Sony komt met vage Gamescom trailer vol met gamefaces

De Gamescom is volgende week en uiteraard zullen we in Keulen zijn om daar verslag van te doen. Zo ook van Sony’s persconferentie en de uitgever heeft zelf nog een trailer vrijgegeven die nogal vaag is. Het heeft een beetje een jaren 80 stijl en vol met gamefaces.

Die laatste gast heeft nogal een intense blik (die me een beetje aan Bruno Martins Indi doet denken) om het maar even zo te verwoorden. De trailer is natuurlijk bedoeld om jullie enthousiast te maken voor de persconferentie en de beurs zelf, en is dit gelukt? Wij hebben er in ieder geval veel zin in.

  1. User  avatar
    475 XP

    HAHAHAHAHA die laatste is bruno martins indi !!

    0
  2. User  avatar
    559 XP

    Ik zeg: “paturain”

    0
  3. User  avatar
    178 XP

    Best enge teaser eigenlijk

    0
  4. 84.31.178..xxx's avatar

    80’s ? Redacteur heeft duidelijk die jaren niet mee gemaakt. En

    0
  5. 24.132.148.xxx's avatar

    Zeehondjes: ULTRAGAAAAAME

    0
  6. User  avatar
    3028 XP

    @84.31.178..xxx: Ben anders in 1985 geboren. Dus wel meegemaakt. 😉

    0