Grand Theft Auto V speelt zich voornamelijk af in het altijd levendige San Andreas, maar ook even in North Yankton. Althans in de singleplayer natuurlijk, maar zoals je in de bovenstaande video die CVG heeft gemaakt kunt zien kun je door middel van een glitch in de multiplayer het kleine en ondergesneeuwde dorp verkennen. Volg de stappen in de video en laat hieronder weten of het is gelukt.
Meer Grand Theft Auto V
5 miljard dollar aan Shark Cards: Rockstar-leak verklaart waarom GTA 6 later naar pc komt
Uit een grootschalige hack bij Rockstar Games zijn financiële gegevens gelekt die een helder beeld schetsen van de inkomsten rond Grand Theft Auto Online. De cijfers maken duidelijk waarom een pc-versie van GTA 6 voorlopig geen prioriteit ...
GTA Online breidt Odd Jobs uit met drie nieuwe legale banen
GTA Online breidt het aanbod uit met 3 nieuwe legale Odd Jobs. Spelers verdienen tijdelijk 2X GTA$ en RP, terwijl ook bestaande Odd Jobs, races en criminele activiteiten extra beloningen opleveren. De actie loopt tot en met 4 februari 2026...
Rockstar opent officiële mod-marktplaats voor GTA
Rockstar Games heeft een officiële marktplaats gelanceerd waar makers mods kunnen verkopen voor GTA-servers. De nieuwe Cfx Marketplace richt zich op content voor FiveM en RedM en biedt serverbeheerders directe toegang tot zowel gratis als ...
Rockstar haalt GTA Online-missies offline rond zaak Charlie Kirk
Rockstar Games heeft door spelers gemaakte missies in GTA Online verwijderd die een recente moordzaak uit de echte wereld naspeelden. Het gaat volgens Rockstar om missies waarin de dood van de Amerikaanse activist Charlie Kirk werd gerecon...
Michael keert na 12 jaar terug in GTA Online
Michael de Santa maakt binnenkort opnieuw zijn opwachting in Grand Theft Auto. Hij verschijnt in de nieuwe GTA Online-update A Safehouse in the Hills, en hij oogt ouder. Dat is te zien in de officiële aankondiging van Rockstar Games op X: ...
Rockstar brengt nieuwe GTA 5-update uit op PS5 met opvallende fix
Rockstar Games heeft een nieuwe update voor Grand Theft Auto V uitgebracht die exclusief beschikbaar is voor PlayStation 5. De patch, versie 1.009.001, is ongeveer 692MB groot en richt zich op het verhelpen van een specifieke ray tracing-b...

Stap 1. Sluit de PS3 weer aan.
Laat maar 😉
Het is gelukt… Er gedetailleerd is het.
Ik heb het ook geprobeerd toen dat hoax bericht over DLC NY de ronde deed. Lukte toen niet en nu dus wel..
Begin toch langzaam het vermoeden te krijgen dat Rockstar meer wilt gaan doen met/in North Yanton!
@dnmw2705: Denk gewoon dat het een hack is zodat je spawned op een plaats waar je niet hoort te komen, zit waarschijnlijk gewoon standaard op de map maar niet zichtbaar. Wil dus niets zeggen of ze er wel of niet iets mee willen doen.
@derage88: De reden dat ik denk dat ze er misschien iets mee willen gaan doen is ook alleen omdat het super gedetailleerd is.
Ik zal ook een filmpje van GTA5Videos die beweren dat als je naar rechts onder in de map vliegt, je ook in North Yanton komt.
@dnmw2705: Dat lijkt me gewoon omdat het ook 2x in de singleplayer voor komt, waarvan 1x als intro wat een eerste indruk moet wekken. Maar wie weet, ik gok er niet op aangezien ze het dan een eiland moeten maken of met zones waar je niet kan komen zoals Battlefield games.
Cool!
Gisteren live op twitch gezien. Ik wou het nog melden, maar ik dacht dat psx sense het wel zelf zou ondervinden 🙂
Hij zal het wel koud hebben in zijn t-shirt, brrr
Had dit filomje gister ook al gezien. Erg mooi daar in NY hopelijk komt er nog dlc dat zich (gedeeltelijk) daar afspeelt
Rijden daar ook auto’s ff wat meenemen met de cargobob
Super vet. zo maar is proberen
@derage88: same story here XD
@4_the_players: @derage88:
Kom eerst met feiten ipv onzin te praten.
http://www.psx-sense.nl/150431/gta-v-krijgt-mogelijk-north-yankton-dlc-met-nieuwe-wapens-radio-stations-en-terugkeer-gay-tony/
@92.109.132..xxx: Kom zelf eerst met feiten, dat bericht is ook pure speculatie.
@92.109.132..xxx: het gaat over zijn 1e reactie ( stap 1. sluit de ps3 weer aan. laat maar)
en dat zelfde heb ik ook
@derage88: begrijpend lezen is ook een vak…….