RMA Status Informatie
Canceled
Spring verzend status
Geannuleerd
weet iemand wat dit betekend?! zijn ze gestopt met het repareren van mijn ps3 ofsjoow:ranting: :ranting: :ranting:
RMA Status Informatie
Canceled
Spring verzend status
Geannuleerd
weet iemand wat dit betekend?! zijn ze gestopt met het repareren van mijn ps3 ofsjoow:ranting: :ranting: :ranting:
Lijkt er op dat waar ze mee bezig waren (repareren denk ik?) niet meer door gaat. Of als je RMA nog niet goed was gekeurd was deze is afgewezen.
In ieder geval succes er mee!
pff…net gebeld…..slaat echt nergens op….een week verplaatst!!! ik zal m pas volgende week krijgen…..5 weken w8 ik dan!!!!!!!!! de afspraak was 3 weken!!!! MAX!!!
VAL DOOD SONY!!!!!!!!
[quote]pff…net gebeld…..slaat echt nergens op….een week verplaatst!!! ik zal m pas volgende week krijgen…..5 weken w8 ik dan!!!!!!!!! de afspraak was 3 weken!!!! MAX!!!
VAL DOOD SONY!!!!!!!![/quote]
Omg. Mijn PS3 ging ongeveer 1 jaar geleden kapot en dat duurde ook zolang. Sony heeft dus nog steeds niets verbeterd. Heeeel slecht van ze!:disgust1:
idd hele slechte service van Sony! :O
Waarom had je je PS3 opgestuurd? Hoe lang had je hem al?
(Ik neem aan dat je nog garantie had en niet hoefde te betalen..)
ik moest 6 weken w8ten voor de mijne.. en weet je met wat voor ongelofelijk simpele oplossing ze mee kwamen?
– Nieuw exemplaar -.-
en daar hebben ze 6 week over moeten denken?! stuur me dan gewoon gelijk een nieuwe op ofzo
Ik kan sony wel begrijpen….. Eerder dat het verstuurd is duurt het een week, + ze hebben ook nog andere dingen te doen/ repaeren en het is niet zo 123 gemaakt he 😉
Ligt eraan wat het is, een defecte bluray lens vervangen kan in een half uur, wat zou er nog meer vervangen/ gerepareerd kunnen/moeten worden? Een defecte hdmi uitgang ofzo? Ze hebben toch al die spullen daar liggen, dus dan kunnen ze het vervangen…
Gewoon onnodig lang duurt het, ik heb mijn ps3 ook niet opgestuurd maar laten maken bij een winkel in den haag, kostte 50€ minder en ik kon gwn half uurtje blijven en weer me ps3 meenemen, GEREPAREERD.
EDIT: … oke, de winkel die repareert NIET al je problemen met je ps3, maar ze konden wel me bluray lens vervangen… de winkel heet [url=http://www.dynamodz.com]Dynamodz[/url]. Ze hebben een filiaal in Den Haag en 1tje in Zoetermeer.
BTW je hoeft niet een uitroepteken erbij te zetten he sjoerd, klinkt zo hostile 😛
[quote]Ligt eraan wat het is, een defecte bluray lens vervangen kan in een half uur, wat zou er nog meer vervangen/ gerepareerd kunnen/moeten worden? Een defecte hdmi uitgang ofzo? Ze hebben toch al die spullen daar liggen, dus dan kunnen ze het vervangen…
Gewoon onnodig lang duurt het, ik heb mijn ps3 ook niet opgestuurd maar laten maken bij een winkel in den haag, kostte 50€ minder en ik kon gwn half uurtje blijven en weer me ps3 meenemen, GEREPAREERD.[/quote]
Wat was de naam van die winkel? Als tip hier voor de mensen!
haha, mijn ps3 was 9dagen weg, vrijdag opgestuurd vrijdag terug gekregen (ik ben gewoon bij de winkel langs gegaan)
Ik moest 3 maanden op mijn PS3 wachten. Het was de 60GB versie en ik vroeg om een extra spel te krijgen maar ik kreeg niks. En Idd Sony heeft een slechte service.
maar als je er over nadenkt is het gewoon belachelijk dat zoon duur apparaat zowat bij iedereen kapot gaat..
Klopt.. en dan is het nog belachelijker dat er maar 1 jaar garantie op zit, 2 jaar op sommige gevallen, maar als je er net buiten valt, je gewoon moet dokken, en meestal wel een aardig bedragje…
En dan ben je je PS3 ook nog es 4 weken kwijt, wtf
Er is in Europa toch een wet dat je minimaal 2 jaar garantie buiten je normale garantie hebt bij elk electrisch apparaat? Of lul ik nu echt bullshit:P:$
Ja ik (en bijna iedereen ofzo) dacht dat ook. Waarschijnlijk is het ook zo, maar ik snap er geen klote van hoe dat met Sony zit enzo, het zal wel, ik wil het niet eens weten, want het was ook al op Kassa, en weet ik et allemaal, geeft alleen maar problemen en weet ik et…
Ik snap het niet 😛
[quote]Ligt eraan wat het is, een defecte bluray lens vervangen kan in een half uur, wat zou er nog meer vervangen/ gerepareerd kunnen/moeten worden? Een defecte hdmi uitgang ofzo? Ze hebben toch al die spullen daar liggen, dus dan kunnen ze het vervangen…
[/quote]
Meen je dat nou echt? Denk je echt dat het enige dat stuk kan gaan een bluray lens is??
