Heej,
Ik heb de Call of Duty: Modern Warfare 2 strategy guide, en ik zat net zo beetje te lezen en plaatjes te kijken en toen ontdekte ik dit:
[img]http://img695.imageshack.us/img695/3268/snapshot201001052.jpg[/img] (sorry voor slechte foto, maar wat er in werkelijkheid dus staat:)DEATHSTREAKS:
Copycat
Martyrdom
Painkiller
Last stand
EN!
Dead Man’s Hand
Mijn god wat is dit? Ik heb deze guide tegelijk gekocht met game op 10 november, en ik zie dit nu net pas.. is dit iets voor DLC? of gewoon volledig geschrapt?
Ook zag ik een bladzijde hiervoor (geen foto) iemand die Global Thermonuclear War gamemode speelt op Rust! (HET BOEK IS VAN INFINITY WARD ZELF!) en zoals ik al zei, gelijk met releasedatum gekocht, dus alles was al in omgang.. of ligt dat aan mij?
– Larssonio

die boek heb ik ook ik keek net ff ja het staad er maar er staad ook geen beschrijving verder bij
Over die gamemodus had ik al eerder gehoord, die hebben ze eruit gehaald. En maar die is op de PC wel te unlocken geloof ik. Heb wel eens een video van you-tube (zelfs opd eze site geloof ik) voorbij zien komen.
Maar die Deadstreak, die ken ik niet..
// Dawes
die gamemodes komen wss met dlc of patch
want ze hebben in de files van de mode nog heel veel dingen gevondan ala
to do [b]after RELEASE[/b] dus grote kans dat die er nog wel komt
wil wel weten wat die deathstrek doet :O
ye idd, ik heb btw ook een strategy guide maar die is van Bradygames:P
[quote]ye idd, ik heb btw ook een strategy guide maar die is van Bradygames:P[/quote]
of de officiele moet precies hetzelfde zijn als die van brady games maar in die van bradygames kan je dit vinden op blz 149 rechtsonder
ik zal straks ff kieken:P
EDIT: Jup t stat erin, helaas is niet te zien welke death streak t is:P
Jep that’s it, Bradygames xD ook goed, maar let’s find out what it means 😀
Misschien unlock je em als je 10th prestige level 70 bent ofzo:P, of hij komt idd met een add on..:P Nice zo’n klein spoilertje in een strategy guide:)
[quote]Misschien unlock je em als je 10th prestige level 70 bent ofzo:P, of hij komt idd met een add on..:P Nice zo’n klein spoilertje in een strategy guide:)[/quote]
Neen, ik ben al 10th prestige en lvl 70 en ik heb het niet vrijgespeeld
[quote]Neen, ik ben al 10th prestige en lvl 70 en ik heb het niet vrijgespeeld[/quote]
HACKER!!!! xD
[quote]HACKER!!!! xD[/quote]
HAHAH lol XD
On-Topic please? ;D
ze houden het wel spannend, toch?
moet je eens kijken hoeveel topics er al zijn over mw2 🙂
misschien krijg je deze als je alle challenges hebt vrijgespeeld?
Persoonlijk geloof ik niet in al dat soort dingen als: Misschien krijg je hem wanneer je alle challenges vrijspeelt/Prestige 10 haalt enzo.
Denk gewoon dat de boekjes al gedrukt waren, maar men het uiteindelijk uit de game heeft weggelaten, misschien dat het er later nog in gepatcht wordt. Kan zijn dat het de hele balans verstoorde ofzoiets dergelijks.
Maarja, als het goed is, heb je die deathstreaks helemaal niet nodig 😉
Ik denk dat die Deathstreak bij de DLC komt, maar kweet niet ckr
DLC vrij wel zeker… en dan krijg je waarschijnlijk zo’n unlock patch <_<
Deze killstreak betekent nadat je dood bent je verder kan spelen als geest :ninja_hide: