Forum

Topic: Jouw Top Games van 2023!

Anoniem's avatar

Een eindejaars poll zal vast nog wel komen op PlaySense, maar ik trap hier dan toch even vroegtijdig een opinie topic af.

Het einde van het jaar staat weer voor de deur en dat betekend dat iedereen die ook maar iets met gaming te maken hebben, vaak terug kijkt naar welke game of game-momenten voor hen het meeste indruk hebben gemaakt en op de proppen komen met GOTY’s en eindejaars lijstjes.

2023 was een geweldig jaar met vele toppers van Indie uitgevers en Triple-A Studios zoals; Dredge, Hi-Fi Rush, Starfield, Forza Motorsport, Hogwards Legacy, Baldur’s Gate 3, Lies of P, Diablo IV, Final Fantasy XVI, God of War: Ragnarok, Zelda:TOTK, Marvel’s Spider-Man 2, Street Fighter 6, Mortal Kombat 1, Alan Wake II, Remnant 2, Armored Core 6 en vele andere toppers.

Er waren ook vele remakes van bekende franchises en games die de hype niet helemaal waar konden maken. Een voorbeeld hiervan is Redfall.
De game van uitgever Arkane Studios, bekend van o.a; Dishonered en Deathloop, kende alles behalve een vlekkeloze launch. De game bevatte vele bugs, slechte AI en het ontbreken van een performance modus voor de Xbox Series X versie, alsmede een 60 FPS mode.

.Wat waren voor jullie de beste games of game-momenten van het afgelopen jaar?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 208 XP
    -Maluku1985-'s avatar

    Ik zelf heb te weinig nieuwe games gespeeld, dus mijn Top van 2023 wijkt af van de standaart en is alleen gebasseerd op wat ik heb gespeeld dit jaar.

    Gespeeld:
    1- Apex Legends (Season 17-19, Xbox & PC)
    2- Diablo IV (Open béta, Xbox)
    3- Starfield (Xbox & Pc)
    4- Cyberpunk 2077: Phantom Liberty (Pc)
    5- Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Connection (Pc)
    6- Ratchet & Clank: Rift Apart (Pc)

    Op basis van interesse, niet aan toegekomen (al dan niet door ontbreken PS5):

    1- Diablo IV (Pc)
    2- Mortal Kombat 1 (Pc)
    3- God of War: Ragnarok
    4- Marvel’s Spider-Man 2
    5- Residen Evil 4: Remake

  2. Anoniem -
    Anoniem-1380's avatar

    1-Lords Of The Fallen was een ok game.
    1/2/3/4….??? geen idee. Ik vond alles tegenvallen.

    Voor de VR-2
    Resident evil 4. Heb maar een paar minuten getest, maar omg wat ziet dit er super mooi uit.

  3. Anoniem -
    Anoniem-5727's avatar

    slecht jaar om te gamen kan geen succes opnoemen zo 1 2 3.

  4. Anoniem -
    Anoniem-6262's avatar

    Tears of the Kingdom

  5. Anoniem -
    Anoniem-7508's avatar

    Ik koop bijna nooit games met launch dus van dit jaar verdomd weinig. Uitgaande van 2023 games zijn er per definitie maar twee toppers
    1 Mario Rpg
    2 Mario Wonder.

  6. 2 XP
    dj gamer1414's avatar

    1 Spiderman 2
    2 Avatar frontiers
    3 Alan wake 2
    4 Final Fantasy 16
    5 Assasins creed Mirage

  7. 227 XP
    eddy77's avatar

    1. Baldurs gate 3
    2. Alan wake 2
    3. Resident evil 4 remake
    4. Spiderman 2
    5. Dave the diver

  8. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    @Anoniem-5727: Inderdaad. Ook voor mij een slecht jaar. Gelukkig is er in 2024 neer keuze voor mij.

  9. Anoniem -
    Anoniem-9105's avatar

    Niet 1 game voldeed aan mijn verwachtingen. Kan dus geen lijst maken. Misschien dat een paar games die ik nog niet heb gespeeld maar wel in bezit heb (bv dead space) in dit lijstje kunnen.

  10. Anoniem -
    Anoniem-9105's avatar

    Hoi