Nieuwe Watch_Dogs DLC verschijnt vandaag en brengt zoal nieuwe missies

Watch_Dogs is alweer enige tijd uit en hoewel het een game is vol met content, zoals natuurlijk het hoofdverhaal, de vele zijmissies en de multiplayer, kan het zijn dat je al aardig ver bent. Dan hebben we goed nieuws voor je, want vandaag verschijnt er nieuwe downloadbare content met daarin een aantal nieuwe missies. Deze content zal gratis te downloaden zijn voor bezitters van de Season Pass.

Het Acces Pack dat vandaag verschijnt bevat nieuwe missies, wapens en kleding. In de missie genaamd ‘The Palace’ moet je een paleis van een internet magnaat infiltreren. Zijn database bevat informatie van duizenden mensen waaronder die van Aiden en DedSec. Jij moet daar de data wissen en de magnaat uitschakelen.

Verder heb je wat betreft missies nog ‘Signature Shot’ en ‘Breaktrough’. In de eerste moet je een biometrisch wapen zien te bemachtigen dat Chicago is binnengesmokkeld. In Breaktrough moet je voorkomen dat de leden van de Chicago Club elkaar ontmoeten.

Als laatste krijg je ook nog de beschikking over nieuwe perks en de kleding bestaat uit een vijftal nieuwe kostuums. Kortom, aardig wat verse content. Hoeveel deze uitbreiding los gaat kosten is nog niet bekend, maar daar zullen we later op de dag bij de wekelijkse PlayStation Store update achter komen.

  1. 87.210.19.xxx's avatar

    DLC is the cancer of game industry of tewel je betaald eerst 60 en kan daarna nog 15 voor dlc betalen terwijl die dlc makkelijk op de disc gezet had kennen worden 😉

    0
  2. 94.214.85.xxx's avatar

    @87.210.19.xxx:

    So hey jij weet veel.

    0
  3. 82.74.151..xxx's avatar

    Er worden hier wel een paar conclusies getrokken zeg.

    0
  4. 193.173.111..xxx's avatar

    hij hebt wel een punt!
    Die DLC is veel te duur en vrij ruk

    0
  5. 92.69.210..xxx's avatar

    Ben nog niet aan dlc toe. Game nog niet uitgespeeld. Kan me totaal niet vasthouden…:(

    0
  6. User  avatar
    544 XP

    Heb ze sinds vorige week al (US Store, seasonpass). Echt weer typisch Ubisoft deze DLC. Echt niks nieuws vergeleken met de standaard missies. Volg iemand, hack iets en ga ongezien weg of kill iedereen. Leuk dat er nieuwe missies bij zijn, maar zorg er dan op zn minst voor dat ze echt een toegevoegde waarde hebben. Dit is gewoon copy paste van de bestaande missies, maar dan een ander locatie. Gameplay exact hetzelfde dezelfde missies.

    Ik hoop maar dat de T-Bone missies (waar je dus als T-Bone speelt) echt iets nieuws brengen, maar zal wel niet….

    Snap nu ook heel goed waarom Ubisoft ervoor heeft gekozen om missies niet opnieuw speelbaar te maken. Kunnen ze je DLC verkopen zodat je weer wat te spelen hebt. Want eerlijk gezegd, de Story missies en fixer contracts zijn allemaal hetzelfde, net als deze DLC….

    Het was een leuke game, maar meer dan dat niet. Belachelijk hoe Ubisoft Watch Dogs in het begin vergeleek met GTA V. Kent iemand hun promotie poster nog. Ze wisten toen al dat ze veel te hoog van de toren bliezen, dan maar uitstellen en 8 maanden na GTA V komen.

    Poster
    http://www.gaming4u.be/wp-content/uploads/2013/09/DpnOwcs.jpg

    0
  7. User  avatar
    559 XP

    @87.210.19.xxx: @193.173.111..xxx: Waarom krijg ik het idee dat jullie een en dezelfde persoon zijn?

    0
  8. 94.215.29..xxx's avatar

    @83.134.91.xxx: Daarom ben je er zeker zelf ook één.

    Idd: dlc is veel te duur hier in NL‚ in de US is het in $ soms nog goedkoper dan in € (zonder dat je het nog hebt omgerekend).

    0
  9. 92.69.230..xxx's avatar

    Benzine, hamburgers, kleding, sneakers ……. Ook allemaal goedkoper in de US?

    0
  10. 194.151.7..xxx's avatar

    DLC is bullshit en voegt nooit wat toe aan games.
    Net als dat alle games tegenwoordig multi player moeten hebben.

    0
  11. User  avatar
    962 XP

    @87.210.19.xxx: @193.173.111..xxx: Probeer voortaan maar eens een cursus Nederlands voordat jullie iets schrijven…

    OT: Ik heb deze game niet, maar ik hoor grotendeels dat deze game een grote teleurstelling is, daarom ben ik niet van plan om deze game te kopen. En dan ook nog meer geld betalen voor wat DLC…

    0
  12. User  avatar
    5761 XP

    Ik heb een seasenpas en aan de mannen hierboven ofwel zijn jullie stop met negatief te zijn .
    Als je iets wil betaal je ofwel doe het niet maar zo zagen .

