Topic: wel kabel maar niet draadloos

07 januari 2010om 17:08

Heb de PS3 heb alles volgens de regels ingesteld en werkt online wel met het kabeltje maar zodra ik draadloos wil…………..NOU ECH NIE…!:dizzy:

wie heeft het antwoord..:sorry:

8 reacties

1. User  avatar
    3650 XP

Kan je misschien iets beter uitleggen wat die precies niet doet?
    Heb je wachtwoord goed ingesteld? En staat je PS3 niet te ver van je router?
    Heb je misschien IP verkeerd gedaan? Of heb je gewoon NAT3 ?

0
  2. User  avatar
    2 XP

Ik kan draadloos wel de internet gedeelte op.. (draadloos) ik word als de ps3 aanzet keurig aagemeld… test is OK…. en dan:….:hypo:

Starten de game cod modern warefare2 … we willen online…hij zoekt een server… wil mijn gegevens binnenhalen….. maar naar een half uur:wallbash:wilt ie dat nog steeds en daar blijf ik hangen. Terwijl ik met het netwerk kabel wel kan spelen…….????::surrender:

0
  3. User  avatar
    6621 XP

[quote]Ik kan draadloos wel de internet gedeelte op.. (draadloos) ik word als de ps3 aanzet keurig aagemeld… test is OK…. en dan:….:hypo:

Starten de game cod modern warefare2 … we willen online…hij zoekt een server… wil mijn gegevens binnenhalen….. maar naar een half uur:wallbash:wilt ie dat nog steeds en daar blijf ik hangen. Terwijl ik met het netwerk kabel wel kan spelen…….????::surrender:[/quote]

Wrm speel je dan niet met kabel, sneller en stabieler internet.

0
  4. User  avatar
    2 XP

Ja heb je gelijk in…. maar dan moet ik beneden zitten… maar zit liever boven op mijn eigen kamer…:sorry:

0
  5. User  avatar
    1390 XP

[quote]Ja heb je gelijk in…. maar dan moet ik beneden zitten… maar zit liever boven op mijn eigen kamer…:sorry:[/quote]

laat je je pa een kabeltje naar boven leggen, heeft de mijne ook gedaan 😉

0
  6. User  avatar
    491 XP

Lol, mijn kabel zit door de muur!!

0
  7. User  avatar
    848 XP

Andere router kopen, ik heb alleen nog maar draadloos gespeeld met de ps3 (2 verschillende routers *woont nu samen*).

0
  8. User  avatar
    602 XP

Of je moet gewoon even het wachtwoord van je router goed instellen 😉

0