– We weten allemaal volgensmij dat Sony developpers meer geheugen voor de game heeft gegeven omdat de operating system nu minder nodig heeft. Uncharted 2 zou 100 % hebben benut maar nu is dat niet meer zo dankzij extra geheugen. Dus nog betere games. Maar er is nog meer.
– Sony gaat binnenkort de standaard Blu-Rays vervangen. De normale zijn 25 GB single layer en 50 GB dual layer. Binnenkort wordt een laag maarliefst 33.4 Gigabyte. Nog meer data voor games.
– De Cell processor is nog niet op maximum gekomen wat betekent dat er nog veel moet komen. Gewoon door hebben hoe de processor werkt.
Meer werkgeheugen, meer opslag en beter CPU gebruik zullen ervoor moeten zorgen dat de kwaliteit van games veel beter zullen worden als die van Uncharted 2. Ik kan niet wachten op Uncharted 3
Vraag: Elke medium kan met een bepaalde snelheid worden afgespeelt. (vb DVD 1x, 12x of 16x) De Blu-Ray heeft ook een bepaalde snelheid. [b]Nu de standaard wordt verhoogd betekent dat dan dat er meer Gigabyte gelezen kan worden?[/b] [b]Bestaat er 3D zonder bril? Volgensmij is dat ook een techniek[/b]

nice artikel 😉
Thanks
Als ik iets te weten kom wil ik er altijd over schrijven, zeker over technologie (e)(i)n games.
Er bestaat 3D tv zonder bril. Die techniek lijkt een beetje op van die bewegend plaatjes op (bijvoorbeeld) flippo’s.
Ik snap je vraag over het aantal GB en bluray niet? Als er meer GB op een bluray past dan lijkt het me logisch dat er ook meer GB vanaf kan worden gelezen, maar dat heeft niks te maken met de lees- en schrijfsnelheid…
Er bestaat inderdaad een 3D tv zonder bril. Sterker nog, Sony is op dit moment degene die met deze techniek aan kopt loopt met hun 3D Bravia techniek. Het probleem op dit moment is echter dat het beeld er wazig door wordt. Ook het vaste argument van hoofdpijn na te lange sessies blijft aanwezig.
Het is allemaal leuk en aardig dat er blu-ray schijfjes komen met een grotere capaciteit, maar we werken in de game industrie toch langzamerhand naar een digitale revolutie toe.
Dat de cel processor van de PS3 nog steeds niet tot het uiterste is gebruikt wil ik maar al te graag geloven. Kijk bijvoorbeeld naar de PS2 die in zijn laatste maanden nog mensen bleef verbazen met bijvoorbeeld de grafische kracht van God of War. De PS3 is niet moeilijk om voor te programmeren, maar wel lastig om goed onder de knie te krijgen. De games zullen dus nog wel mooier worden dan Uncharted 2.
Tof nieuws over 3D tv 😉
[quote=Tweakers.net]
ony werkt samen met Discovery Communications en IMAX aan een 3d-televisiekanaal. De drie bedrijven willen op deze zender uitsluitend 3d-content aanbieden. Het kanaal moet begin 2011 in de Verenigde Staten worden gelanceerd.
3d tvSony, Discovery Communications en IMAX hebben hun 3d-content ondergebracht in een joint venture, waar de drie elk een even groot aandeel in bezitten. Het televisiestation moet de kijker non-stop 3d-content bieden, waarvan Discovery, Sony Pictures Entertainment en IMAX het grootste deel zullen aanleveren. Het kanaal zou echter ook 3d-beeld van andere partijen gaan uitzenden. De zender zou begin 2011 in de Verenigde Staten gelanceerd moeten worden, waarna de rest van de wereld moet volgen. Dat maakten de bedrijven maandag in Las Vegas bekend.
[/quote]
[url]http://tweakers.net/nieuws/64728/ces-sony-discovery-en-imax-komen-met-3d-televisiezender.html[/url]
[quote] Toffe nieuws over 3D tv [/quote]
Huh IMAX is toch een techniek en geen eigen filmbedrijf? The Dark Knight is bijvoorbeeld in IMAX geschoten, maar is van Warner Bros.
Wel vet dat er een volledig 3D kanaal komt. Animal Planet HD is al redelijk awesome laat staan 3D Animal Planet of Discovery Channel. Jammer van dat 2011…