Topic: [MW2] DLC eerst naar Xbox 360

07 januari 2010om 20:33
[quote=news]Microsoft heeft vandaag laten weten dat de eerste downloadable content voor Call of Duty: Modern Warfare 2 tijdelijk exclusief naar de Xbox 360 komt. De DLC moet ergens in de lente van 2010 verschijnen. Op de E3 van 2009 liet Microsoft al weten dat er twee nieuwe maps exclusief voor de Xbox 360 verschijnen.

Het ziet er dus naar uit dat de PC en PlayStation 3 bezitters van de game iets langer moeten wachten op de downloadable content. De eerste DLC voor Modern Warfare 2 is al sinds november 2009 in ontwikkeling, nadat de game gereleast werd. Voorlopig zijn er nog geen details rondom de DLC bekendgemaakt door Infinity Ward. Waarschijnlijk zal dit de aankomende maanden gedaan worden.[/quote]

waar hebben wij dit aan te danken Infinity, eerst de ps3 al zo dik laten vallen en dan ook nog dit.
Kom op zeg stomme kinderachtige developer

14 reacties

1. User  avatar
    53 XP

[quote]waar hebben wij dit aan te danken Infinity, eerst de ps3 al zo dik laten vallen en dan ook nog dit.
    Kom op zeg stomme kinderachtige developer[/quote]

je kan beter stomme microsoft zeggen die betalen miljoenen zodat het eerst op de xbox komt

0
  2. User  avatar
    6621 XP

Dit is al bekend sins mw2 aangekondigd werd toch? En ja het ligt aan m$ met zijn zakken met geld.

0
  3. User  avatar
    1700 XP

Vieze gore schoften van m$

0
  4. User  avatar
    2574 XP

[quote]je kan beter stomme microsoft zeggen die betalen miljoenen zodat het eerst op de xbox komt[/quote]

maar dan nog
    xbox kan private matches echt locken
    ze deden/doen niks tegen de hacks
    + waarom zon kut invite systeem ?

0
  5. User  avatar
    145 XP

naja geld is macht en microsoft heeft macht 😛 komt ook een deel doordat xbox live betaald is.
    ik heb liever dat een bedrijf geld stopt in het ontwikkelen van het platform inplaats van exclusives kopen 😛
    en dit is maar tijdelijk dus een groot geld verspilling we krijgen de dlc toch vroeg of laat 😛

0
  6. User  avatar
    14 XP

Ag weer microsoft die gvd altijd weer met geld moet strooien.. wordt het zat, IK WIL DIE DLC!!!!!!!!!!!!!!

0
  7. User  avatar
    1390 XP

ik denk dat wij maar 1-2 week langer hoeven wachten, dus zo erg is het ook weer niet

0
  8. User  avatar
    53 XP

en tegen die tijd zijn er genoeg andere goeie games uitgekomen.
    misschien speel ik dan mw2 bijna niet meer of helemaal niet.

0
  9. User  avatar
    12 XP

[quote]ik denk dat wij maar 1-2 week langer hoeven wachten, dus zo erg is het ook weer niet[/quote]

Ik ben bang dat het toch echt wel langer gaat duren.. :wacko:

0
  10. User  avatar
    582 XP

wie maakt dit wat uit… een beetje gamer ziet in dan bfbc2 mw2 dik in zijn zak poept…

dit is wwer zon microsoft marketing truukje… denken ze meer x-doosjes mee te verkopen maar dit word gewoon weer z’n fail. net als de gta dlc

0
  11. User  avatar
    95 XP

jep, als ze zo moeten winnen in 2010 van de andere topper bij ps3 dan falen ze echt, GT5 ownt forza 3 dik. heavy rain, agent, GOD OF WAR 3. en dan kopen zo maar voor een paar weken exclusifiteit daarmee redden ze het nog niet

0
  12. User  avatar
    348 XP

Waarom koopt sony nou nooit iets Exclusiefs
    ze doen niks ertegen.

0
  13. User  avatar
    95 XP

klopt maar dat komt psn is gratis, en ze maken (maakte) weet niet zeker, verlies op de ps3, dus het zou zeker slecht zijn als ze ook nog exclusief dlc gaan opkopen terwijl ze een paar weken later komen.

0
  14. User  avatar
    43 XP

whaah xD 2 mil ofzo betalen voor 2 weken exclusiviteit?
    dat is zooooo dom:P gebruik het liever voor om xbox live ofzo te verbeteren!!!

0