Topic: Modern Warfare 2 tactiek

04 januari 2010om 12:35

welke tactieken gebruik jij in de game?

20 reacties

1. User  avatar
    2036 XP

geen, gewoon rondlopen 🙂
    ik merk wel dat je niet zomaar rond moet rennen want dan wordt je neergemaaid.
    mooi door de knietjes en lekker rustig lopen, dat werkt voor mij het beste.

0
  2. User  avatar
    6621 XP

Ligt aan het level en hoe ik op dat moment speel, hou me niet echt aan iets.

0
  3. User  avatar
    969 XP

‘Desert Eagle – Tactical Knife’
    perk 1: Marathon pro
    perk 2: Lightweight pro
    perk 3: Commando pro

‘Intervention FMJ’
    perk 1: Sleight of hand pro
    perk 2: Stopping power Pro
    perk 3: Steady aim pro

0
  4. User  avatar
    2449 XP

Gewoon rondlopen, en alsk ff in een gebouwtje sta zet ik claymore bij de deur zodat ik niet gebackreaped wordt xD

0
  5. User  avatar
    492 XP

Gewoon rondrennen en op alles schieten dat beweegt. Met HQ of Sabotage of iets dergelijks speel speel ik terug houdender

0
  6. User  avatar
    420 XP

[quote]’Desert Eagle – Tactical Knife’
    perk 1: Marathon pro
    perk 2: Lightweight pro
    perk 3: Commando pro
    [/quote]

Typisch zo’n ik-ren-het-hele-level-rond mannetje zeker.. veel ste irritant die knivers die te hard kunnen rennen.. en dat ook alleen maar doen

// Dawes

0
  7. User  avatar
    492 XP

hahaa maar wel knap, ik kan het niet hoor :p

0
  8. User  avatar
    2574 XP

[quote]hahaa maar wel knap, ik kan het niet hoor :p[/quote]

lool serieus niet ? xD
    das echt simpelste wat er isxD

0
  9. User  avatar
    969 XP

nis

idd, het is leuk

0
  10. User  avatar
    3650 XP

Ik ren ook altijd beetje rond xD

0
  11. User  avatar
    492 XP

kheb nooit geprobeerd om te knifen, kan me niet voorstellen dat je iemand met een m16 in zijn hand kan doden als je alleen een mesje in je hand hebt :p

0
  12. User  avatar
    420 XP

[quote]kheb nooit geprobeerd om te knifen, kan me niet voorstellen dat je iemand met een m16 in zijn hand kan doden als je alleen een mesje in je hand hebt :p[/quote]

Nadeel is dat ze zo ongelovelijk ver komen, en als ze ook nog eens hard kunnen rennen.. ben je inderdaad kansloos..

// Dawes

0
  13. User  avatar
    1191 XP

dan heb je er ook nog van die kanzloze bij die dan Care package glitch doen. kan je nog 2x zo hard rennen. en dan is je lichaam ook nog eens heel verrot dus dan is het heel moelijk om neergeknald te worden.

0
  14. User  avatar
    670 XP

als ik lekker ga paar potjes gewoon voor fun rond rennen:P

0
  15. User  avatar
    43 XP

hersenloos rondrennen……en af en toe backstabben…..soms campen, als ik predator missile ofzo wil…

0
  16. User  avatar
    52 XP

lol campen voor een predator? mijn tactiek ligt er een beetje aan, meestal beetje quickscopen met intervention soms ook gewoon rushen met ump45. ’t verschilt echt heel erg per map.

0
  17. User  avatar
    1191 XP

Als ik zin heb om te kutten zet ik me killstreaks op 3,4 en 5 en ga ik gewoon rondrennen met MArathon lightweight en last stand. en als ik 5 kills heb gewoon doorgaan maar niet zoveel meer opletten. of gwn doodgaan voor meer killstreaksxD

0
  18. User  avatar
    114 XP

# loop geen standaart wegen maar neem de tussenweggetjes zo heb je minder kans een sniper tegen te komen. en kom je zo goed als ongezien achter de linie van de vijand

# kijk al een de richting de je op wil als je een hoek omgaat zo is je response beter als je iemand tegen het lijf loopt

# blijf bewegen want bij campen ga je meestal na een aantal kills dood

0
  19. User  avatar
    602 XP

Mijn tactiek is…..

Rennen, komt er tegenstander, schiet hem neer, ren weer verder.

Dit achter elkaar, dan heb je kd van 1.30 ong. xD

0
  20. User  avatar
    135 XP

Ik ren gewoon rond (probeer) neer te schieten wat ik zie, en schuilen als ze mij ook zien en dan ze met knife ofzow killen als ze richting mij komen

0