Dag beste lui
[i]
Ik heb deze topic gemaakt omdat ik campers haat! Ik wil graag van jullie horen hoe we die campers gaan laten verdwijnen.[/i]
[b]Mijn optie:[/b] Als campers blijven zitten of bij dezelfde plek blijven gedurende tijd (tot 15 sec) dan moeten ze dood gaan, zo blijven campers niet campen! Snipers mogen van mij wel op dezelfde plek blijven!:yahoo:
Topic: MW2 – Anti Camp Topic
03 januari 2010om 20:27

Ik vind campen irri maar wel weer leuk ;P omdat zo je wel goed blijft opletten 😉
Ik meen me te herrineren bij Medal of Honor: Allied Assault dat wanneer je te lang op een plek bleef, dat je dan in ‘vuur’ kwam te staan. Zodat je zwakker was, minder zag en sneller dood ging …
Ben bang dat zoiets niet mogelijk is nu, maar anderszijds..
ik kom echt niet zo heel veel campers tegen. Maar meer ‘stationary snipers’.. en daar is niks mis mee. Doe er zelf in sommige levens ook aan mee.
// Dawes
Stationary snipers is idd prima ^^ Campers daar kom ik er zooooo veel van tegen da’s echt niet normaal. Dan kijk je naar die killcam en dan zitten ze de hele tijd door zo’n zelfde spleetje te loeren om je dood te schieten. Zou wel vet zijn als campers in brand vlogen xD
je kan je aan veel dingen irriteren maar zelf doen mensen het ook
ik heb zelf ook hekel aan campers of grande launchers maarja heb ze zelf ook gebruikt en gedaan dus tja
kan je weinig aan doen
weet je wat ze moeten doen die campers als ze de helen tijd Zitten moeten ze een rader op je scherm zetten met rood stippen daar zitten de campers met uav rader moeten ze update maken ik vind campen irrtant is echt voor losers :rofl1::rofl1:
[quote]je kan je aan veel dingen irriteren maar zelf doen mensen het ook
ik heb zelf ook hekel aan campers of grande launchers maarja heb ze zelf ook gebruikt en gedaan dus tja
kan je weinig aan doen[/quote]
Mja ik heb het ook wel eens gedaan omdat we met een klein team waren en de HQ beschermd moet worden, maar dat vind ik iets anders. Ik ken wel een paar van die skilloze mensen die alleen maar in een hoekje gaa zitten campen met grenades of flashbangs. Gaan ze eerst stungrenades gooien en dan durven ze pas op je af te komen omg :disgust1:
[quote]Mja ik heb het ook wel eens gedaan omdat we met een klein team waren en de HQ beschermd moet worden, maar dat vind ik iets anders. Ik ken wel een paar van die skilloze mensen die alleen maar in een hoekje gaa zitten campen met grenades of flashbangs. Gaan ze eerst stungrenades gooien en dan durven ze pas op je af te komen omg :disgust1:[/quote]
ja oke maar zo ver ga ik ook niet doe het alleen als het nodig is of ik bijna een nuke heb ofzo en komen te veel man langs ofzo weetje
ik ben echt niet goed in nuke halen het is erg lastig 25 kills maken :):)
http://i50.tinypic.com/207vkgp.jpg
Hoe wil je dan snipen op een mooi plekje… als je maar 15 sec mag blijven zitten :P???
Stiekem is iedereen eigenlijk een beetje een camper, maar de meeste mensen doen het onbewust. Bijvoorbeeld als je even op adem wil komen als je net 3 ventjes bent tegengekomen. Dan ga je natuurlijk onopgemerkt in het gras liggen, dat doe ik ook altijd. ikzelf camp ook wel eens, als ik 7 kills heb bijvoorbeeld ga ik niet als een debiel rondrennen als ik een harrier strike heb en nog een goede kans maak om een chopper gunner te halen. 😉
[quote]Hoe wil je dan snipen op een mooi plekje… als je maar 15 sec mag blijven zitten :P???[/quote]
Idd
en als je nu S&D doet ?
capture the flag ?
HC HQ?
dan kan je toch moeilijk bij de vlag of HQ wegrennen
Snipen mag wel, als sniper ben je namelijk vrij kwetsbaar, aangezien je dan geen m16 in je hand hebt :p Maar ik heb het nu over die skilloze mensen die nooit kills kunnen maken tenzij ze zitten te campen xD
dat van die UAV vind ik wel een goed idee. campers zijn idd zwaar irritant, alsmede grenade-launchers.
die grenade launchers hadden ze er best uit mogen laten ja.
die challenges ga ik ook niet halen, want ik vind het ook niet leuk om zo te winnen.
verder zitten er vaak campers inderdaad, bijvoorbeeld in estate net onder de trap, maar daar gooi ik standaard een semtex neer 🙂
Er moet zoiets komen dat als iemand geen sniper geselecteerd heeft en hij langer dan 15-20 sec ergens staat of ligt hij als een rode dot op de radar komt.