Ontdek North Yankton in GTA Online door glitch

Grand Theft Auto V speelt zich voornamelijk af in het altijd levendige San Andreas, maar ook even in North Yankton. Althans in de singleplayer natuurlijk, maar zoals je in de bovenstaande video die CVG heeft gemaakt kunt zien kun je door middel van een glitch in de multiplayer het kleine en ondergesneeuwde dorp verkennen. Volg de stappen in de video en laat hieronder weten of het is gelukt.

  1. User  avatar
    1737 XP

    Stap 1. Sluit de PS3 weer aan.

    Laat maar 😉

    0
  2. User  avatar
    247 XP

    Het is gelukt… Er gedetailleerd is het.
    Ik heb het ook geprobeerd toen dat hoax bericht over DLC NY de ronde deed. Lukte toen niet en nu dus wel..
    Begin toch langzaam het vermoeden te krijgen dat Rockstar meer wilt gaan doen met/in North Yanton!

    0
  3. User  avatar
    1737 XP

    @dnmw2705: Denk gewoon dat het een hack is zodat je spawned op een plaats waar je niet hoort te komen, zit waarschijnlijk gewoon standaard op de map maar niet zichtbaar. Wil dus niets zeggen of ze er wel of niet iets mee willen doen.

    0
  4. User  avatar
    247 XP

    @derage88: De reden dat ik denk dat ze er misschien iets mee willen gaan doen is ook alleen omdat het super gedetailleerd is.

    Ik zal ook een filmpje van GTA5Videos die beweren dat als je naar rechts onder in de map vliegt, je ook in North Yanton komt.

    0
  5. User  avatar
    1737 XP

    @dnmw2705: Dat lijkt me gewoon omdat het ook 2x in de singleplayer voor komt, waarvan 1x als intro wat een eerste indruk moet wekken. Maar wie weet, ik gok er niet op aangezien ze het dan een eiland moeten maken of met zones waar je niet kan komen zoals Battlefield games.

    0
  6. Mechromancer's avatar

    Cool!

    0
  7. User  avatar
    1793 XP

    Gisteren live op twitch gezien. Ik wou het nog melden, maar ik dacht dat psx sense het wel zelf zou ondervinden 🙂

    0
  8. 81.69.164.xxx's avatar

    Hij zal het wel koud hebben in zijn t-shirt, brrr

    0
  9. User  avatar
    92 XP

    Had dit filomje gister ook al gezien. Erg mooi daar in NY hopelijk komt er nog dlc dat zich (gedeeltelijk) daar afspeelt

    0
  10. User  avatar
    142 XP

    Rijden daar ook auto’s ff wat meenemen met de cargobob

    0
  11. User  avatar
    3097 XP

    Super vet. zo maar is proberen

    0
  12. User  avatar
    475 XP

    @derage88: same story here XD

    0
  13. User  avatar
    1737 XP

    @92.109.132..xxx: Kom zelf eerst met feiten, dat bericht is ook pure speculatie.

    0
  14. User  avatar
    475 XP

    @92.109.132..xxx: het gaat over zijn 1e reactie ( stap 1. sluit de ps3 weer aan. laat maar)

    en dat zelfde heb ik ook

    0
  15. 92.109.132..xxx's avatar

    @derage88: begrijpend lezen is ook een vak…….

    0

Meer Grand Theft Auto V

Meer