Forum

Topic: ps3 raar geluid

Anoniem's avatar

hey allemaal
ik heb 2 vragen:)

1.
de laatste tijd maakt me ps3 een raar geluid als die de game aan het lezen is(soort van krakend geluid), wat kan dit zijn?

2.
Als ik met Mw2 naar multiplayer ga dan blijft die soms vast hangen, en dan doet die niks meer( ik kan het ook niet meer uitzetten door de ps-knop in te houden), dus moet ik hem uitzetten door het knopje boven het groene lampje in gedrukt te houden, als ik hem dan weer opstart doet die het meestal weer, maar dit is zeer irritant waar kan dit aanliggen?

ps. ik maar me ps3 1x in de 2weken schoon

Bvd
Myron

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 251 XP
    Vikash-Stylin's avatar

    Hoe maak je je ps3 schoon?

  2. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    In een emmer water:P Ow flauw grapje xD

    Je kan beste niet natmaken, en er regelematig een stofdoekje over halen. Ik denk dat er in jouw ps3 teveel stof zit

  3. 67 XP
    benn-gens's avatar

    als je dat knopje op de achterkant van ps3 uit doet en je doet hem dan weer aan dan moet je de knopje van dat je de disc uitwerpt ingedrukt houden dan blaast ie zich helemaal zelf schoon
    ps de 60 gb versie kan dat niet

  4. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Antwoord van 1 is:

    Zijn er geen krassen te zien ? Dan geen probleem heb ik ook namelijk ;)!

  5. 1268 XP
    luctheman's avatar

    In een emmer water:P Ow flauw grapje xD

    Je kan beste niet natmaken, en er regelematig een stofdoekje over halen. Ik denk dat er in jouw ps3 teveel stof zit

    :p ik heb al 2 jaar me ps3 niet schoongemaaktxD alleen af en toe mijn hand er over heen da`s alles:)

  6. 27 XP
    J-DKK's avatar

    Ik maak hem gewoon schoon en 1x in het half jaar doe ik die fantest(ik heb namelijk de 40gb)
    verder met de stofzuiger tegen de zijkanten en een microvezeldoekje voor het stof.

    dus dat van mw2 ligt niet aan me ps3, btw het is weer een aantal dagen geleden dat dit gebeurd is.

  7. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Heb hem nog nooit uitgezogen net een stofzuiger en nooit geen luchtdruk gebruikt, alleen af en toe een stof doekje, en er is geen stof van binnen te bekennen. 60GB

  8. 2 XP
    Gotrunks_NL's avatar

    de laatste tijd maakt me ps3 een raar geluid als die de game aan het lezen is(soort van krakend geluid), wat kan dit zijn?

    Als ik met Mw2 naar multiplayer ga dan blijft die soms vast hangen, en dan doet die niks meer( ik kan het ook niet meer uitzetten door de ps-knop in te houden), dus moet ik hem uitzetten door het knopje boven het groene lampje in gedrukt te houden, als ik hem dan weer opstart doet die het meestal weer, maar dit is zeer irritant waar kan dit aanliggen?

    Ik ken het probleem, same here..

    Begon een jaar geleden al bij mij met meer lawaai dan anders en soms van die rare ‘kraak’ geluid..
    Nouja, kraak.. weet het anders ook niet te beschrijven hoe ’t klinkt.. iig niet zoals ’t hoort.
    En jah, mijn PS3 hou ik ook altijd netjes bij om stofvrij te houden.
    Af en toe ff mee nemen met de afwas, gegarandeerd stofvrij:rofl:
    Joke.. :rofl1:

    Toen die tijd speelde ik veel Metal Gear Online en kreeg hele lange laad tijden voor online
    match terwijl me vrienden allang met die match besig waren..
    Aantal keren vastlopers gehad ermee..
    Die jouw je PS3 laat uitzetten zoals jedat eigenlijk niet moet doen.. Kans dat hij dus helemaal niet meer opstart.

    Kreeg ’t altijd wel ff benauwd voordat ik hem weer opstarte.. :huh:
    Later kon ik gwn geen 1 match meer online spelen door de laad tijd waarin je alleen
    een CD-icoontje in beeld ziet.
    Voor de gein had ik even van een vriend de zelfde game geleend en die deed ’t gwn zonder problemen.

    Nu een jaar verder met nog altijd de aparte kraak’ geluid.. wat nu sinds kort zelfs na uitschakelen van de PS3 (main backswitch) soms een geluid hoor.
    En ik bedoel dan als je hem al 3uur uit hebt staan ineens tik geluidje hoor..
    Tis meer 1 harde tik dan hoor je uren niks. dan weer een keer..

    Maargoed, sinds 1e kerstdag speelt hij ineens helemaal geen PS3 games meer af.
    En heb die 40GB nu een 1,5jaar, dus buiten Sony’s garantie.
    Bel Sony laatst op om te vragen wat me opties waren..
    Blijkt er nog een jaar extra garantie erop te zitten wat ik toen nog niet wist.
    Hoef niet eens de verzendkosten te betalen :yahoo:

    Sorry voor mijn hele lange verhaal, maar aangezien ik niet kan gamen, moet ik toch een
    andere hobby zoeken voor aantal weekjes :boredom:

    Enige advies wat ik jou kan geven is om de zelfde game van een vriend even mag testen/lenen.
    Het rare is dat mijn MGS4 game doet ’t nu ook weer gwn zoals het hoort.
    Dat heeft mij veel vastlopers bespaar,. alleen 2 keer nog gehad met Uncharted 2.

    Nogmaals sorry voor ’t veel te lange boring bericht… maar moet toch wat heh, als
    mijn hobby de deur uit is :sorry:

    Veel succes nog met je PS3.

    Laters GT-san

  9. 27 XP
    J-DKK's avatar

    ik heb er nu al een tijdje geen last meer van gehad maar als ik het goed begrijp heb ik 2jaar garantie:O das mooi 😀
    naja dan is het eig geen probleem meer want als die dan nog kut doet dan stuur ik em gwn op 😀

    tnxx

  10. Anoniem -
    Anoniem-7474's avatar

    1 dat heb ik ook

  11. Anoniem -
    Anoniem-7258's avatar

    @Anoniem-7474: Vervelend.