Kojima komt morgen met een aankondiging die ons weg zal blazen

Zoals velen van jullie al weten duurt het niet lang meer voordat wij allemaal jaloers kunnen gaan kijken naar Noord-Amerikanen die vrijdag hun PlayStation 4 ophalen en de launchgames gaan spelen. Over games gesproken, want er zijn al veel titels aangekondigd voor Sony´s nieuwste console, hier komen er morgennacht misschien nog een aantal bij. Dan zal immers het PS4 All Access evenement van Spike TV gaan plaatsvinden en hier zullen aankondigingen worden gedaan.

Geoff Keighley, die naast GameTrailers ook de nodige arbeid verricht voor Spike TV, liep al behoorlijk te teasen wat betreft aankondigingen en nu doet Hideo Kojima ook een duit in het zakje via Twitter. De Japanse grootheid komt langs in het speciale programma en zal een aankondiging doen die ons weg zal blazen.

Als dit gaat om de exclusieve DLC voor Metal Gear Solid: Ground Zeroes dan is daar de verrassing al een beetje vanaf aangezien daar al wat over gelekt is, maar wellicht komt er een volledig nieuwe Metal Gear exclusief naar de PlayStation 4 of een nieuw IP? Komende nacht zullen we het weten en hopelijk zal het echt iets zijn wat inslaat als een bom.

 

  1. 212.178.210..xxx's avatar

    Zone of the Enders 3 voor PS4 please!!!

    0
  2. User  avatar
    7143 XP

    die man kan echt goede games maken maar ik ben het zo moe dat hij altijd het zelfde uitbrengt ofwel een Metal Gear Solid game of Zone of the Enders ik zou zegen probeert eens iets nieuws te maken

    0
  3. User  avatar
    1947 XP

    Ik denk “1095 Fukushima days later”
    survival horror genre 😉

    0
  4. 213.119.83.xxx's avatar

    ps vita!

    0
  5. User  avatar
    1118 XP

    Ik ben benieuwd?

    0
  6. User  avatar
    858 XP

    @Redrum83: lol 🙂

    0
  7. 95.97.13.xxx's avatar

    zal wel aflopen met een sisser,

    0
  8. User  avatar
    9970 XP

    Nieuwe snatcher of een remake!
    Misschien wel een exclusieve remake van mgs1 of metal gear 1 en 2?

    0
  9. Naam…'s avatar

    @jimke1:

    Metal Gear Raiden?? Was toch wat nieuws? Maar laat deze man gewoon Metal Gear blijven maken. Altijd vermakelijke games.

    0
  10. User  avatar
    483 XP

    @7th-son: Ja, remake van MGS (1) in next gen graphics zou fantastisch zijn.

    0
  11. User  avatar
    530 XP

    Snatcher of Policenauts reboots/remakes/whatever!

    0
  12. User  avatar
    109 XP

    Zone of the Enders 3 graag, ik wacht het al zo lang op.

    0
  13. User  avatar
    630 XP

    Ben benieuwd. Enorme fan van deze genie. What have you got for us Kojima. Blow my mind.. ^_^

    0
  14. 83.80.218.xxx's avatar

    A new MGS for the Vita ^^ !

    0
  15. 80.112.160.xxx's avatar

    @Naam…: Kojima heeft halverwege de ontwikkeling metal gear revengeance overgedaan aan platinum games.

    0
  16. 82.168.19.xxx's avatar

    een nieuwe crash bandicoot…..

    0
  17. User  avatar
    401 XP

    bedoelde vast dat alle ps4 systemen terug word geroepen.

    0
  18. User  avatar
    9970 XP

    @Wintermute: policenauts +1!!
    het liefste nog eigenlijk SD Snatcher (zie mijn avatar), wat een geweldige RPG was dat, gebasseerd op snatcher!

    0
  19. User  avatar
    4357 XP

    Ben benieuwd. 😉

    0
  20. raaraa's avatar

    Geen mgs,geen end of zoners maar kom gwn met een nieuwe IP. Breng nou de ultieme halo voor ps4 uit!!!!

    0