Bekijk vanavond onze Battlefield: Hardline livestream of speel mee!

Volgende maand verschijnt Battlefield: Hardline van Visceral Games en Electronic Arts. En eerder deze week ging de publieke beta live op onder andere de PlayStation 3 en PlayStation 4. Hierdoor heb je dus al de kans gehad om de drietal modi; Heist, Hotwire en Conquest te spelen. Vanavond gaan we weer een livestream houden en je kunt natuurlijk weer meekijken.

We streamen vanavond van 20.00 tot 22.00 en als je met ons mee wilt spelen dan kan dat uiteraard. Hiervoor moet je even de PSN naam van onze streamer – wat ik (Roel) in dit geval ben – toevoegen. Stuur een bericht naar Mercurykiller_NL met het bericht Battlefield: Hardline en dan kun je onze in-game squad joinen als je dat wilt.

Let wel, we zijn tijdens deze stream afhankelijk van de servers van EA en die hikken soms tegen hun maximale capaciteit aan.

  1. 82.74.151..xxx's avatar

    Heb nog geen een keer last van volle servers gehad.

    0
  2. User  avatar
    829 XP

    Ik ook niet. Heb iedere avond nog gespeeld.
    Leuk spel vooral Hotwire

    0
  3. 188.207.7.xxx's avatar

    Shit, ben pas om half elf thuis vanavond en dit duurt tot 10 🙁

    0
  4. User  avatar
    451 XP

    Hotwire is inderdaad de leukste spelmodus imo .

    Alleen de physics van de auto’s en brommers trekken op niets .
    Maar het is nog beta he .

    0
  5. User  avatar
    3028 XP

    @distefano: Klopt, want de auto’s sturen soms wat lomp en uit een heli schieten werkt ook nog niet lekker. Het is idd een beta wat vaak een oudere versie is omdat ze deze voortijdig moeten afronden. Hopelijk wordt alles nog gefixed, maar het is verder zeer vermakelijk. Zin in vanavond in ieder geval. 🙂

    0
  6. User  avatar
    556 XP

    Volle server gaat ook niet gebeuren want dit is een mega slecht spel. Totale bagger

    0
  7. User  avatar
    980 XP

    Het is een leuke comcept, maar ik vind hem niet zo bijzonder,

    0
  8. User  avatar
    1758 XP

    Ben precies van 20-22 uur weg 😛

    0
  9. User  avatar
    2316 XP

    Nu is de kans om PSX te trollen mensen! Mwuhaha

    0
  10. 188.207.69..xxx's avatar

    @Tjoe:

    Wil je voor jezelf praten ? Ik heb battlefield 4 kapot gespeeld en moet zeggen dat dit ook weer erg fijn is

    0
  11. 188.207.69..xxx's avatar

    @Sony:

    Niet grappig..

    0
  12. User  avatar
    2316 XP

    @188.207.69..xxx: Ik ben bloedserieus!

    0
  13. User  avatar
    556 XP

    @188.207.69..xxx:

    Speel bf4 ook nog steeds van dag 1 maar een wereld van verschil. Ik persoonlijk vind hardline niet battlefield waardig.

    0
  14. 188.207.69..xxx's avatar

    @Tjoe:
    Ik vind de conquest map toch wel erg vet om te spelen

    0
  15. 82.139.91.xxx's avatar

    @Tjoe: Battlefield Hardline is een spin-off… Wat verwacht je dan? Battlefield 4 2.0?

    0
  16. 92.109.185..xxx's avatar

    Gewoon en tof spel, zeker heist is erg gaaf. Speelt nu al beter dan BF4 ooit gegaan heeft.

    0
  17. User  avatar
    228 XP

    @Tjoe: Is BF4 beter?

    0
  18. 77.166.171..xxx's avatar

    Het is gewoon een goed spel. Je speelt het of je speelt het niet!! Niet zeuren !!

    0
  19. 94.214.141..xxx's avatar

    Speelt heerlijk weg

    0
  20. User  avatar
    556 XP

    @TheSpecialOne:

    Bf 4 is beter ja. Is ook echt een battle field. Snap dat het een spin off is maar vind het persoonlijk niet in het dice straatje passen.

    0
  21. User  avatar
    1758 XP
    0
  22. User  avatar
    3028 XP

    @Scrappy-_-coco0: Verlengd bedoel je. 🙂

    0
  23. 89.98.104..xxx's avatar

    hmmz probeer u toe te voegen maar kennelijk heeft psn problemen vind geen spelers ik en maten van me vinden uw naam niet mvg Marlboro_NL

    0
  24. User  avatar
    334 XP

    Prima spel, gewoon kopen en stoppen met vergelijken. Je vermaakt je er heus wel mee.

    0
  25. User  avatar
    1758 XP

    @Faunus: 😛 wist dat t niet uitgesteld moest zijn maar ik kon niks anders verzinnen.

    0

Meer Battlefield: Hardline

Meer