Topic: MW2 Hacks?

03 januari 2010om 18:49

Jullie kennen ze vast wel; de MW2 hacks. Sommigen vrij onschuldig, zoals de prestige hack, anderen hebben een veel grotere impact. Dit zijn vooral de hacks voor de PC, hacks waarmee je al je vijanden door de muur heen ziet en infinite ammo / no reload hacks die je praktisch onsterfelijk maken. Wat vind jij, kan dat nou wel, of absoluut niet? Laat het weten!

12 reacties

1. User  avatar
    492 XP

Ikzelf heb helemaal niks met hacks, ik vind het een vorm van spelbederf en ik zou zelf ook nooit een hack of een glitch gebruiken. Als je hacks gebruikt om dingen te krijgen kun je net zo goed niet spelen… Naar mijn mening dan 😉 Ik vind de prestige hacks niet zo heel erg, maar zou het zelf nooit doen. Hacks die worden gebruikt om je stats op te hogen ten koste van anderen, dat vind ik echt erg. Die mensen mogen ze van mij bannen en die hoeven niet meer terug te komen.

0
  2. User  avatar
    3650 XP

Der is hier al een topic over; )!

0
  3. User  avatar
    492 XP

die van nis-gens bedoel je? Deze is toch net iets anders?

0
  4. User  avatar
    3343 XP

Nee absoluut niet! Hacken is voor NOOBS!!! Als je het niet normaal kunt spelen, speel dan niet!

0
  5. User  avatar
    3650 XP

Ligt aan de hack. Zolang die niet schadelijk is voor anderen geeft het niet!!!!
    Offline OK
    ONline NIET OK!!!

0
  6. User  avatar
    722 XP

[quote]Nee absoluut niet! Hacken is voor NOOBS!!! Als je het niet normaal kunt spelen, speel dan niet![/quote]

iCH BIN EIN NOOB

0
  7. User  avatar
    2574 XP

Ligt aan de hack. Zolang die niet schadelijk is voor anderen geeft het niet.

zoals die trophy/prestige hack kan me geen reet schelen maar zouden er andere hacks zijn ala infinite ammo dan wel

0
  8. User  avatar
    3388 XP

Hacken is indd N00B!!!!! Echt kansloos dat mensen een spel gaan verneuken

0
  9. User  avatar
    492 XP

Kijk dit kneusje dan:

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=bm3Wj2YfDx0[/ame]

Dit soort mensen mogen ze van mij flink in hun nuts trappen xD Echt wat een kontpluis!

0
  10. User  avatar
    1191 XP

Voor mijn part krijgen ze allemaal een permanent ban. Maar Sony draait hun kont nog niet om voor dit soort dingen… Als je kijkt naar de Xbox dat er toen 1 miljoen gebruikers waren geband… dan vind ik het soms jammer dat ik zelf geen xbox had. door al die pleurishackers

0
  11. User  avatar
    3388 XP

OmG wat een tering N00B!!!! Gelukkig is der geen WH voor ps3 😀

Ps. Kontpluis wat een geniaal woord xD

0
  12. User  avatar
    492 XP

[quote]OmG wat een tering N00B!!!! Gelukkig is der geen WH voor ps3 😀

Ps. Kontpluis wat een geniaal woord xD[/quote]

Dank u dank u :p Ja idd dit is alleen een pc hack en is dus niet op de PS3. Dan zou ik waarschijnlijk echt gaan huilen. Ik snap deze mensen echt niet he, het dan nog vol trots op internet zetten:disgust1: Da’s hetzelde als dat Martin van der Weijden bekend ging maken op de NOS dat ie zijn medailles met doping heeft gewonnen xD

0