙂
Ik had dit gister ook opeens, ik dacht van wtf?? ik had toch meer vrienden?? 😛 Ik had 3x opnieuw ingelogd, en het probleem bleef, en toen opeens na 20 seconden stonden ze er.
Normaal gesproken ging het bij mij echt supersnel, ze stonden er allemaal binnen 10 seconden toen ik inlogde
[quote]Je hebt teveel vrienden man je bent te populair ^^
Nee maar ligt idd aan het aantal vrienden en soms gaat het sneller en soms langzamer. Kleine friendlists zijn heel snel geladen :)[/quote]
jah ik heb alle mensen die meer dan 1 week afwezig zijn verwijderd dus zijn er nu nog iets van 70 denk ik
en alle verzonden emails inkomende berichten verwijder ik ook elke dag
Ik heb er de laatste tijd ook wat meer last van en mijn vriendenlijst is geen eens zo groot. Het is echter niet alleen me vriendenlijst maar ook de ‘what’s new’ sectie die erg langzaam laad (niet dat hij ooit snel is geweest).
Zal er waarschijnlijk wel met een volgende firmware uit worden gehaald, aangezien dit pas zo langzaam gaat bij mij sinds de laatste firmware update.
gisteravond was het echt niet te doen.
online spelen ging redelijk goed, maar er waren mensen in mijn vriendenlijst online die mij uitgenodigd hadden, terwijl ze bij mij op offline stonden.
en mensen die de hele avond in een pre-game lobby hebben gezeten (tekst veranderde gewoon niet meer)..
[quote]gisteravond was het echt niet te doen.
online spelen ging redelijk goed, maar er waren mensen in mijn vriendenlijst online die mij uitgenodigd hadden, terwijl ze bij mij op offline stonden.
en mensen die de hele avond in een pre-game lobby hebben gezeten (tekst veranderde gewoon niet meer)..[/quote]
Gisteravond had ik er inderdaad ook veel last van. nis-gens ook zei hij. bij mij bleven veel vrienden op offline terwijl ze er wel waren en de blokjes rond de avatar bleef grijs. de tijd van laatste aanmelding stond er maar bij 5 die egt offline waren.
Vanmiddag had ik er geen last meer van?
Had ik gister ook, nu niet meer. Was gewoon druk op server ofsoww
Hebben jullie niet dat friends niet in je friendliststaan maar ze zijn wel gewoon online ?
[quote]Hebben jullie niet dat friends niet in je friendliststaan maar ze zijn wel gewoon online ?[/quote]
Ja heb ik de laatste 2 dagen ook, echt zwaaaar irritant 🙁
nooit echt last van gehadt
[quote]nooit echt last van gehadt[/quote]
heb jij ff geluk
voor de zekerheid toch maar dt 😛
u never know
ps: ben zelf ook niet geniaal in spellen
http://img685.imageshack.us/img685/9920/1e5u2a.gif
Volgens mij is gewoon druk op servers, vidzone deed het ook niet goed vandaag
Heb hetzelfde probleem ook sinds een paar dagen.
En vanavond is het echt heel erg.
De helft (en zoveel staan er niet in) van mijn vrienden staan er niet in. de andere helft is geheel grijs zonder avatar, zonder on of offline melding, geen melding van laatst online sinds en alleen maar de naam.
Afmelden en opnieuw aanmelden helpt ook niet, want de ene keer dan heb ik ineens helemaal geen vrienden meer en de andere keer, is alles en iedereen grijs zonder enig iets.
Wordt er een beetje moe van nu!!!
Heb tevens ook sinds een paar dagen (sinds bovenstaand probleem) het probleem met syncen van nieuwe trophies dat deze pas een paar uur of een dag later te zien zijn bij vrienden en op de site van playstation.
Update!!! heb ook dat ik geen berichten meer kan ontvangen van vrienden.
En internet staat sinds nu echt helemaal vol met dit soort berichten over de problemen hierboven.
Ik heb er nou totaal geen last van 😛
Vage shit gek