    0
  13. User  avatar
    5761 XP

    @Stukje-Appel: Smaakt appeltje niet goed 😉 ?.
    Ik vind het een topper man , maar smaken verschillen .
    Heb je hem beet 😉 ?.

    0
  14. User  avatar
    9970 XP

    Alle outfits zijn toch eigenlijk hetzelfde, dus daar doe ik het zeker niet voor

    0
  15. 188.207.93..xxx's avatar

    WD zelf was niet eens een full game! 10u aan gameplay en dan nog een yeld te durven vragen voor missies erbij te voegen. Stelletje oplichter.
    Voor mij teen WD2 tenzei die in de budgetbak zal komen voor hooguit 25.

    0
  16. 94.210.58.xxx's avatar

    @tyger1:
    kan je ook onderbouwen waarom? of hoor je bij de meute die maar zegt dat ze het leuk vinden zodat anderen je cool vinden?

    on, heb WD op pc gespeeld en ben na 4 missies gestopt. tweede gta5, nl mooie graphics maar de rest zuigt abnormaal. echt ALLES behalve de graphics is uber troep in dit spel.

    dlc xDDD ik hoef deze copy paste and sell niet.

    0
  17. 178.85.133.xxx's avatar

    Vraag me af wat voor vets ze nog meer kunnen toevoegen want dit was al de goty van deze zomer

    0
  18. User  avatar
    109 XP

    Hebben mensen niks beters te doen dan janken op het internet. Ik jank om jullie. Het is de ironie waard.

    0
  19. User  avatar
    962 XP

    @tyger1: Haha ja ik vat ‘m!
    Het klopt inderdaad wat je zegt, smaken verschillen. Maar ik heb tot nu toe wel meer negatieve huilreacties dan positieve reacties gezien… Of het ligt gewoon aan mij 😛

    0
  20. User  avatar
    1157 XP

    @Stukje-Appel: ligt niet aan jou hoor. Ik heb zelf een soort haat/liefde verhouding met dit spel. Ik heb het spel sinds release, maar nog niet uitgespeeld. Puur doordat ik mezelf er min of meer toe moet zetten. Ik ben nu bij de angelo tucci missie. Volgens mij nog niet eens op de helft 🙂

    Ik wilde eigenlijkna een tijdje spelen een ander spel erin stoppen, maar dacht kom op, je kan het 🙂

    Meestal geen goed teken

    0
  21. User  avatar
    962 XP

    @chris65: Inderdaad, en spel tegen je wil spelen is ook niet leuk 😛
    Maarja, ik zit te wachten om een ps4 te kopen (heb nu nog xbox360) met een paar games erbij, maar de echt goede games komen later dit jaar 🙂

    0
  22. User  avatar
    5761 XP

    @94.210.58.xxx: Ten eerste ik ga niet mee met de meute en ten 2de jij reageerd op alles wat beweegt .
    WD is een top game en ik hoef niets te onderbouwen , omdat jij mij antwoord terug weer in de prullenbak zal plaatsen in je hooft en je eigen gedacht wil doorvoeren omdat jij het een slechte game vind .

    Maar deze game is zo goed gevuld met mini games , actie reactie gesprekken afluisteren enz , als jij beweert 10u aan WD gegamed te hebben moet ik lol .
    Dan heb jij 65% van deze game niet gezien . En daar moet jij het mee doen makker 😀

    0
  23. 178.85.133.xxx's avatar

    @178.85.133.xxx: wow. Zeg je dat iemand zn mening moet onderbouwen en dan onderbouw je je eigen mening niet…

    Er is niets mis met watch dogs. Alleen er is ook niets supers aan. Tis 13 in dozijn spel en het werkt opzich prima maar niets is fenominaal. Tis perfect voor mensen die niet 4 uur+ per dag gamen zoals jij rn daardoor elk onderdeel al eens ergens beter gezien hebben.

    0
  24. 81.28.91..xxx's avatar

    Waarom zijn ze niet meer zoals Rockstar? Kijk hoeveel gratis DLC ze weggeven aan ons.

    0
  25. 92.109.132..xxx's avatar

    @81.28.91..xxx: lol, gratis…….. Of je moet niks beters te doen hebben dan uren grinden terwijl je gewoon lol zou moeten hebben tijdens het gamen of shark cards kopen, waar het voor velen op uit draait. Gelukkig voor mij, waren en goede glitches

    0

Meer Watch Dogs

Meer

Watch_Dogs mod voor GTA V is awesome

Creatieve modders zijn erin geslaagd de gameplay elementen en grafische stijl van Watch Dogs te porten naar GTA V. Uiteraard is dit voor de PC-versie, maar beide games zijn ook uitgekomen op de PS3 en PS4, dus wilden we jullie deze beelden...