Volgens geruchten zal Ratchet & Clank remake voor de PS4 begin december onthuld worden


Onlangs lieten we weten op basis van een tweet van industrie insider Tidux dat er begin december twee onaangekondigde PlayStation 4 games onthuld zouden gaan worden. Eén van deze zou weleens een remake van de originele Ratchet & Clank kunnen zijn. Voormalig IGN editor Jeremy Conrad slingerde dit gerucht namelijk op Twitter.

Nu kan iedereen natuurlijk roepen wat hij of zij maar wil, maar hij gaf meer details. Zo zou de game aangekondigd gaan worden tijdens een PlayStation evenement op 6 en 7 december in Las Vegas en de game zou lijken op de film, welke in 2015 moet gaan verschijnen. Boven dit bericht een trailer van de film.

  1. 176.74.248.xxx's avatar

    Deze halen

    0
  2. 94.215.191..xxx's avatar

    was toch al aangekondigd op e3 misschien eindelijk releasedate

    0
  3. User  avatar
    3330 XP

    Leuk dat er een komt, maar zie liever een gloednieuw avontuur met de twee leuke helden

    0
  4. User  avatar
    4247 XP

    weer een fokking remake ? maak dan gewoon een nieuw deel. zo moeilijk is dat toch niet ?

    0
  5. 86.90.155.xxx's avatar

    Is t niet hilarisch hoe de ps4 hoog wordt gehouden door indies en remakes. Breng ons nieuwe games nieuwe ip’s. Ja een remake is zo afentoe leuk. Maar t lijkt erop dat er alleen maar remakes worden aangekondigd.. Heel jammer, ook vooral omdat dit bij Xbox niet het probleem is.

    0
  6. User  avatar
    1464 XP

    Waarom niet een R&C die het verhaal van de film volgt? :-/

    0
  7. 82.74.151..xxx's avatar

    Deeltje 3, goeie herinerringen…

    0
  8. 178.85.151.xxx's avatar

    @VinnieWalker: Wat ik heb begrepen is de “remake” wel degelijk gebouwd om de film heen. Dus NIET hetzelfde als deel 1….

    0
  9. 83.87.158.xxx's avatar

    Er komt gewoon een film uit van R&C deel 1 waar om heen ze weer een game gaan maken. wat ik niet helemaal snap

    0
  10. 82.74.148.xxx's avatar

    Ik ben wel klaar met die remakes, men oude concoles (ps1 en 2) laten reparen of een nieuwe ps3 kopen is goedkoper dan die remakes aanschaffen, geldklopperij, dat is het.

    0
  11. 90.132.179.xxx's avatar

    het plaatje van dit artikel geeft me echt weer dat heerlijke nostalgische gevoel.

    0
  12. 195.86.39..xxx's avatar

    R&C de Mario&Luigi van Sony!

    0