-_-
[quote]Meen je dat nou echt? Denk je echt dat het enige dat stuk kan gaan een bluray lens is??
-_-[/quote]
Ik kan nou niet 1,2,3 iets bedenken, harde schijf, processor, weet ik veel wat er allemaal in zit, als ik et wist, dan zat ik nou bij sony te werken en ps3s repareren…
-_-
edit: Als je er normaal mee omgaat that is, anders kan je behuizing en poorten natuurlijk ook stuk gaan…
[quote]Er is in Europa toch een wet dat je minimaal 2 jaar garantie buiten je normale garantie hebt bij elk electrisch apparaat? Of lul ik nu echt bullshit:P:$[/quote]
Ja dat klopt: bij electronische apparaten boven een bepaald bedrag heb je 2 jaar garantie. Sony stelt zijn eigen garantie omdat dat goedkoper is: de meeste mensen denken inderdaad “laat maar”. Dat scheelt ze dus een bom duiten. Terwijl als je PS3 bij normaal gebruik na 1.5 jaar kapot is zij je gratis moeten helpen. Tuurlijk proberen ze er onderuit te komen, maar houd voet bij stuk: je hebt er echt recht op!
Nieuws:
Sony ‘verlengt’ PS3 garantie
Door Roderick op 03-01-2009 om 12:23 Bron: Gamed
Onlangs berichtten we over de aandacht die RADAR heeft gestoken in het probleem dat een groep PlayStation 3 eigenaars heeft met het systeem: bij veel of weinig gebruik, sommige PS3’s krijgen na verloop van tijd een kapotte bluray lens en lezen daarom geen discs meer.
Geen probleem, dacht iedereen, even naar Sony of even de winkel bellen en dan krijg ik een nieuwe. Men ging uit van de wettelijke twee jaar garantie, maar kreeg van Sony slechts één jaar. De keuze was: 198 euro betalen voor een gerepareerde of een nieuwe kopen. Omdat veel klachten binnenstroomden bij RADAR besloten zij er een item in hun programma aan te wijden.
Inmiddels zijn we een tijdje verder en leren we uit onze eigen omgeving dat Sony wel degelijk iets met de garantie van de PS3 heeft gedaan. Sony heeft, naar onze bronnen, een brief naar de Nederlandse retailers gestuurd waarin ze duidelijk maken dat Sony wél PS3’s gratis zal repareren die ouder zijn dan een jaar. Ook via de Sony helpdesk is het collega Stefan gelukt om zijn anderhalf jaar oude 60 gigabyte PS3 kostenloos te vervangen. Zo zie je maar weer, consumentenprogramma’s kennen hun nut, ookal zijn ze soms streng.
samengevat: SONY IS GAY!!!!
[quote]samengevat: SONY IS GAY!!!![/quote]
xD, met de meeste dingen wel!
Pas maar op met wat je zegt, strax krijg je een mooie roze Gaystation 3 😛
Sony repareert niet en ruilt enkel 1 op 1 om. De “reparatie” is enkel onderzoek naar t defect.
tip je moet wel RMA 35356 code wat er staat bewaren want als je alle 5 ps3 kapot is
als je 6 ps3 krijg eigen acount inlog en je hebt spellen op playstation store gekocht als je 1 aanklikt alle 5 systemen activeerd dan moet je sony bellen alle 5 RMA code door geven ga hun alle 5 systemen resetten dan kan je weer spellen downloaden mijn acount staat 5 ps3 full door vrienden spelen allemaal kapot gekke sony wil niet resetten doen hun denken allemaal door sharen mee te maken hebt :):)
[quote]tip je moet wel RMA 35356 code wat er staat bewaren want als je alle 5 ps3 kapot is
als je 6 ps3 krijg eigen acount inlog en je hebt spellen op playstation store gekocht als je 1 aanklikt alle 5 systemen activeerd dan moet je sony bellen alle 5 RMA code door geven ga hun alle 5 systemen resetten dan kan je weer spellen downloaden mijn acount staat 5 ps3 full door vrienden spelen allemaal kapot gekke sony wil niet resetten doen hun denken allemaal door sharen mee te maken hebt :):)[/quote]
wat??? :shrug:
[quote]wat??? :shrug:[/quote]
idd, wut?
10tkn