Mogelijk binnenkort aankondiging van nieuwe Resident Evil spin-off

De Resident Evil serie heeft de laatste jaren wat deuken opgelopen, maar is voor Capcom nog steeds een belangrijke franchise. Een aankondiging voor Resident Evil 7 lijkt ver weg, maar een spin-off zou weleens binnenkort aangekondigd kunnen worden.

Op NeoGAF had iemand gespot dat de wandelende Resident Evil encyclopedie genaamd News Bot op een forum hints had gegeven naar een nieuw deel, maar dan een spin-off met twee vrouwelijke en één mannelijk hoofdpersonage. Twee daarvan hebben we al 10 jaar niet meer gezien en de ander is totaal nieuw.

Tja, we nemen dit soort geruchten met een aardige korreltje zout. De persoon in kwestie (de wandelende newsbot) heeft dan wel interviews gedaan in het verleden met mensen die aan Resident Evil hebben gewerkt, maar we wachten het liever af. Het zijn typisch van die E3 geruchten en binnen nu en twee weken weten hoe het zit.

  1. Vendor's avatar

    Dit is weer typisch zo’n bericht waar je naar terug kan linken mocht het straks wel zo zijn 🙂

    0
  2. User  avatar
    924 XP

    Mijn interesse komt pas op gang als ze weer deeltje 1 t/m 3 gameplay in de game verwerken.

    Dat waren Resident Evil’s

    0
  3. User  avatar
    9970 XP

    ik heb destijds ook iets van een gerucht gelezen, wat eigenlijk over capcom zelf ging

    wat ik vernomen heb is dus dat er 2 games aangekondigd gaan worden, 1 exclusief voor ps4 en 1 exclusief voor Xbox One
    Voor Xbox schijnt er iets van een resident evil te komen (een spinoff of 7)
    en voor de PS4 Deep Down (wat eigenlijk al een tijd bekend is) of Dragons Dogma 2 (waar ik persoonlijk HEEL erg naar uit kijk!)

    wat hiervan waar is weet ik natuurlijk niet, maar dat zullen we volgende week vanzelf wel zien

    0
  4. User  avatar
    358 XP

    @7th-son: Ik hoop voor ze dat ze RE7 op de PS4 laten komen, als dit een xBone exclusive word zet ik voodoo op Capcom xD

    0
  5. 84.192.95..xxx's avatar

    Waarom niet op ps vita?

    0
  6. User  avatar
    4682 XP

    Klopt geen RE 7 maar een RE game meer in de trend van Resident Evil: Revelations. Weet niet of ik daar blij mee moet zijn. Heb liever een remake van deel 1,2,3 of Veronica, de rest van de games zijn geen echte RE games.

    0