Superhelden serie Powers dit jaar nog naar Europa

Er zijn al meerdere series geweest waarin mensen met speciale krachten een rol spelen, maar nog niet eerder is zo´n serie gemaakt speciaal voor PlayStation. Tijdens de persconferentie van Sony voorafgaand aan de E3 vorig jaar kondigde de uitgever aan dat dit ging veranderen. De bedenker van Powers, Brian Michael Bendis, kwam destijds op het podium en vertelde dat de serie in productie was gegaan.

Nu komen er steeds meer details vrij, want zo was er al een eerste trailer, maar nu is er ook een indicatie wanneer wij de serie kunnen gaan bekijken. Op haar eigen blog liet Sony weten dat Powers nog dit jaar naar de PAL gebieden komt en dus ook naar de Benelux. Bekijk hierboven ook zeker even de Behind the Scenes video van Powers, waarin hoofdrolspeler Sharlto Copley en andere acteurs, zoals Eddie Izzard, vertellen over de nieuwe serie.

  1. User  avatar
    518 XP

    Dat zullen ze ook wel zsm moeten. Tegenwoordig wil iedereen een nieuwe aflevering van een serie zsm na uitzending kijken en word het dus gedownload.

    0
  2. User  avatar
    9074 XP

    Fantastisch leek me ook erg cool. 😀

    0
  3. User  avatar
    4247 XP

    @XverderNix: en jij vind het leuk om zsm te typen. maar voordat er ruzie komt stop ik zsm.

    0
  4. User  avatar
    96 XP

    @XverderNix: volgens mij interpreteer jij het artikel verkeerd. Het is niet zo dat de serie al overal te zien is en daarna naar de PlayStation komt. Lees het artikel zsm nog eens en misschien snap je het zsm dan ook.

    0
  5. User  avatar
    477 XP

    Lol

    0
  6. User  avatar
    9970 XP

    laat die gasten bij sony nou eerst eens alle series en film die in de amerikaanse store zitten, ook zsm in de europese store te zetten .
    Dat zijn er zo belachelijk veel namelijk, terwijl wij eigenlijk niets hebben.
    Films komen daar eerder uit dan dat ze op blu-ray of dvd te krijgen zijn, en series zijn er ook snel! Ik hoop dat dit ook zsm gaat veranderen met PS Vue (als dat ooit wat gaat worden).

    Ik wil die serie graag kijken, maar dan moeten ze wel met een duidelijke oplossing komen zsm. Anders blijf ik gewoon downloaden, aangezien de nederlandse tv toch totaal klote is.

    0
  7. User  avatar
    518 XP

    @Kepolicious: Sorry… had het blijkbaar niet echt goed gelezen idd. Naweeen van de carnaval denk ik 😀

    0