Check hier de nieuwe trailer van Diablo III: Reaper of Souls – Ultimate Evil Edition

http://youtu.be/QaBL0UeXU5o

Dit jaar zijn er al best wat toffe titels verschenen, maar ook komen er nog een hoop aan. Oktober lijkt al een fantastische maand te worden gevolgd door de games die we vaker zien in die tijd, maar misschien vergeet je hierdoor dat Diablo III: Reaper of Souls – Ultimate Evil Edition in augustus verschijnt.

Zelf wacht ik hier al een tijd op en ik heb bewust de PS3 versie niet gespeeld, want wil de optimale console ervaring hebben en dus de versie voor de PS4 spelen. Deze komt in de bovenstaande en nieuwste trailer voorbij. Ik krijg er al zin in als ik er naar kijk, jij ook?

  1. User  avatar
    1737 XP

    Zit er al eens multiplayer in die ze beloofden in D3? 😉

    0
  2. 83.163.61.xxx's avatar

    Ik heb de game al zeker 10x doorgespeeld op de Mac en, sinds loot 2.0, is het wel leuk om te spelen.

    Beetje sneu dat men de volle mep wil hebben voor een oude game.

    Waarom zou er alleen maar indie games en remakes op de PS4? Het aanbod is echt om te janken.

    0
  3. Fantaboy's avatar

    Toffe titels…… Right?

    0
  4. User  avatar
    1947 XP

    heb zooooooo zin aan in deze spel!!!!! Ik zou er bijna kleine baby koetjes van eten… ohw w8.. hmmmm kalfskroketje

    Ps4 hoppaaa

    0
  5. User  avatar
    9970 XP

    ik heb diablo 3 digitaal gekocht voor de ps3 destijds, en een uurtje of 10 gespeeld
    persoonlijk vind ik de game ook totaal niet leuk, combat is eentonig, en vind het ook niet super spelen.

    ik ga er niet nog eens 60 euro voor uitgeven, met uiteraard dikke kans dat ik het op de PS4 ook niet leuk ga vinden 😉

    Vroeger wel veel diablo 1 en 2 gespeeld, en die vond ik toen dan weer wel leuk

    0
  6. User  avatar
    351 XP

    Moet ik hebben, en komt er ok zeker. =)

    0
  7. User  avatar
    1100 XP

    Jammer dat deze pas in augustus uitkomt,anders had ik hem gehaald.Ga me tijd aan destiny besteden.

    0
  8. 159.46.196.xxx's avatar

    Gimmie, gimmie, gimmie ik wil de game nu!!! kan niet wachten

    0

Meer Diablo III

Meer