Forum

Topic: Foutmelding ce-107982-7 ps5

Anoniem's avatar

Goedemiddag,

Nav het bericht dat de uitbreiding voor ff uit is gelijk gekocht maar als ik de base game wil downloaden krijg ik de volgende melding: ce-107982-7 Cant install

Meer mensen hier last van?
Of beter heeft iemand een oplossing?

Gr

Een wanhopige gamer…

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

20 reacties

  1. Anoniem -
    Anoniem-9085's avatar

    Hetzelfde probleem..

  2. Anoniem -
    Anoniem-104's avatar

    Het zelfde probleem
    Wat is dit voor gezeik

  3. Anoniem -
    Anoniem-2110's avatar

    Hetzelfde probleem

  4. Anoniem -
    Anoniem-3938's avatar

    Heb de game The Invincible aangekocht en krijg dezelfde foutcode. Volgens mij ligt de PSN server plat door de launch van die nieuwe gratis MMO. Alles al geprobeert. De laatste update gedownload, de PS5 uitgezet en herstart, games gewist uit men storage om meer gb vrij te hebben…niets helpt. Ik denk dat het probleem zichzelf wel oplost zodra de PSN servers niet meer overbelast zijn. Het wordt dus enkele uurtjes of een dag wachten en dan opnieuw te proberen. Althans dat hoop ik toch

  5. Anoniem -
    Anoniem-2485's avatar

    Hetzelfde probleem

  6. Anoniem -
    Anoniem-7778's avatar

    Het is een probleem van psn. Updates als games kunnen niet worden gedownload. Geen idee wanneer de fix komt

  7. Anoniem -
    Anoniem-1018's avatar

    PlayStation server voor downloaden ligt er uit.
    Kan ook de Cyberpunk DLC niet downloaden.

    Je kan alleen maar wachten tot het opgelost is.
    Games verwijderen opnieuw installeren heeft dus ook geen zin, bespaar de moeite.

  8. Anoniem -
    Anoniem-4572's avatar

    Helaas zelfde probleem, lijkt wereldwijd ook..hopelijk snel opgelost pfff

  9. Anoniem -
    Anoniem-7807's avatar

    zelfde probleem..

  10. 167 XP
    Unexist1989's avatar

    Nou een schrale troost dat ik er niet alleen voor sta

  11. Anoniem -
    Anoniem-6767's avatar

    Zelfde probleem hier 🙁

  12. Anoniem -
    Anoniem-4697's avatar

    Dacht het op te lossen door alles terug naar fabrieksinstellingen te zetten… ghooo, mijn zoontje is niet blij… Kan iemand mij zeggen of hij nu alles kwijt is als we straks fortnite opnieuw installeren? ‘wanhopige mama ‘

  13. 167 XP
    Unexist1989's avatar

    @Anoniem-4697: als het goed wordt alles in de cloud opgeslagen kwa save files dus geen stress

  14. Anoniem -
    Anoniem-8185's avatar

    Telefoon koppelen met ps5 via de app net de download aangezet en hij werkt. dus de ps4/5 app koppelen met je ps4/5 en dan via de ps app (op je telefoon) naar ps store en download aanzetten voor console.

  15. 167 XP
    Unexist1989's avatar

    @Anoniem-8185: Ow Top, inderdaad hij doet het. Bedankt voor de tip!

  16. 794 XP
    PowerYourDreams's avatar

    Heeft playstation veel van deze problemen?

  17. 887 XP
    Esromeron's avatar

    @PowerYourDreams:

    Sinds PS5 launch mij niet bekend. Ook op de PS4 was het redelijk stabiel. Op de PS3 was de store een drama.

  18. 391 XP
    Gerard_Ingrid's avatar

    Wederom storing bij PlayStation, we gaan nu allemaal dood.

  19. Anoniem -
    Anoniem-8371's avatar

    @Gerard_Ingrid: koop een xbox probleem opgelost

  20. Anoniem -
    Anoniem-8305's avatar

    @PowerYourDreams: dat zou je moeten weten aangezien je zelf beweerd ook een ps5 te hebben.